Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CAxA] Kupić CA czy nie kupić?
Autor Wiadomość
pe emazed 
Forumowicz

Auto: CA4A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lis 2013
Posty: 40
Skąd: Łódź
  Wysłany: 24-11-2013, 14:18   No więc.... kupiony :D

Dzięki chopy za wszystkie posty :D (btw. są tu jakieś mitsumaniaczki??)

Nakarmiłem się nimi do syta i byłem gotowy zacząć poszukiwania mojego cao.
Pojechałem głównie na dyrektywach Jogurta, były najbardziej zgodne z moim założeniem.
Kupić zdrowy, niecieknący, niedymiący na niebiesko silnik, najlepiej z małym przebiegiem (do 200tk). Buda powinna być, najlepiej jak najmniej zrudziała i porobiona.

Na pierwszy ogień niebieski za 3600 w ogłoszeniu oczywiście igła 102 tyś przebiegu.
Jadę i myśle - to na pewno nie prawda, przynajmniej nie w całości.

No i masz
Wizualnie, po ciemku, całkiem nieźle. Parę większych rys, spolerowanych, lakier ładny
Czujnik lakieru - nadkola oba - szpachla, malowanie, tylna klapa - podmalowywana na środku, maska - malowana, dach - malowany, gdzieś tam jeszcze szpachla. Ale porobione w miarę, trzyma się.
Nadkola tylnie szczególnie prawe zaczynają znowu wychodzić.. Niefajnie. Targujemy na wstępie 500.
Jazda.
Pierdzi rurka. Właściciel ostatnio zmieniał rurkę, ale pierdzi dalej więc chyba tłumik.
Przy szarpnięciu stuki puki z przedniego zawiasa, prowadzi się prosto, przy hamowaniu ściąga w lewo. Tarcze klocki wymieniane rok temu.
Targujemy drugie 500 na zawias, który igłą był, ale jak go kupowali 7 lat temu. Stuki podobno rok temu były w naprawie, mechaniur wymienił jakieś gumki (???) iiiii, stuka dalej.
Całe auto na podobnej zasadzie. Igła to była ... jak ją kupowali od niemca.
Przez 7 lat mało jeżdżony, prawie nic nie robione. Blacharka oczywiście też nieeeee. Ja trochę wątpie żeby u niemca przechodził przez szpachlowanie i malowanie.
Przebieg - 102 tyś. - tak na pierwszy rzut oka, może być oryginalny. Silnik b. ładny suchy. Na korku skroplona para, syfu nie widać
Bardzo nas zdziwiła moc, tzn jej brak. Zapakowani w 3 osoby jedziemy, toczymy się, dużo hałasu, mało jazdy. Koniki gdzieś dawno posnęły. Święce i przewody WN wymieniane rok temu. Więc będzie trzeba pogrzebać głębiej.
Podłoga całkiem ładna

Cudów nie ma - na wstępie będzie rozrząd, zawias z przodu, nadkole - myśle sobie do zrobienia

Z bólem serca Pani właścicielka puszcza za 2600

Na pożegnanie jeszcze dostaje newsa że kontrolka rezerwy nie działa - ok

Bak pusty, tankuje 12 l. żeby sprawdzić czy się zmieści w 6 l na 100. Do Łodzi 210 km, dojechał :) to się kapkę zdziwiłem. Jazda generalnie dość powolna, kolega za mną twingo się toczył (80-110)ł. Parę razy bucik.

W trasie jeszcze wyszło że nie trzyma odpowiednich obrotów po odpaleniu i gaśnie jak go się nie smyrgnie gazem. Mam nadzieje że do wyregulowania

W Łdz jeszcze parę kilometrów na obwodnicy i wydaję sie że koniki zaczęły się budzić. Do 160 ładnie się zbiera. Więcej przed rozrządem nie chciałem ciśnąć.

Generalnie jazda bardzo przyjemna, zaczynam się jarać .. :D
Największy ból sprawia zjechanie na normalną drogę gdzie wypada nie edit, a on tak ładnie kręci :D

Jeszcze raz dzięki bardzo za wprowadzenie w temat. Pozdro

Wulgaryzm wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.
Ostatnio zmieniony przez mkm 24-11-2013, 14:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 24-11-2013, 14:22   

pe emazed, załóż temat w "Naszych Miśkach" :wink:
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-11-2013, 15:03   

o regulacji obrotów na początek poczytaj w FAQ:

Link do FAQ
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.