Pajero Sport |
Autor |
Wiadomość |
LongHorn
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 117 kobyłek
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 25-11-2013, 16:30 Pajero Sport
|
|
|
noszę sie z zamiarem kupna ale nie jestem pewny z jakim silnikiem (który lepszy najlepszy bardzo lubie też automatyczne skrzynie ale to nie jest jakiś kazus ) i tu proszę zaprawionych w temacie o rady.
auto będzie sporadycznie (kilkanascie razy w roku) użytkowane na długich trasach ponad 1000km oraz weekendowo w lasach i polach ale nie ma mowy o jakimś upalaniu (jedynie średni teren jak się go nie da objechać czyli wyprawowo/wycieczkowy) rekreacja związana z moją pasją.
chciałbym by był ze mną długie lata poddawany stopniowo niezbyt
inwazyjnym modyfikacjom
taki jest plan a jak wyjdzie czas pokarze....
do jazdy na co dzień mam inne auto, chyba że nie będę chciał z pajero wysiąść |
|
|
|
 |
jeremy
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Lis 2012 Posty: 77 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-11-2013, 20:15
|
|
|
cześć, mi pasuje moje 99KM , sport z 98' demon prędkości to nie jest ale daje sobie rade z punktu a do b sobie zawsze dojadę.
jak planujesz kilka razu do roku się przejechać to może coś z lat 80 sobie spraw i wyszykuj na lalkę niech oko cieszy,
pozdrawiam |
_________________ Jeżeli 5kg młotek nie pomógł to musi to być problem z elektryką.
 |
|
|
|
 |
Besiek
Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 25-11-2013, 22:28
|
|
|
Jeśli to ma być kilkanaście razy w roku trasa po około 1000km, to wychodzi że co najmniej raz w miesiącu, to ja bym jednak obstawiał 3.0 w benzynie i sugerowałbym LPG. Jeździłem prawie 3 lata grzechotnikiem 115 konnym (złego słowa na niego nie powiem, nigdy nie zawiódł), ale gdybym miał jeszcze raz kupować sporta to jednak zdecydował bym się na benzynę. I tak jak przedmówca nadmienił, demonem dynamiki a również ekonomiki to ten diesel nie jest. |
|
|
|
 |
LongHorn
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 117 kobyłek
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-11-2013, 15:58
|
|
|
dziekuję za sugestie
jak sprawdzić auto przed zakupem, co szczególnie i w jaki sposób
np:
napędy
przebieg faktyczny (komputer?)
jakie są newralgiczne miejsca itd |
|
|
|
 |
Besiek
Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 27-11-2013, 18:35
|
|
|
Podstawa to zdrowa rama - kanał lub najazd, młotek i stukamy. Im bardziej niedostępne miejsca opukasz tym lepiej. |
|
|
|
 |
LongHorn
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 117 kobyłek
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-11-2013, 19:14
|
|
|
trochę mnie martwi iż auto z rocznika 2000+ może mieć problemy z korozją i to ramy czyli elementem zdawałoby sie najmocniejszym....
a jak sprawdzic czy napedy działaja prawidłowo? |
|
|
|
 |
Besiek
Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2010 Posty: 135 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 27-11-2013, 22:07
|
|
|
Niestety taka bolączka tych samochodów. Jeśli chodzi o napędy to poszukaj na forum. Na pewno było, a ja się nie znam i nie będę zmyślał. |
|
|
|
 |
LongHorn
Nowy Forumowicz
Auto: ASX 1.6 117 kobyłek
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 25 Lis 2013 Posty: 6 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-11-2013, 12:16
|
|
|
a z jakim przebiegiem auta nie warto kupować? tzn jakie są średnie maxymalne przebiegi silnika 3.0 ? |
|
|
|
 |
btomek
Mitsumaniak

Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 53 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 08-01-2014, 15:51
|
|
|
Uważam, że przebiegu nie należy brać zbytnio pod uwagę, a obecną kondycję silnika i całego samochodu. Wszystko zależy jak obchodził się z autem właściciel. Można trafić takie z przebiegiem poniżej 100tyskm zajeżdzone z silnikiem i całą resztą do remontu, jak również z ponad 200tyskm w idealnym stanie, gdzie właściciel dbał o auta, inwestował w nie dokonując odpowiednich napraw. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-01-2014, 10:29
|
|
|
btomek napisał/a: | Uważam, że przebiegu nie należy brać zbytnio pod uwagę, a obecną kondycję silnika i całego samochodu. Wszystko zależy jak obchodził się z autem właściciel. Można trafić takie z przebiegiem poniżej 100tyskm zajeżdzone z silnikiem i całą resztą do remontu, jak również z ponad 200tyskm w idealnym stanie, gdzie właściciel dbał o auta, inwestował w nie dokonując odpowiednich napraw. |
Dobrze prawi. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|