 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Rozrusznik padł - szukam drugiego. |
Autor |
Wiadomość |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-11-2013, 00:27
|
|
|
wojtas napisał/a: | lukasz12 napisał/a: | Jesteś pewien że rozrusznik? |
Przerabiałem temat rozrusznika w ubiegłym tygodniu. Identyczne objawy jak opisuje painkiller. Najprawdopodobniej skończyły się tulejki lub szczotki w rozruszniku. Tak na marginesie, niby wymiana rozrusznika jest banalnie prosta, ale bez odpowiednich kluczy wymiana będzie upierdliwa. Same płasko-oczkowe klucze 12 i 14 mogą doprowadzić do frustracji. |
Przyzwoity zestaw kluczy nasadowych 3/8 to około 120 zł. Można napisać list do Św. Mikołaja |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 28-11-2013, 07:54
|
|
|
Albo do Dziadka Mroza |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 28-11-2013, 08:23
|
|
|
wojtas napisał/a: | Albo do Dziadka Mroza |
Dziadek Mróz przychodzi do Tuska i tych co VW jeżdżą |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
painkiller
Forumowicz

Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 434 Skąd: wRock
|
Wysłany: 28-11-2013, 14:14
|
|
|
lukasz12 napisał/a: | Przyzwoity zestaw kluczy nasadowych 3/8 to około 120 zł. Można napisać list do Św. Mikołaja |
Klucze to nie problem. No nic, w sobotę podejdę do tematu i zobaczymy co z tego będzie (pewnie tradycyjnie szybko się wścieknę i odholuję auto do warsztatu )
[ Dodano: 02-12-2013, 22:39 ]
Zadzwoniłem do do faceta od aukcji, którą wkleił syski, żeby się upewnić czy ten rozrusznik jest od Sigmy z manualem czy z automatem a facet stwierdził, że już ich nie ma:/ A tak se pomyślałem, czy rozrusznik od sonaty by pasował? Bo te przeglądałem resztę do Sigmy z allegro i albo wyglądaj na styrane albo jest od razu wpisane, że do automata |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|