Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
płyn chłodnica pasek wielorowkowy
Autor Wiadomość
leszek44
[Usunięty]

Wysłany: 14-02-2007, 17:56   płyn chłodnica pasek wielorowkowy

POSIADAM CARISME 1.9 TD Z SILNIKIEM RENAULT ROK 1998 MAM DWA PROBLEMY PIERWSZY Z UBYTKIEM PŁYNU W ZBIORNIKU WYRÓWNAWCZYM CHŁODNICY UBYTEK STAŁY PRZEZ OK.7 TYŚ KM DOLEWAM 100ML NA OK. 120-150KM SPRAWDZAŁEM WSZYSTKO W AMATORSKI SPOSÓB WSZĘDZIE SUCHO.OSTATNIO PRZY PRZYMROZKACH JAK DODAWAŁEM GAZU OK. 4 TYŚ OBR PŁYNU GWAŁTOWNIE UBYWAŁO PO A NASTĘPNIE PŁYN PRZYBYWAŁ Z UJAWNIENIEM SIĘ BOMBLI. DRUGI PROBLEM TO PRZY MAŁYCH OBROTACH GŁÓWNIE RUSZANIE PIERWSZY BIEG I DRUGI WYSTĘPUJE DRGANIE PASKA WIELOROWKOWEGO POMIĘDZY MAŁĄ ROLKĄ (KTÓRĄ WYMIENIŁEM)A KOŁEM PASOWYM.PROSZĘ O POMOC CZY W PIERWSZYM PRZYPADKU TO GŁOWICA A W DRUGIM NAPINACZ CZY KOŁO PASOWE
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-02-2007, 19:29   

W pierwszym przypadku awarią pewnie jest padnięta uszczelka pod głowicą. Wątpię, żeby głowica pękła. Raczej uszczelka puściła. Nic dziwnego, że nigdzie nie zauważyłeś wycieków. Płyn po prostu jest "spalany" razem z paliwem.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-02-2007, 19:37   

leszek44, dwie prosby
1. Zanim zaczniesz pisac na forum wylacz Caps Lock
2. Jezeli forum od razu nie przyjmie tematu nie klikaj ponownie wyslij tylko zaczekaj. Unikniemy w ten sposob sytuacji gdy sa trzy tematy o tym samym.

Pozdrawiam
admin :D
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
leszek44
[Usunięty]

Wysłany: 15-02-2007, 13:04   

kamilek napisał/a:
W pierwszym przypadku awarią pewnie jest padnięta uszczelka pod głowicą. Wątpię, żeby głowica pękła. Raczej uszczelka puściła. Nic dziwnego, że nigdzie nie zauważyłeś wycieków. Płyn po prostu jest "spalany" razem z paliwem.

Wydaje mi się że jeżeli to była by uszczelka to by ją <wydmuchneło>po ok 2tyś km ja przejechałem ok 7 tys km i nic ubytek płynu taki sam

[ Dodano: 15-02-2007, 13:10 ]
Hubeeert napisał/a:
leszek44, dwie prosby
1. Zanim zaczniesz pisac na forum wylacz Caps Lock
2. Jezeli forum od razu nie przyjmie tematu nie klikaj ponownie wyslij tylko zaczekaj. Unikniemy w ten sposob sytuacji gdy sa trzy tematy o tym samym.

Pozdrawiam
admin :D

Przepraszam ale dopiero sie uczę serwowac w sieci pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-02-2007, 13:17   

leszek44, nie ma sprawy


A w temacie -
1. Uszczelka pod glowica - przedmuch pomiedzy kanalem wodnym a komora spalania.
2. Ta rolka ktora wymieniles - na pewno zalozyles ja dobrze?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
leszek44
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2007, 17:03   

rolkę zmieniałem w warsztacie i dalej pasek wpada w drgania
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 16-02-2007, 19:18   

Zastosuj uszczelniacz do chlodnic tylko zeby byl na srebrze np Technicol 495/M36 /koszt ok 6 zl/ ubytek rzedu 100ml na 7000km to mala sprawa za mala by oskarzac uszczelke wystarczy ze jakies polaczenie wezyka bedzie sie pocic i efekt podobny---- mozesz tez miec nieszczelny korek na zbiorniku wyrownawczym i taka ilosc moze ci odparowac bez problemu.
uszczelniacz do chlodnic zalepi ci ewentualne drobne nieszczelnosci -- srebro jest po to by dobrze odprowadzal cieplo
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 16-02-2007, 19:30   

wojmi1 napisał/a:
Zastosuj uszczelniacz do chlodnic

Ojj, ja słyszałem wiele głosów odradzających takie wynalazki. Co prawda Ty piszesz o jakimś uszczelniaczu na srebrze, więc to może jest co innego, ale ja bym odradzał takie prowizorki...
wojmi1 napisał/a:
ubytek rzedu 100ml na 7000km to mala sprawa za mala by oskarzac uszczelke

A bąblowanie płynu Cię nie przekonuje?
leszek44 napisał/a:
PRZY PRZYMROZKACH JAK DODAWAŁEM GAZU OK. 4 TYŚ OBR PŁYNU GWAŁTOWNIE UBYWAŁO PO A NASTĘPNIE PŁYN PRZYBYWAŁ

To jest normalne, że przy "gazowaniu" auta poziom rośnie i maleje w szybkim tempie.
leszek44 napisał/a:
Z UJAWNIENIEM SIĘ BOMBLI

No właśnie...te bąblowanie. Ewentualnie może to być zapowietrzony układ. Płynu ubywa, bo powietrze ucieka.

Napisz jeszcze, czy usterka pojawiła się po jakimś grzebaniu przy aucie, czy tak sama z siebie?
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-02-2007, 19:37   

wojmi1 napisał/a:
Zastosuj uszczelniacz do chlodnic tylko zeby byl na srebrze np Technicol 495/M36
To często pomaga. Zastosowałem kiedyś do VW Golfa (minimalne ubytki płynu) i pomogło w 100%. Ale nazywało się inaczej, tylko nie pamiętam jak :oops: . Było Made in USA.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 16-02-2007, 20:10   

Cytat:
A bąblowanie płynu Cię nie przekonuje?
mozesz miec moj drogi z wielu powodow np drobna nieszczelnosc na ukladzie na postoju dostaje sie powietrze leszek44, leszek przy 4000 rpm powoduje takie zawirowanie plynu ze moze wyrywac drobne pecherzyki powietrza z zakamarkow ukladu
Hugo napisał/a:
tylko nie pamiętam jak :oops: . Było Made in USA.

a ten jest made in poland -technicol i sprawdzony ---zwracam uwage na zwiazki srebra -- kwesje odprowadzania ciepla przez powstaly ewentualnie osad
Sam srodek moze byc dowolnej produkcji byle byl dobry :p

[ Dodano: 16-02-2007, 20:12 ]
Cytat:
Nie płacz kiedy odjadę...
kiedy przyjade he he
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 17-02-2007, 00:29   

wojmi1 napisał/a:
np drobna nieszczelnosc na ukladzie na postoju dostaje sie powietrze

Ale teoretycznie: jest nieszczelność - jest wyciek. A leszek44 pisze, że wszędzie jest sucho.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 19-02-2007, 14:39   

kamilek, on pisze ze nie zauwaza i ze sie specjalnie nie uduchawia nad tym- zreszta przy drobnych wyciekach poceniu to zazwyczaj plyn zdola odparowac :mrgreen: a uszczelniacz to zalatwi :badgrin:
potem trzeba obserwowac co bedzie, ja dolewam jak zauwazam ze zaczyna brakowac :P i to nie jakies tam 70 ml tylko minimum 0,5 litra
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
leszek44
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2007, 18:20   

ubywa mi płynu ok.100ml na ok.100km

[ Dodano: 20-02-2007, 18:28 ]
uszczelniacze które dodawałem nie pomagają, co robić zdejmować głowicę czy jeżdzić dalej aż wyciek będzie większy,podobno przy większej temperaturze szybko usterka się ujawni.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-02-2007, 17:08   

leszek44, wymien uszczelke pod glowica koszt maly , przy okazji sprawdz sama glowice zaworki
i odradzam dawac na planowanie -- pamietaj o wymianie plynu chlodz i oleju +filtr oil i powietrze
/w reno silnik b19 nie przewiduja planowania glowicy- tak pamietam/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 17:40   

wojmi1 napisał/a:
wymien uszczelke pod glowica

HA! Przekonałem Cię :twisted:
wojmi1 napisał/a:
odradzam dawac na planowanie

A ja wręcz przeciwnie: jak głowicę już zdejmiesz, to wręcz wskazane byłoby jej delikatne (podkreślam: DELIKATNE) splanowanie. No chyba, że rzeczywiście nie wolno planować, bo tak to zostało wymyślone. Ale jednak chyba jakiś zakres planowania powinien być...
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.