Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zbyt wysokie obroty na "ssaniu"
Autor Wiadomość
arrow
[Usunięty]

  Wysłany: 21-02-2007, 10:15   Zbyt wysokie obroty na "ssaniu"

Czesc Mitsumaniaki, problemik mam taki ze na zimnym silniku moj misiek ma wolne 2600!! po jakims czasie jak sie rozgrzeje juz mam standardowe ok 800 i jest ok ale moim zdaniem obroty 2600 dla zimnego silnika to masakra. Autko ma instalacje gazowa ale problem jest zarowno na gazie jak i na benzynie, mowa tu o 3000GT 6g72 24V 3.0V6 co Wy na to ?
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 21-02-2007, 10:31   

Na benzynie też??? Przy 1800 powinien odcinać - może masz niepodłączony albo uszlodzony czujnik zamknięcia przepustnicy......

Masz TMO, to sobie sprawdzisz, jak nie, to z palmą podjadę ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24338
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-02-2007, 10:46   

Na zimnym silniku przy 2600 nie odetnie - dopiero przy zamknietej petli sterowania (po osiagnieciu temp.) bedzie skakanka.
Jak dla mnie problemem jest zbyt duza ilosc powietrza - posluchaj Bartka, zobacz odczyty z sondy (czy nie dostaje pb i lpg naraz) i innych czujnikow, sprawdz podcisnienia i ustawienia srubki zgrubnej.
Ew. bypas pada, ale wtedy i na goracym byloby wyzsze obroty.
 
 
arrow
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 12:00   

dzieki wielkie koledzy bede zaraz badac autko :)

[ Dodano: 01-03-2007, 02:32 ]
Pobawilem sie troche i sprawa ma sie nastepujaco:
-poprawilem czujnik polozenia przepustnicy z 13 na 10 stopni po odpaleniu mialem juz w miare normalne obroty czyli ok 1900 ale tez temp nie byla bardzo niska tylko w okolicach zera
-idle switch caly czas jest ON nawet po wyjeciu wtyczki z czujnika polozenia przepustnicy wiec wydaje mi sie ze jest gdzies zwarcie
-sprobuje ustawic od poczatku obroty poprzez polaczenie z masa odpowiedniego konektorka i zobaczyc co sie bedzie dzialo
- nie mam pojecia gdzie szukac zwarcia od idle switch :(
help:(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.