Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.2 DID] 2,2 problem z odpalaniem w zimie
Autor Wiadomość
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 06-12-2013, 21:31   

peja-1991 napisał/a:
W Polsce nie ma takiego czegoś jak paliwo premium. To wszystko jest pic na wodę tylko po to by człowiek myślał, że jak zalał droższe to lepsze.
Były testy na Autokracie w tamtym roku. Moja znajoma pracuje na BP i także mówi, że to jedna wielka bujda.
Nie do końca się zgodzę z Tobą. Paliwa "premium" to może i są ale czy one mają być receptą na zimę :?:
Ja mam doświadczenia takie: od 2002 r. jeżdżę dieslem, tankuję tylko na NESTE a tam nie ma podziału na paliwa normal i premium tylko jest najzwyklejszy ON, który ma spełniać normę EN-590 (z pamięci podaję) i w danym okresie kalendarzowym paliwo jest letnie, przejściowe, zimowe. 11 lat użytkowania diesla i jeszcze nie miałem przypadku zatkania filtra. Co prawda zwykle parkuję auto w garażu ale zdarzały się wyjazdy czy to do pracy, gdzie cały dzień auto stało na mrozie, czy wyjazdy gdzieś w Polskę. Najniższa temp. zanotowana to było na pewno -24'C a raz chyba było -27'C. Nie dolewałem nigdy żadnego deprestora.
Kiedyś może zdarzy się ten pierwszy raz - oby nie.

Na innym forum czytałem i chyba w necie też są artykuły na ten temat, że paliwa premium (Ultimate, Verva) są bardziej podatne na wytrącanie parafiny może za wyjątkiem tego Golda ze Statoila, który ma być właśnie dedykowany jako paliwo zimowe

peja-1991 napisał/a:
Najlepiej dolać do pełnego zbiornika ok 2-3 litry bezołowiówki i na pewno nie zamarznie.
Gdyby to było takie proste to stacja by dolewała te 5%, jak napisałeś "bezołowiówki" i byłby spokój.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 07-12-2013, 09:46   

Ja posiadam zwykłego traktorka, tankuję najzwyklejszy ON w przeważającej większości na ORLENIe i jak do tej pory a minęło już 4 lata i blisko 130 000 km z odpalaniem nie miałem najmniejszych problemów. Autko stoi cały czas pod chmurką.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-12-2013, 11:47   

13zbyszek13 napisał/a:
Ja posiadam zwykłego traktorka, tankuję najzwyklejszy ON w przeważającej większości na ORLENIe i jak do tej pory a minęło już 4 lata i blisko 130 000 km z odpalaniem nie miałem najmniejszych problemów. Autko stoi cały czas pod chmurką.
To gratulacje, a watek dotyczy silnika CR 2.2 :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 07-12-2013, 12:17   

mitsu00 napisał/a:
To gratulacje, a watek dotyczy silnika CR 2.2


Widzę powyżej ze koledzy piszą również o traktorkach :twisted:
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
peja-1991 
Mitsumaniak

Auto: Outlander '07 Instyle
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Gru 2008
Posty: 42
Skąd: Lipsko
Wysłany: 07-12-2013, 13:00   

JCH napisał/a:
peja-1991 napisał/a:
W Polsce nie ma takiego czegoś jak paliwo premium. To wszystko jest pic na wodę tylko po to by człowiek myślał, że jak zalał droższe to lepsze.
Były testy na Autokracie w tamtym roku. Moja znajoma pracuje na BP i także mówi, że to jedna wielka bujda.
Nie do końca się zgodzę z Tobą. Paliwa "premium" to może i są ale czy one mają być receptą na zimę :?:
Ja mam doświadczenia takie: od 2002 r. jeżdżę dieslem, tankuję tylko na NESTE a tam nie ma podziału na paliwa normal i premium tylko jest najzwyklejszy ON, który ma spełniać normę EN-590 (z pamięci podaję) i w danym okresie kalendarzowym paliwo jest letnie, przejściowe, zimowe. 11 lat użytkowania diesla i jeszcze nie miałem przypadku zatkania filtra. Co prawda zwykle parkuję auto w garażu ale zdarzały się wyjazdy czy to do pracy, gdzie cały dzień auto stało na mrozie, czy wyjazdy gdzieś w Polskę. Najniższa temp. zanotowana to było na pewno -24'C a raz chyba było -27'C. Nie dolewałem nigdy żadnego deprestora.
Kiedyś może zdarzy się ten pierwszy raz - oby nie.

Na innym forum czytałem i chyba w necie też są artykuły na ten temat, że paliwa premium (Ultimate, Verva) są bardziej podatne na wytrącanie parafiny może za wyjątkiem tego Golda ze Statoila, który ma być właśnie dedykowany jako paliwo zimowe

peja-1991 napisał/a:
Najlepiej dolać do pełnego zbiornika ok 2-3 litry bezołowiówki i na pewno nie zamarznie.
Gdyby to było takie proste to stacja by dolewała te 5%, jak napisałeś "bezołowiówki" i byłby spokój.

mnie raz zamarzł i to na paliwie typu premium.

teraz auto stoi w garażu więc nie jest narażone na -30
_________________
Outlander '07 Instyle 182 KM
 
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 08-12-2013, 20:18   

Znalezione w internecie
Może się przyda w temacie.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 26-01-2014, 12:33   

I jak tam panowie jezdzacy 2.2 HDI w obecne mrozy? Kobylki odpalaja bezproblemowo...?
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 26-01-2014, 12:57   

Ja nie mam problemu tankuje na Shellu
_________________

 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 26-01-2014, 13:19   

Aleksander1965 napisał/a:
Ja nie mam problemu tankuje na Shellu
Wiesz.... to ze tankujesz na nie na stacjach no name w Polsce niestety nie jest gwarancja ze nie bedzie problemow. Ja tylko tankowalem paliwko premium i na Statoil, Shell czy BP z duzym przemialem i raz na zime musialem filtr niestety wymieniac bo mi zdechl przy powiedzmy -15 - 20st C :evil:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 26-01-2014, 19:26   

Ja wymieniam filtr zawsze na początku Grudnia ,tankuje do pełna i staram sie trzymać taki stan paliwa w wielkie mrozy,jak do tej pory z problemem zamarzniętego filtra sie nie zetknąłem ale nie wykluczone,że i mnie to dotknie
_________________

 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 26-01-2014, 20:34   

Aleksander1965 napisał/a:
Ja wymieniam filtr zawsze na początku Grudnia ,tankuje do pełna i staram sie trzymać taki stan paliwa w wielkie mrozy,jak do tej pory z problemem zamarzniętego filtra sie nie zetknąłem ale nie wykluczone,że i mnie to dotknie


no bo w Twojej okolicy temp. 30 st. to latem , ale na plusie , a zimą wiosna :D pozdrowienia
 
 
WiValdiBB 
Forumowicz
WiValiBB


Auto: Outlander, Navara, XX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Maj 2009
Posty: 260
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 28-01-2014, 10:44   

mitsu00 napisał/a:
I jak tam panowie jezdzacy 2.2 HDI w obecne mrozy? Kobylki odpalaja bezproblemowo...?
Na razie, odpukać GIT, filtru paliwa w tym roku nie wymieniałem, paliwo Orleanu z Auchan, dodatków tez jeszcze nie dodawałem.
Sądzę że problemy które mnie dotknęły to właśnie paliwo czyli konkretnie V-Power, kolega z VW też miał takie same problemy a paliwo Premium ze Statoila, myślę ze to było paliwo przejściowe a nie zimowe
_________________
4x4 ForEver
 
 
pogan04 
Nowy Forumowicz
pogan04


Auto: OUTLANDER 2.2 AUTOMAT_ SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 30
Skąd: W-WA
  Wysłany: 30-11-2014, 22:07   

Witam,
silnik 2.2 DID jest -6
ciężki rozruch z rana
akumulator sprawdzony , ładowanie jak w nówce
czy wymiana świec może pomóc ?
może to wina rozrusznika ?
kto wie dlaczego ciężko kręci ? to moja pierwsza zima z OII

-6 to nie zima co będzie przy -25 ?[/list][/quote]
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-12-2014, 09:32   

jak ciężko kręci to świecom nic do tego. Jak pada świeca to kręci dobrze, tylko zapala później. Usterka świec jest do wykrycia kompem.
Zacząłbym od odkręcenia i wyczyszczenia końcówek przewodów zasilających rozrusznik. Jeśli to nie pomoże, to jednak aku. Ładowanie jak w nówce nie oznacza, że jest zdolny dać te kilkaset amperów na kilka sekund
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pogan04 
Nowy Forumowicz
pogan04


Auto: OUTLANDER 2.2 AUTOMAT_ SST
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2014
Posty: 30
Skąd: W-WA
Wysłany: 01-12-2014, 09:53   

podjadę sprawdzę, może rzeczywiście przewody przy rozruszniku... dam znac na forum po wyczyszczeniu czy pomogło
problem generalnie tylko z rana po zimnej nocy, potem juz lepiej ale i mróz mniejszy
akumulator sprawdzony daje kopa ale ten cholerny rozrusznik rano jakby był w smole zanurzony :? ledwo ledwo , a tu tylko -6
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.