Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Alfa 166 FL 2.4 jtdm by Viader
Autor Wiadomość
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 19-10-2013, 14:59   

Wrażenia takie, że jeździ się bardzo dobrze. Nie wiem, czy ucichły trochę, czy się przyzwyczaiłem ale już mnie nie męczą. Prowadzenie na suchym i na mokrym bardzo dobre, nie widzę żadnych negatywów ani dziwnych zachowań. Jak na razie cieszę się, że nie kupiłem czegoś 3x droższego bo pewnie bym różnicy nie zauważył. Ale prawdziwy test dopiero jak nadejdą śniegi bo na razie to chyba każda opona by dawała radę.
 
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 09-12-2013, 23:40   

Stuknęło mi już z alfą jakieś 8 tysięcy kilometrów. Jeździ mi się świetnie ale mam już pierwsze wydatki. Zaczął mi wibrować pedał sprzęgła i podczas wciskania pedału sprzęgła dochodzą z niego nieprzyjemne stuki. Dodatkowo słychać pisk przy wciśniętym sprzęgle. Biegi wchodzą bez problemu, sprzęgło się nie ślizga itp. Obstawiam więc wywalone łożysko wyciskowe sprzęgła, które jest zintegrowane z wysprzęglikiem centralnym. Poza tym podczas agresywnej zmiany biegów słychać uderzenie i jeszcze puknięcie podczas odpuszczania gazu. Obstawiałem poduszkę tylną silnika. Podczas przeglądu okresowego poprosiłem diagnostę aby mi ją sprawdził i faktycznie jest wywalona, potraktowana łomem dość swobodnie się porusza. Do tego diagnosta wykrył luz na górnym przednim lewym wahaczu, który jest zapewne efektem wpadnięcia w dość pokaźną dziurę w wakacje. Potwierdzeniem tego może być też fakt, że podczas zmiany opon właśnie przednia lewa felga okazała się wykrzywiona. Ale nie ma co biadolić tylko trzeba naprawiać.
W ostatnich dniach zakupiłem:
-sprzęgło kompletne, tarcza docisk
-wysprzęglik centralny z łożyskiem
-olej do skrzyni tutela zc synth 75w80
-wahacz górny lewy
-poduszka silnika tylna

Wszystko oczywiście ricambi orginali :)

Do tego z pierdół, przycisk podgrzewania fotela kierowcy bo wyskakuje co jakiś czas oraz dywaniki na wzór oryginału z autosklepu24.



Wymiana albo jeszcze w grudniu albo na początku stycznia, zależy jak będę stał z czasem i czy się nagle stare sprzęgło nie wysypie, bo na razie tylko hałasuje.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.