Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
13-06-2007, 14:44
[CB4A 1.6] Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE
Autor Wiadomość
erwin
[Usunięty]

  Wysłany: 20-02-2007, 23:40   [CB4A 1.6] Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE

Siemka !! Lancer 1.6 16v 84r automat
Mam problem z zapalającą sie kontrolko CHECK ENGINE. Podczas jazdy gdy puszczam gas czasami zapala sie, po dodaniu gazu gaśnie.
Olej jest wycieków niema i nic niebierze. Jak namnie wygląda to na czujnik oleju ale od oleju jest następna kątrolka. Więc niewiem i prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 00:01   

Witaj! Powinno sie wyjaśnic po sczytaniu błędów ECU (komputera wtrysku), nie jestem pewnien czy procedura jest taka sama jak w wiekszości naszych miskow (choc powinno tak byc). Wsród urzytkowników jest Krzyżak, ktory to opisal na swojej WWW w jaki sposób odczytac bledy domowym sposobem (wielu z nas juz to sprawdzilo). Pokombinuj aby to zrobic,jak Ci sie nie uda to pytaj, jak sie uda to zapodaj rezultaty.Pozdrawiam i zycze powodzenia!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 21-02-2007, 09:19   

tu:
http://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1981
masz wszystko opisane

no i w 84r nie robili 1.6 16v
 
 
erwin
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 10:31   Paląca sie kontrolka CHECK

O tych silniczkach wiem.
2 lata temu silniczek był zmieniany na regenerowany. choć jestem posiadaczem dopiero od puł roku ale jest udokumentowane w ksiażce serwisowej.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 21-02-2007, 10:41   Re: Paląca sie kontrolka CHECK

erwin napisał/a:
O tych silniczkach wiem.
2 lata temu silniczek był zmieniany na regenerowany. choć jestem posiadaczem dopiero od puł roku ale jest udokumentowane w ksiażce serwisowej.

??? - podalem Ci link do informacji jak sprawdzic jakie bledy wskazuje komputer
sprawdz je i bedziesz wiedzial co gdyzie auto...

nie bardzo wiem o jaki silniczek chodzi
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 16:37   

Chyba chodzi o to ze silnik jest z 93 roku (literówka) i ze on byl dwa lata temu wkladany (po generalce) do samochodu,ktorym erwin teraz jezdzi-gdybanie.......
 
 
erwin
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 19:57   Paląca sie kontrolka CHECK

Tak jest popełniłem błąd. Mam autko z 93r 2 lata temu wkładany był silniczek po kapitalce.
Po zdjęciu tych plastików rozczarowałem sie i nieznalazłem tego gniazda


Wiec może coś innego (jakiś patent)
pozdrawiam
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-02-2007, 20:03   




P.S.

erwin napisał/a:
Podczas jazdy gdy puszczam gas czasami zapala sie, po dodaniu gazu gaśnie.


Wskazuje to na padnięty czujnik położenia przepustnicy (TPS) - miałem taki sam problem
 
 
erwin
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 20:42   Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE

gniazdo wskazane przez Joise

nie jest takie same jak w opisie Krzyzaka

wiec niewiem czy można zrobić tak jak w podane w opisie wiec prosze o podpowieć.
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 21-02-2007, 20:50   

Mozna zrobic tak jak w opisie
O ile mnie pamiec nie myli podlaczasz tak kabelki


A jednak mala uwaga
Do tego modelu opis pasuje ze strony Krzyzaka
http://www.mitsubishifan.webpark.pl/
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
erwin
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 21:08   

ten opis jest do 1.7 u mnie siedzi 1.6 16v do tego dostałem ten opis
ttp://www.mitsubishi-gra...opic.php?t=1981
i gniazda sie różnią
pozdro
Ostatnio zmieniony przez tomusn 21-02-2007, 23:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 21-02-2007, 21:25   

U mnie tez siedzi 1.6 16v i to takie samo jak u Ciebie
Diagnozowalem zgodnie ze strona ktora Ci podalem podlaczajac kabelki do tych pinow ktore zaznaczylem na zdjeciu i uwierz wszystko gra.
Zlacze na stronie jest troche inne bo to galant, a nie lancer/colt ale zasada dzialania taka sama
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21-02-2007, 21:29   

Nie było silników 1.7. Zresztą nie ważne czy 1.3 czy 2.0 gniazda mogą być takie same.
To gniazdo które zaznaczyłem to starsze rozwiązanie.
Potem montowali i jedno i drugie, ale w tym zaznaczonym był tylko 1 pin.
Ta zmiana następowała właśnie mniej więcej w okresie produkcji Twojego auta.
Jak widać masz ładne piny więc skorzystaj ze strony Krzyzaka www.mitsubishifan.webpark.pl i podłącz się do tego złącza (tak jak pokazał harpagan)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk

Wysłany: 21-02-2007, 22:07   

moja culpa - masz jeszcze typ zlacza ALDL i odczytujesz bledy tak, jak podalem na swojej stronie poprzez zlacze, ktore wskazal Josie
 
 
erwin
[Usunięty]

Wysłany: 21-02-2007, 22:13   Paląca sie kontrolka CHECK ENGINE

Po zdiagnozowaniu padło na sonde lambde :(
Zauważyłem że rurka(gietka harmonijka) od korektora wydechowego jest zkorodowana i ma widoczne dziury. Tuż za nią jest sąda. Czy to możliwe że przez dziurawą rurke sąda ma zły odczyt ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.