Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Prasa o Lancerach
Autor Wiadomość
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 12-09-2013, 13:30   

.swat. - cieszy jak kupujesz, gorzej jak sprzedajesz :twisted:
 
 
.swat. 
Forumowicz


Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 412
Skąd: 3City
Wysłany: 12-09-2013, 18:12   

krzychu napisał/a:
.swat. - cieszy jak kupujesz, gorzej jak sprzedajesz :twisted:
A po co sprzedawać? :badgrin: :roll: Jest WPORZO

[ Dodano: 17-09-2013, 16:55 ]
Przeczytałem ostatni AŚ z opiniami o Lancerze i co od razu rzuciło mi się na uszy to to, że jeśli nie jest oceniany niemiecki samochód to zawsze będzie coś nie tak.

Z tekstu wynika, że nie psują się ALE jeśli już to nie będzie tanio......
Takie podejście mnie trochę wkurza, bo obecnie nigdzie nie jest tanio, wystarczy porównać ceny części do Audi czy BMW ocenianych na dalszych stronach. Bardzo podobne. Tak samo jest z nowymi częściami do Fordów i Opla. Szału na korzyść tych ostatnich nie ma. Dlatego uważam, że te testy nigdy nie będą obiektywne, chyba, że za emisję gazet zabierze się jakiś Japończyk. Każda wada niemieckiego ostatecznie brana jest za pozytyw, zaleta nie niemieckiego jako coś co można przyjąć, ale bez szału.

No i jak widzę podawane średniego spalanie niemieckich aut ( np. Ford Fiesta ST) to mnie śmiech ogarnia. Dla jednostki turbodoładowanej 1,6l- 182 KM- wynik 5,9 litra)

Normalny kabaret. :mrgreen: :biggrin:
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 08-11-2013, 13:18   

tommy4u napisał/a:
Na początek Auta które tracą najwolniej
http://www.auto-swiat.pl/...lniej-zdjecia/2
 
 
marcowoj 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 105
Skąd: Radziejów
Wysłany: 03-12-2013, 09:11   

Fragment artykułu z wp:

"Poszukując prawdziwej japońskiej bezawaryjności powinniśmy skierować się w stronę silników benzynowych, z wyłączeniem GDI autorstwa konstruktorów z Mitsubishi. Niezależnie od wytypowanej marki czy pojemności skokowej wolnossącego benzyniaka, nie spotkają nas niemal żadne kłopoty eksploatacyjne związane z wyszukaną budową lub wadami fabrycznymi. Pozbawione jakichkolwiek sportowych konotacji japońskie auta, skutecznie zniechęcają swych kierowców do agresywnej, forsującej jazdy. Nic więc dziwnego, że czynności serwisowe przez długie lata sprowadzają się tylko do wymian oleju, filtrów czy rozrządu."

Cały artykuł:

http://moto.wp.pl/kat,103...,wiadomosc.html
_________________

 
 
Lucas123w 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 977
Skąd: Rumia
Wysłany: 03-12-2013, 11:27   

Silnik GDI jak by poparli to mocnymi argumentami czemu on taki awaryjny jest to można go mijać wielki łukiem, a tak to bełkot dziennikarski na niskim poziomie.
KIA 1.6 GDI ludzie kupują i sięnie psują a silnik z MItsu pochodzi.

marcowoj napisał/a:
Pozbawione jakichkolwiek sportowych konotacji japońskie auta


Za to europejskie mają tyle werwy sportowej że można przed nimi klękać, kolejna bzdura dziennikarska.
Jeśli mikro turbiny w silnikach 1.2 , 1.4 to sportowe auto to autor artykułu o sporcie ma chyba małe pojęcie.

Ja skończyłem czytać te wszystkie artykuliny na dużych portalach, one nie mają nic wspólnego z realnymi testami aut. 3/4 sponsorowane, reszta to piszą jacyś uczniowie chyba na lekcjach informatyki z marnym skutkiem jak widać.
_________________
 
 
marcowoj 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 105
Skąd: Radziejów
Wysłany: 03-12-2013, 11:43   

Lucas123w napisał/a:
Silnik GDI jak by poparli to mocnymi argumentami czemu on taki awaryjny jest to można go mijać wielki łukiem, a tak to bełkot dziennikarski na niskim poziomie.
KIA 1.6 GDI ludzie kupują i sięnie psują a silnik z MItsu pochodzi.

marcowoj napisał/a:
Pozbawione jakichkolwiek sportowych konotacji japońskie auta


Za to europejskie mają tyle werwy sportowej że można przed nimi klękać, kolejna bzdura dziennikarska.
Jeśli mikro turbiny w silnikach 1.2 , 1.4 to sportowe auto to autor artykułu o sporcie ma chyba małe pojęcie.

Ja skończyłem czytać te wszystkie artykuliny na dużych portalach, one nie mają nic wspólnego z realnymi testami aut. 3/4 sponsorowane, reszta to piszą jacyś uczniowie chyba na lekcjach informatyki z marnym skutkiem jak widać.


Mi chodziło o to że zachwalający na co dzień niemiecką motoryzację portal przyznał jednak, że benzynowe silniki lancera są niezawodne. Normalnie też jestem zdania że jest to zwykle sponsorowany bełkot a już komentarze pod tymi artykułami to masakra :)
_________________

 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 03-12-2013, 11:44   

marcowoj napisał/a:
Fragment artykułu z wp:

[i]". Pozbawione jakichkolwiek sportowych konotacji japońskie auta, skutecznie zniechęcają swych kierowców do agresywnej, forsującej jazdy.
[/b]


Nie zgodze się bo mimo że 1.8 diesel i 150 koni to sportowy pazur posiada,
_________________
pablo diablo
 
 
 
marcowoj 
Forumowicz


Auto: Lancer Sportback 1.6 inv '12
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2013
Posty: 105
Skąd: Radziejów
Wysłany: 03-12-2013, 11:47   

pablo diablo napisał/a:
Nie zgodze się bo mimo że 1.8 diesel i 150 koni to sportowy pazur posiada


Gdzie tam 1.0 w fokusie lub c-max to jest prawdziwe sportowe zacięcie :D
_________________

 
 
April77 
Mitsumaniak
April77


Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 264
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-12-2013, 16:27   

Prawda jest taka że Japońskie auta są tak beznadziejne............... że mój następny nowy samochód będzie TYLKO JAPOŃSKI :x
 
 
msnboss 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-12-2013, 06:46   

Przeczytałem wątek i chyba nikt nie napisał o lancerze 1.8 diesel. Otóż ja takiego posiadam, zanim go kupiłem starałem się o nim jak najwięcej wyczytać no i szczerze przyznam że było sporo publikacji zachwalających 1 diesel ze zmiennymi fazami, nigdzie nie było negatywnej opinii choć silnik jest zdaje się od 2011 czyli dość świeży.
Za to co do niezawodności niemieckich aut, ich super technologii, wystarczy poczytać o lancerach 2.0 did. 2.0 to silnik z VW bardzo awaryjny... ale czy japończycy go poprawiali?
_________________

 
 
Uwex 
The Hitman :-)


Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 3274
Skąd: okolice W-wia Śl.
Wysłany: 18-12-2013, 08:32   

msnboss napisał/a:
ale czy japończycy go poprawiali?


nic, a nic ! zrobili swój.
_________________

 
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 18-12-2013, 13:38   

msnboss napisał/a:
Przeczytałem wątek i chyba nikt nie napisał o lancerze 1.8 diesel.


patrz dwa posty wyżej

Mi dzis wybiło 60 kk i w sobotę wybieram sie na przegląd, i potwierdzam że silniczek jest naprawdę doskonałym rozwiązaniem choć o takie pełne stwierdzenie pokoszę sie jak wybije na nim powyżej 200kk, bo to okres chyba po którym można coś o tym silniku powiedzieć, na razie to mało pali i zwinny. jak sie dba o wypalanie DPF-u i jakość paliwa to pojeździ nim każdy długo
_________________
pablo diablo
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 18-12-2013, 13:47   

msnboss - niestety, ale dopłata przy Lancerze do Diesla była mocno dyskusyjna, do tego teraz to nawet nie ma takiego w ofercie. Po prostu taka konfiguracja się nie sprzedawała. Możesz poczytać o ASX-ach 1,8. Bo w Outka II jest już większa odmiana tego diesla 2,25 , a teraz w nowym OIII okrojona o MIVEC-a jeśli dobrze pamiętam.

A z tym 1,8 DID MIVEC to tak:
- zapiekały się podobno pierścienie - akcja serwisowa z użyciem jakiegoś płynu do paliwa
- wzrastający poziom oleju (jak powyżej X na bagnecie to trzeba wymieniać) - chyba poprawili w sofcie
- DPF się zbyt często wypala (znaczy częściej niż deklaruje to producent)
- przy potrzebie regulacji/sprawdzenia luzów zaworowych trzeba wyciągać wtryskiwacze (mocno niewdzięczna czynność bo może się kończyć potrzebą wymiany wtryskiwacza lub inymi komplikacjami) więc zazwyczaj nawet w ASO luzy sprawdza się "na ucho"....
(wszystko z pamięci, mogłem coś przekręcić)

Jak na nową konstrukcję bolączki dość kosmetyczne... Jak się używa w trasie to pewnie nawet te wyżej problemy nie występują. A tak to jak każdy nowy diesel w mieście się męczy po prostu.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 18-12-2013, 13:59   

krzychu napisał/a:
wzrastający poziom oleju (jak powyżej X na bagnecie to trzeba wymieniać) - chyba poprawili w sofcie

raczej w sofcie nic nie poprawili, jedyne co zmienili to częstotliwość wypalania.
problem z wysokim poziomem oleju występuje jeżeli przerywamy proces wypalania sie filtra, Ja próbowałem od zmiany do zmiany oleju nigdy tego procesu nie przerwać i poziom oleju na bagnecie był taki jak przy zalaniu. Niestety wiąże sie to czasami z czasem i km dodatkowymi,
krzychu napisał/a:
Jak się używa w trasie to pewnie nawet te wyżej problemy nie występują. A tak to jak każdy nowy diesel w mieście się męczy po prostu.

i to prawda szczera prawda te silnik są stworzone do trasy nie na miasto
_________________
pablo diablo
 
 
 
msnboss 
Nowy Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 29
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-12-2013, 19:25   

krzychu napisał/a:
msnboss - niestety, ale dopłata przy Lancerze do Diesla była mocno dyskusyjna, do tego teraz to nawet nie ma takiego w ofercie. Po prostu taka konfiguracja się nie sprzedawała. Możesz poczytać o ASX-ach 1,8. Bo w Outka II jest już większa odmiana tego diesla 2,25 , a teraz w nowym OIII okrojona o MIVEC-a jeśli dobrze pamiętam.

A z tym 1,8 DID MIVEC to tak:
- zapiekały się podobno pierścienie - akcja serwisowa z użyciem jakiegoś płynu do paliwa
- wzrastający poziom oleju (jak powyżej X na bagnecie to trzeba wymieniać) - chyba poprawili w sofcie
- DPF się zbyt często wypala (znaczy częściej niż deklaruje to producent)
- przy potrzebie regulacji/sprawdzenia luzów zaworowych trzeba wyciągać wtryskiwacze (mocno niewdzięczna czynność bo może się kończyć potrzebą wymiany wtryskiwacza lub inymi komplikacjami) więc zazwyczaj nawet w ASO luzy sprawdza się "na ucho"....
(wszystko z pamięci, mogłem coś przekręcić)

Jak na nową konstrukcję bolączki dość kosmetyczne... Jak się używa w trasie to pewnie nawet te wyżej problemy nie występują. A tak to jak każdy nowy diesel w mieście się męczy po prostu.


Potwierdzam 1 i 2 pkt,byłem na jeszcze jednej akcji serwisowej z moim 1.8 did, mianowicie do wymiany koło alternatora. Po za tym cisza i spokój.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.