Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG montaż i kilka pytań
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-12-2013, 11:05   

Nie wiem, czy to taki sam silnik, ale tu masz fotkę kolektora http://lpg-forum.pl/post4...t%202,5#p415306
A tu jeszcze lepiej pokazane http://lpg-forum.pl/post4...t%202,5#p410338
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 24-12-2013, 11:36   

plecho1 dzięki za zdjęcia, akurat ta część kolektora jest chyba taka sama bynajmniej wizualnie. po świetach zobacze czy czasami nawiercanie od spodu kolektora nie będzie sensowniejsze i bardziej estetyczne ale to się okaże po złożeniu modyfikowanego kolektora.

na zdjęciu nie widać tego co mam na myśli lecz Ci co znaja ten kolektor powinni wiedzieć o co mi chodzi :)

 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 24-12-2013, 12:45   

ppkss4_ napisał/a:
jezeli ktorys z was posiada zdjecie z najbardziej optymalnym wierceniem otworow to byłbym wdziecz za umieszczenie

Jest od dawna na forum, tylko trzeba zagłębić się w lekturę.

_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-12-2013, 21:32   

Z takimi nawiertami będziesz musiał zastosować dłuższe wężyki po między wtryskami a wkrętkami a powinny być jak najkrótsze i równej długości. Nawierty powinny być jak najbliżej wtrysków benzynowych, nie powinny też przysłaniać wtrysków benzynowych bo to może spowodować niewłaściwą pracę silnika na benzynie.
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3559
Skąd: Gniezno
Wysłany: 24-12-2013, 22:42   

Wystarczy zastosować wtryski pojedyncze. W tym przypadku nic nie zasłania wtryków benzyny.
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 25-12-2013, 01:49   

Właściwie zadam tu może dosyć laickie pytanie, jak na osobę która sama chce montować LPG, ale z wiedzą nikt się nie rodzi. Jeżeli montuję pojedyncze wtryski, to do czego i czym przymocować wtryskiwacze? Czy utrzymują się one w pozycji, bo wężyk jest króciutki ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-12-2013, 07:45   

Też myślałem o pojedynczych wtryskach i nawet w ich przypadku wężyki będą dłuższe, chociaż może nie ma co przesadzać :)
A jeśli chodzi o drugą część wypowiedzi, to było to ogólne stwierdzenie.
 
 
syski 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi sigma 24V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 20
Skąd: Wojnicz
Wysłany: 25-12-2013, 09:26   

wężyki mają około 2cm długości grubość ścianki około 2-mm ze zbrojeniem i są na tyle sztywne że trudno je zgiąć, z łatwością utrzymują wtryskiwacze bez jakiegokolwiek dodatkowego mocowania, w pozycji pionowej, nawet pomimo wysokiej temperatury, jak będę miał chwilkę zrobię zdjęcie, też tak mam zamontowane.Uważam że jest to najlepszy i sprawdzony sposób zamontowania wtryskiwaczy w tym kolektorze

https://imageshack.com/i/0zd55hj
Ostatnio zmieniony przez syski 27-12-2013, 08:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ppkss4_ 
Forumowicz

Auto: Pajero I 3.0 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 102
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 26-12-2013, 20:13   

Dzięki za podpowiedzi i rady, troszke poczytałem, sprawdziłem ceny, przemyślałem i narazie wstrzymam się z LPG. Nie wiem jakiego spalania Pb oczekiwać w Pajero z silnikiem Sigmy ale najrozsadniejsze bedzie aby skupić sie na jednym i zrobić to tak aby nie poprawiać. LPG będzie kolejnym krokiem jak odłoże fundusze wiec napewno wroce do tematu. na chwile obecną wstrzymuje temat i "zapomogi" dla zasłużonych :)

pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.