Prasa o Lancerach |
Autor |
Wiadomość |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 19-12-2013, 20:04
|
|
|
msnboss napisał/a: | krzychu napisał/a: | msnboss - niestety, ale dopłata przy Lancerze do Diesla była mocno dyskusyjna, do tego teraz to nawet nie ma takiego w ofercie. Po prostu taka konfiguracja się nie sprzedawała. Możesz poczytać o ASX-ach 1,8. Bo w Outka II jest już większa odmiana tego diesla 2,25 , a teraz w nowym OIII okrojona o MIVEC-a jeśli dobrze pamiętam.
A z tym 1,8 DID MIVEC to tak:
- zapiekały się podobno pierścienie - akcja serwisowa z użyciem jakiegoś płynu do paliwa
- wzrastający poziom oleju (jak powyżej X na bagnecie to trzeba wymieniać) - chyba poprawili w sofcie
- DPF się zbyt często wypala (znaczy częściej niż deklaruje to producent)
- przy potrzebie regulacji/sprawdzenia luzów zaworowych trzeba wyciągać wtryskiwacze (mocno niewdzięczna czynność bo może się kończyć potrzebą wymiany wtryskiwacza lub inymi komplikacjami) więc zazwyczaj nawet w ASO luzy sprawdza się "na ucho"....
(wszystko z pamięci, mogłem coś przekręcić)
Jak na nową konstrukcję bolączki dość kosmetyczne... Jak się używa w trasie to pewnie nawet te wyżej problemy nie występują. A tak to jak każdy nowy diesel w mieście się męczy po prostu. |
Potwierdzam 1 i 2 pkt,byłem na jeszcze jednej akcji serwisowej z moim 1.8 did, mianowicie do wymiany koło alternatora. Po za tym cisza i spokój. |
czyli co miałeś problem z pierścieniami ? |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
msnboss
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 29 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 20-12-2013, 07:28
|
|
|
Jedyny problem jaki miałem to zauważyłem na bagnecie poziom oleju blisko znaczka X, czyli że poziom oleju wzrastał. Z niczym innym nie było probemu, ale jak pojechałem do serwisu zrobili wszystkie akcje serwisowe które były dostępne do mojego auta. |
_________________
 |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 20-12-2013, 11:59
|
|
|
msnboss napisał/a: | Jedyny problem jaki miałem to zauważyłem na bagnecie poziom oleju blisko znaczka X, czyli że poziom oleju wzrastał. . |
jak pisałem wczesniej problem prawie całkowicie znika gdy się pilnuje dopalania filtra tzn nie przerwa się mu w trakcie wyłączeniem silnika lub staniem na parkingu |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 20-12-2013, 12:07
|
|
|
Warto jeszcze pamiętać, że jak wypala i będziemy stali z włączonym silnikiem to on przerwie wypalanie, a nie zakończy. Więc jak się zauważy, że wypala to najlepiej na obwodnicę i >80km/h. To pozwoli zakończyć z powodzeniem proces wypalania bez niepotrzebnego zużywania nadmiernej ilości paliwa i rozrzedzania oleju. |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 20-12-2013, 19:23
|
|
|
krzychu napisał/a: | najlepiej na obwodnicę i >80km/h. |
gorzej mają ci co w pobliżu takiej drogi nie mają |
_________________
 |
|
|
|
 |
bart210
Mitsumaniak
Auto: Lancer X
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 204 Skąd: Katowice
|
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 21-12-2013, 21:19
|
|
|
bart210 napisał/a: | http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15149529,Lancer_Evolution___Ktos_chce_mu_zaszkodzic_.html#BoxMotoTxt
Z tym Renault to przegięli... |
i dodatkowo że to będzie diesel z prądem ? no to grubo polecieli |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
msnboss
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer X 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 29 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-12-2013, 06:26
|
|
|
Pablo właśnie nie wystarczyło, była na to akcja naprawcza bo ropa trafiała do oleju przez to że wtryski jej za dużo podawały. W ramach akcji mi wgrywali jakąs poprawkę do kompa. |
_________________
 |
|
|
|
 |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-12-2013, 14:42
|
|
|
artisan napisał/a: | Zresztą chyba są komentarze ludzi z forum (np Luk) to chyba nasz ? |
Może i nasz, ale nie ja |
|
|
|
 |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 27-12-2013, 15:27
|
|
|
Cytat: | Za słaby punkt Lancera uznano układ hamulcowy. Stan tarcz i klocków warto regularnie kontrolować - elementy zużywają się dość szybko. Wielu użytkowników Lancera narzeka na przeciętną skuteczność hamulców.
Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl.../#ixzz2ogYmh7yr |
Coś w tym jest... Może hamuje dość przyzwoicie, ale jakość.... |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 27-12-2013, 18:55
|
|
|
mjsystem napisał/a: | Może hamuje dość przyzwoicie |
Nie hamuje przyzwoicie na oryginalnych tarczach i klockach
Na SP + HAWK (przód i tył), lancer hamuje wyśmienicie, w każdym razie konkurencja na pewno wypada blado, najważniejsze poczucie bezpieczeństwa. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
artisan
Forumowicz
Auto: był Lancer SB jest O III CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 202 Skąd: Białystok
|
|
|
|
 |
Grzegorz42
Forumowicz

Auto: Lancer Sedan '09 - 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Mar 2015 Posty: 72 Skąd: Slubice
|
|
|
|
 |
jaca87
Forumowicz

Auto: Lancer sportback 1.8 SB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Kwi 2013 Posty: 130 Skąd: Gliwice
|
|
|
|
 |
|