 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: mkm 16-08-2009, 15:35 |
skaczące OBROTY |
Autor |
Wiadomość |
maxkata [Usunięty]
|
Wysłany: 22-02-2007, 19:33 skaczące OBROTY
|
|
|
Może ktoś coś poradzi ???
Skaczace obroty przy niskich obrotach i na wolnych .
Jak dam gazu to problem znika. Poziom płynu ok |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 22-02-2007, 21:16
|
|
|
Więcej informacji poproszę . Skaczą na ciepłym silniku, na zimnym? Są oprócz tego jakieś inne problemy? Opisz wszystko, ale bardzo dokładnie. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 22-02-2007, 21:42
|
|
|
maxkata napisał/a: |
Skaczace obroty przy niskich obrotach i na wolnych . |
1. napisz jaki masz silnik
2. jaki jest zakres tych obrotów na wolnych?
[ Dodano: 23-02-2007, 10:36 ]
maxkata w PW napisał/a: | motor 1,6 16V
na wolnych obrotach z ok 1000 spdek do ok 700, ale nie gasnie, kontrolk sie nie zaswiecają. świece zmienione , przewody WN też, kopolka czyszczona.
Takie szarpanie czuć....
|
możliwe że za niskie wolne obroty (wtedy podnosi i stwierdza że za wysokie i spadają), spróbuj wyczyścić przepustnicę i wyreguluj |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
kamilex189 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2007, 12:59
|
|
|
mam podohbnie ;(d |
|
|
|
 |
madar88 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2007, 15:26
|
|
|
U mnie kiedyś też tak się zachowywał, i było to przez silnik krokowy a dokładniej to sam silnik działał poprawnie lecz czasem nie wracały do kompa impulsy kontrolne z silnika krokowego, skończyło się na wymianie całego elementu wraz z przepustnicą,
ale u ciebie może być coś innego, polecam zaopatrzenie się w manuala, miernik a najlepiej
oscyloskop, przedzwonienie przewodów i obserwacja przebiegów na silnik krokowy i tych zwrotnych, a na początek to chociaż odczytaj kody błędów. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-04-2007, 15:35
|
|
|
madar88 napisał/a: | a na początek to chociaż odczytaj kody błędów. | Przy tej awarii krokowego zapalało Ci się Check Engine? |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 03-04-2007, 17:14
|
|
|
A ja może się wypowiem a propo problemu maxkata, czyli było nie było autora tematu. Kombinowaliśmy na różne sposoby, a przyczyna była prostsza, niż by mogło się wydawać: przebicie na kablach WN. Owszem, kable były nówki, ale z JC. Po wymianie na nowe i sprawne problem ustąpił. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
maxkata [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2007, 12:27
|
|
|
Tak było drogi Kamilku, ale do wczoraj !!! I znów to samo ??? nie mam juz pomysłów co to morze być. Mechanicy tez mówia ze znalezienie przyczyny to nie łatwa sprawa ! I co tu robić ??? przyzwyczajić się pozostaję. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-04-2007, 12:34
|
|
|
podjedz do nas (Krzyzak & Josie) - moze cos sie wykombinuje |
|
|
|
 |
maxkata [Usunięty]
|
Wysłany: 05-04-2007, 13:19
|
|
|
A gdzie sie dokladnie mieścicie ??? Podaj dokladny adres po świętach się zgłosze. |
|
|
|
 |
madar88 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-05-2007, 15:57
|
|
|
CE się zapalało- kod o ile dobrze pamiętam 53 był. Po resecie kompa wszystko było ok do momentu rozgrzania silnika a potem znów CE, i na słuch zmieniała się praca krokowca po włączeniu zapłonu, przy sprawnym (lub tym gdy był zimny ) po przekręceniu kluczyka było słychać 2x takie krótkie bzz.. bzz.. z krokowca natomiast po rozgrzaniu te bzz.. bz.. było o wiele dłuższe i tak ze 4x. |
|
|
|
 |
|
|