Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD
Autor Wiadomość
qbak
[Usunięty]

Wysłany: 28-12-2013, 22:01   

Kolego!
Osłony wydrapały kuny, są na wsi i w terenie zurbanizowanym. Daj sobie z tym spokój. Szukaj gdzie indziej. JK
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 29-12-2013, 09:58   

pospisz napisał/a:
Samochód ma strasznie zardzewiałą komore silnika
Po badaniu na CO2 w układzie chłodzącym wynik pozytywny
czyli uszczelka albo głowica ale od czego jest taki zardzewiały nawet
masa przykręcona w nowym miejscu ,stare dziura na wylot.

[ Dodano: 28-12-2013, 20:02 ]
Przedstawiam zdjęcia

http://zapodaj.net/76a008626c011.jpg.html
http://zapodaj.net/8ecaac07b55c1.jpg.html


Wyglada strasznie mój z 2009 to przy nim igła, nie wiem co tam sie musiało dziać zeby poczynić takie zniszczenia.

[ Dodano: 29-12-2013, 10:01 ]
qbak napisał/a:
Kolego!
Osłony wydrapały kuny, są na wsi i w terenie zurbanizowanym. Daj sobie z tym spokój. Szukaj gdzie indziej. JK


Kuny nie kuny nie zmienia to faktu ze właściciel w ogóle o to auto nie dbał.
Jak mozna dopuscić do takiego stanu ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 29-12-2013, 20:56   

Dziękuję za wszystkie podpowiedzi
odpuściłem sobie ten egzemplarz.
Plan był taki kupić tanio netto włożyć z 5 tyś złotych
i wiedzieć co się ma wymienione żeby bezpiecznie jeździć ,
widzę że tak się chyba nie uda.
Mam następne pytanie na temat skrzyni automatycznej z manetkami
przy kierownicy 2.2 DiD 2010 r. OT II model po lifcie
Czy to jest skrzynia CVT i jak z jej awaryjnością.


http://otomoto.pl/mitsubi...-C31711918.html

Cena jest adekwatna do wyposażenia i rocznika ?
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 29-12-2013, 22:46   

pospisz napisał/a:

Mam następne pytanie na temat skrzyni automatycznej z manetkami
przy kierownicy 2.2 DiD 2010 r. OT II model po lifcie
Czy to jest skrzynia CVT i jak z jej awaryjnością.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31711918.html
Cena jest adekwatna do wyposażenia i rocznika ?


Nie, nie jest to skrzynia CVT. Czy cena jest adekwatna do wyposażenia - oceń sam.
Ja swojego nie oddałbym za tę cenę:
Mój Outlander
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 10:18   

To w tym wypadku jak jest z użytkowaniem tej
skrzyni lepiej niż manual i czy w połączeniu z silnikiem diesla
2.2 DiD nie sprawia problemów w codziennym użytkowaniu.
Jak z awaryjnością , ewentualne koszty naprawy i dostępność części.
Miałem kiedyś trzy samochody w automacie i każdą naprawiałem,
człowiek musiałby spać w kanale żeby zauważyć w porę drobny wyciek.

[ Dodano: 30-12-2013, 10:40 ]
Outlander bardzo ładny ale bardzo duża rozpiętość cen
dlatego jak się już jezdzi to wiemy w jakim stanie mamy samochód
i ile jest wart.
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 30-12-2013, 10:44   

Przy tej mocy silnika, tylko automatyczna skrzynia. Nie miałem, ani nie mam żadnych problemów z eksploatacją tej skrzyni biegów. Ponieważ awaryjność w moim przypadku wynosi "0", słownie zero, więc nie napiszę Ci, jak wyglądają koszty napraw i dostępność części.
Ponieważ przymierzam się do wymiany oleju a ASB, więc zaglądałem pod spód i nie ma żadnych wycieków.
Auto bardzo żwawo zbiera się i odpowiednio reaguje na pedał gazu.
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 11:19   

W opiniach na temat CVT piszą że silnik wpada na bardzo wysokie
obroty od początku przyspieszania czy taki sam objaw jest tutaj
Oglądałem pare filmików na youtube i pokazuje obrotomierz 6000 tys
co moim zdaniem jest męczące , silnik wytwarza ogromny hałas, a nie
chodzi nam chyba o sportową jazdę bynajmniej nie zawsze musimy ruszać z
piskiem opon.
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 30-12-2013, 11:28   

# pospisz, tylko my rozmawiamy o skrzyni TC-SST - to jest dwusprzęgłowa sportowa skrzynia Mitsubishi. Nie ma nic wspólnego z CVT.
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 12:12   

Ja to rozumiem żę rozmawiamy o innej skrzyni tylko chciałbym żebyś
określił czy twoim zdaniemjest ona lepsza od CVT i jak sie zachowuje.
Zaraz spróbuje sobie o niej poczytać.
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 30-12-2013, 13:42   

:) :) Nigdy nie miałem do czynienia ze skrzynią CVT, więc trudno mi porównywać te dwa rozwiązania. Ja ze swojej jestem zadowolony.
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 13:47   

Nie ukrywam że trochę się podpaliłem na tą skrzynię
tylko boję się o awaryjność no i pozostaje tylko
serwis jeżeli chodzi o naprawę
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 30-12-2013, 13:52   

Tylko z tego co mi wiadomo, z silnikiem 2,2 DiD była oferowana skrzynia 6 TC-SST. Skrzynia CVT była dostępna w nielicznych silnikach benzynowych. Więc jeżeli piszesz o silniku 2,2, to równocześnie piszesz o skrzyni 6TC-SST.
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 14:13   

Piszę o samochodzie do którego wkleiłem linka
Mam zamiar zakupić Outlandera ,po kiepskich opiniach na temat 2.0 DiD
i ich awaryjności patrzę teraz tylko na 2.2 DiD a ten z linka
akurat jest w moim typie tylko nic nie wiedziałem na temat skrzyni która tam jest
,po drugie firma która go sprzedaje jest sprzedawcą aut powindykacyjnych
i trochę się obawiam ,po trzecie koniec roku i ucieka nam rocznik samochodu za parę dni
może coś odpuszczą ,po czwarte nie jestem zwolennikiem aut nowych bo płacę w tej chwili
3 leasingi za busy i z tą utratą wartości nie jest różowo a serwisy mają cię w dupie bo
zawsze jest twoja wina ,a jak nie twoja to kierowcy.Zresztą samochód nie jest dzisiaj żadna
lokatą tylko przyjemnością z użytkowania.
 
 
skaut 
Mitsumaniak
per aspera ad astra

Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Cze 2010
Posty: 292
Skąd: EL
Wysłany: 30-12-2013, 14:21   

Na tego z linka to uważaj. "ZUZYCIE PALIWA średnie 6,7 ON/100km trasa 6,0 ON/100km V-max = 190 km/h" - NIE MOŻLIWE!!! Szybciej 9 litrów na 100km - w to mogę uwierzyć. Zresztą jak dla mnie to oferta śmierdzi na odległość. Im bliżej Poznania tym więcej "przekrętów". IMHO
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-12-2013, 15:33   

pospisz napisał/a:
po kiepskich opiniach na temat 2.0 DiD i ich awaryjności
bez przesady. Czytasz więcej, bo znacznie więcej ich jeździ. Ja przejechałem 150kkm bez problemów z silnikiem.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.