Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD |
Autor |
Wiadomość |
qbak [Usunięty]
|
Wysłany: 28-12-2013, 22:01
|
|
|
Kolego!
Osłony wydrapały kuny, są na wsi i w terenie zurbanizowanym. Daj sobie z tym spokój. Szukaj gdzie indziej. JK |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 29-12-2013, 09:58
|
|
|
Wyglada strasznie mój z 2009 to przy nim igła, nie wiem co tam sie musiało dziać zeby poczynić takie zniszczenia.
[ Dodano: 29-12-2013, 10:01 ]
qbak napisał/a: | Kolego!
Osłony wydrapały kuny, są na wsi i w terenie zurbanizowanym. Daj sobie z tym spokój. Szukaj gdzie indziej. JK |
Kuny nie kuny nie zmienia to faktu ze właściciel w ogóle o to auto nie dbał.
Jak mozna dopuscić do takiego stanu ? |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
pospisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 29-12-2013, 20:56
|
|
|
Dziękuję za wszystkie podpowiedzi
odpuściłem sobie ten egzemplarz.
Plan był taki kupić tanio netto włożyć z 5 tyś złotych
i wiedzieć co się ma wymienione żeby bezpiecznie jeździć ,
widzę że tak się chyba nie uda.
Mam następne pytanie na temat skrzyni automatycznej z manetkami
przy kierownicy 2.2 DiD 2010 r. OT II model po lifcie
Czy to jest skrzynia CVT i jak z jej awaryjnością.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31711918.html
Cena jest adekwatna do wyposażenia i rocznika ? |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 29-12-2013, 22:46
|
|
|
pospisz napisał/a: |
Mam następne pytanie na temat skrzyni automatycznej z manetkami
przy kierownicy 2.2 DiD 2010 r. OT II model po lifcie
Czy to jest skrzynia CVT i jak z jej awaryjnością.
http://otomoto.pl/mitsubi...-C31711918.html
Cena jest adekwatna do wyposażenia i rocznika ? |
Nie, nie jest to skrzynia CVT. Czy cena jest adekwatna do wyposażenia - oceń sam.
Ja swojego nie oddałbym za tę cenę:
Mój Outlander |
|
|
|
 |
pospisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 30-12-2013, 10:18
|
|
|
To w tym wypadku jak jest z użytkowaniem tej
skrzyni lepiej niż manual i czy w połączeniu z silnikiem diesla
2.2 DiD nie sprawia problemów w codziennym użytkowaniu.
Jak z awaryjnością , ewentualne koszty naprawy i dostępność części.
Miałem kiedyś trzy samochody w automacie i każdą naprawiałem,
człowiek musiałby spać w kanale żeby zauważyć w porę drobny wyciek.
[ Dodano: 30-12-2013, 10:40 ]
Outlander bardzo ładny ale bardzo duża rozpiętość cen
dlatego jak się już jezdzi to wiemy w jakim stanie mamy samochód
i ile jest wart. |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 30-12-2013, 10:44
|
|
|
Przy tej mocy silnika, tylko automatyczna skrzynia. Nie miałem, ani nie mam żadnych problemów z eksploatacją tej skrzyni biegów. Ponieważ awaryjność w moim przypadku wynosi "0", słownie zero, więc nie napiszę Ci, jak wyglądają koszty napraw i dostępność części.
Ponieważ przymierzam się do wymiany oleju a ASB, więc zaglądałem pod spód i nie ma żadnych wycieków.
Auto bardzo żwawo zbiera się i odpowiednio reaguje na pedał gazu. |
|
|
|
 |
pospisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 30-12-2013, 11:19
|
|
|
W opiniach na temat CVT piszą że silnik wpada na bardzo wysokie
obroty od początku przyspieszania czy taki sam objaw jest tutaj
Oglądałem pare filmików na youtube i pokazuje obrotomierz 6000 tys
co moim zdaniem jest męczące , silnik wytwarza ogromny hałas, a nie
chodzi nam chyba o sportową jazdę bynajmniej nie zawsze musimy ruszać z
piskiem opon. |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 30-12-2013, 11:28
|
|
|
# pospisz, tylko my rozmawiamy o skrzyni TC-SST - to jest dwusprzęgłowa sportowa skrzynia Mitsubishi. Nie ma nic wspólnego z CVT. |
|
|
|
 |
pospisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 30-12-2013, 12:12
|
|
|
Ja to rozumiem żę rozmawiamy o innej skrzyni tylko chciałbym żebyś
określił czy twoim zdaniemjest ona lepsza od CVT i jak sie zachowuje.
Zaraz spróbuje sobie o niej poczytać. |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 30-12-2013, 13:42
|
|
|
Nigdy nie miałem do czynienia ze skrzynią CVT, więc trudno mi porównywać te dwa rozwiązania. Ja ze swojej jestem zadowolony. |
|
|
|
 |
pospisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 30-12-2013, 13:47
|
|
|
Nie ukrywam że trochę się podpaliłem na tą skrzynię
tylko boję się o awaryjność no i pozostaje tylko
serwis jeżeli chodzi o naprawę |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 30-12-2013, 13:52
|
|
|
Tylko z tego co mi wiadomo, z silnikiem 2,2 DiD była oferowana skrzynia 6 TC-SST. Skrzynia CVT była dostępna w nielicznych silnikach benzynowych. Więc jeżeli piszesz o silniku 2,2, to równocześnie piszesz o skrzyni 6TC-SST. |
|
|
|
 |
pospisz
Nowy Forumowicz
Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 22 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 30-12-2013, 14:13
|
|
|
Piszę o samochodzie do którego wkleiłem linka
Mam zamiar zakupić Outlandera ,po kiepskich opiniach na temat 2.0 DiD
i ich awaryjności patrzę teraz tylko na 2.2 DiD a ten z linka
akurat jest w moim typie tylko nic nie wiedziałem na temat skrzyni która tam jest
,po drugie firma która go sprzedaje jest sprzedawcą aut powindykacyjnych
i trochę się obawiam ,po trzecie koniec roku i ucieka nam rocznik samochodu za parę dni
może coś odpuszczą ,po czwarte nie jestem zwolennikiem aut nowych bo płacę w tej chwili
3 leasingi za busy i z tą utratą wartości nie jest różowo a serwisy mają cię w dupie bo
zawsze jest twoja wina ,a jak nie twoja to kierowcy.Zresztą samochód nie jest dzisiaj żadna
lokatą tylko przyjemnością z użytkowania. |
|
|
|
 |
skaut
Mitsumaniak per aspera ad astra
Auto: Outlander 2,2 6 TC-SST 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Cze 2010 Posty: 292 Skąd: EL
|
Wysłany: 30-12-2013, 14:21
|
|
|
Na tego z linka to uważaj. "ZUZYCIE PALIWA średnie 6,7 ON/100km trasa 6,0 ON/100km V-max = 190 km/h" - NIE MOŻLIWE!!! Szybciej 9 litrów na 100km - w to mogę uwierzyć. Zresztą jak dla mnie to oferta śmierdzi na odległość. Im bliżej Poznania tym więcej "przekrętów". IMHO |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-12-2013, 15:33
|
|
|
pospisz napisał/a: | po kiepskich opiniach na temat 2.0 DiD i ich awaryjności | bez przesady. Czytasz więcej, bo znacznie więcej ich jeździ. Ja przejechałem 150kkm bez problemów z silnikiem. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
|