Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
13-06-2007, 14:44
[CB4A 1.6] powazna awaria silnika, PILNE
Autor Wiadomość
johny
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2007, 21:53   [CB4A 1.6] powazna awaria silnika, PILNE

W czasie jazdy obroty na obrotomierzu spadły do zera, auto nie zgasło, dalej pracowało dopiero po chwili silnik ucichł. Nie dało sie go odpalic, po okolo godzinie zapalił ale po chwili znow to samo, zgasł. Co to moze byc???
Ostatnio zmieniony przez akbi 13-06-2007, 14:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-02-2007, 22:08   

Najprawdopodobniej aparat zapłonowy, a konkretniej czujnik położenia wału zszedł. Czy po dłuższym (ponad 5 s) kręceniu rozrusznikiem zapala się Check Engine? Czy w czasie tego kręcenia słychać prychanie, czy cisza absolutna?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
johny
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2007, 22:10   

nie kręciłem dłuzej niz 5 sekund. jednakze kiedy juz po dluzszym postoju odpali na luzie jest ok ale kiedy doda sie gazu slychac delikatne stukanie (nienaturalne w silniku)

[ Dodano: 22-02-2007, 22:12 ]
i nie odpala ani na benzynie ani na gazie. co ciekawe kiedy juz obroty spadają do zera nawet dodanie gazu nic nie pomaga, podobnie na desce nie palą sie żadne kontrolki, zapalają sie one równiez dopiero po jakiejs chwili od momentu spadku obrotów do 0

[ Dodano: 22-02-2007, 22:13 ]
potrzebuje szybkiej rady dlatego ze jestem na wyjezdzie i nie mam pojecia co robic, poki co tę nioc spedzam w hotleu a rano musze myslec co dalej
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 22-02-2007, 22:23   

Wykręć jakąś świecę (jeśli masz czym) i patrz, czy w momencie gaśnięcia jest na niej iskra.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
johny
[Usunięty]

Wysłany: 22-02-2007, 22:25   

a gdyby nie było to co??? piszcie a ja rano wszystko odczytam i sprawdze co sie da
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 22-02-2007, 22:32   

A gdzie jesteś na wyjeździe, jeżeli to nie jest zbyt wścibskie pytanie ;) - może ktoś będzie miał niedaleko, żeby Ci pomóc - naprawa auta przez internet to nie lada wyzwanie ;)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
johny
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2007, 08:45   

jestem aktualnie w toruniu. prawdopodobnie nie pozostanie mi nic innego jak laweta i "wycieczka" do domu. (powiedzieli mi z torunia do lodzi 800zł)
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 23-02-2007, 09:25   

Wykręć świece i jak kamilek pisał sprawdź czy jest iskra
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
johny
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2007, 12:02   

tak zrobie, wykrece swiece i zobacze czy ginie iskra. Teraz idąc za tym dalej gdyby gineła to będzie wina nawalonego aparatu zaplonowego???
 
 
qpal 
Forumowicz
Mariusz

Auto: SEAT IBIZA 6L FR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 130
Skąd: Włocławek
Wysłany: 23-02-2007, 14:54   

Zastanawiam się nad tymi kontrolkami. Czy aby to nie coś z napięciem ładowania? Może się mylę, ale na wyższych obrotach może wzrastać napięcie i powodować blokowanie elektryki. Miałem kiedyś podobną sytuację, ale to był Poldek, wszystko zdechło, potem odpaliłem, lecz kontrolki, się spaliły, przyczyna luźna klema na aku i szlag trafił regulator napięcia. Może wypowiedziałby się jakiś elektryk?
 
 
johny
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 13:34   

a czy przyczyną mojej awarii moze być silnik krokowy???
 
 
johny
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2007, 13:52   czujnik położenia wału

Jak mozna sprawdzić czy czujnik polozenia walu jest niesprawny???
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-02-2007, 14:01   

johny, a czy zamiast zadawac kolejne pytania sprawdziles to co podpowiadaja koledzy?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 25-02-2007, 14:05   

Przecież napisał Ci Bartek - jak przy kręceniu rozrusznikiem non stop dłużej niż ok 5s zapali się lampka Check Engine
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 25-02-2007, 14:07   

johny napisał/a:
a czy przyczyną mojej awarii moze być silnik krokowy???

Nie.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.