Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup Mitsubishi Outlandera 2.0 DiD
Autor Wiadomość
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 15:58   

W piątek byłem w Słupsku i widziałem zardzewiały 2.0 DiD
jazda próbna samochód nie miał kopnięcia
możę dlatego żę miał niby uszkodzoną uszczelkę pod głowicą
temperatura nie rosła.
W sobotę byłem w Pile i jedziłem C-Crosserem 2.2 DiD
inna kultura pracy silnika,dużo lepsze przyspieszenie ale
to nie Mitsubishi Outlander żonie się niepodobał i zrezygnowałem.
Teraz czekam do Nowego Roku i kontynuuję poszukiwania
ale chyba jednak 2.2 DiD.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-12-2013, 16:35   

2.2 miały też swoje wady ,jeżeli parkujesz pod chmurką to zamarzający filtr paliwa,dużo więcej pali niż 2,0 ,no i ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys ,rzeczywiście kultura lepsza ale za ile cena akcyzy pow.18procent silnik peugoeta z jego zaletami i wadami ,ja wole 2,0 vw mimo topornośći
_________________

 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 18:57   

Od którego rocznika w 2.0 DiD
jest montowana lepsza głowica ?
Sprzęgło i koło dwumasowe to w tej chwili
chyba nieduży koszt .Najgorszym złem to rozbieranie
silnika i wymiana głowicy.
Części VW chyba bardziej dostępne, ale tu chodzi
o bezstresowe użytkowanie a nie zastanawianie czy to
już dziś nadszedł ten dzień.
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 30-12-2013, 21:06   

silniki w mitsu nie miały problemu głowic ,jak poprzednie. vw poprawił silnik 2,0 po 2005r co nie znaczy że coś się nie może zdarzyć ale tak jest w każdym dieslu poza hondą 2,2 bo to był najlepszy diesel na rynku
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-12-2013, 21:44   

pospisz napisał/a:
Części VW chyba bardziej dostępne
także znacznie tańsze. w 2.0 obowiązkowy test na zawartość CO2 w płynie chłodniczym - powinny wyjść ew. niedomagania głowicy. Niestety zdarzały się wadliwe również w Mitsu. chociaż znacznie rzadziej. Najgorzej wypadało Audi - zawsze dostawało nowe silniki jako pierwsze. Sprzęgło + dwumas do 2,0 to części obecnie ok. 3,5kzł plus robocizna. Silniki HDI też mają swoje plusy dodatnie i ujemne. Najlepszy silnik to IMHO 2.2 Mitsu, ale w życiu nie kupiłbym go z uwagi na koszt części. Części Mitsu potrafią być diamentowe - przynajmniej sądząc po cenach ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
pospisz 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt1,5DiD,Out II 2.0 DiD lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 22
Skąd: Gorzów Wlkp
Wysłany: 30-12-2013, 22:15   

Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....

2.2 DiD
1. ...
2. ....

Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.

[ Dodano: 03-01-2014, 21:02 ]
Witam ponownie w związku z tym że jutro jadę obejrzeć
Mitsubishi Outlandera Ralliart 2010 po lifcie 90tys. przebiegu
na co mam zwrócić szczególną uwagę.
Chodzi mi głównie o tego boxa Ralliart.
 
 
dawcio 
Forumowicz

Auto: outlander 2.0 DID 2007r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2013
Posty: 46
Skąd: o/kraków
Wysłany: 08-01-2014, 18:51   

koledzy przeglądając dzisiaj konfigurator OII zdziwiło mnie dlaczego jest tylko jedna wersja silnikowa i tak mały dodatkowych opcji?
Czy jest to związane z powolnym zakończeniem produkcji OII?
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 08-01-2014, 20:47   

lexus napisał/a:
no i 2.2 ma fap z dopalaczem czyli dodatkowo dolewki płynu eolys
No tak: raz na 120 tys km za 500zl. Mega koszt naprawde :lol:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
zenek10 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2014, 08:21   

[quote="pospisz"]Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....

2.2 DiD
1. ...
2. ....

Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.

Witam,
Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się :)

Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:

1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)

Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy :) (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika)
Reasumując:
2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel :)
2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
Wybór oczywiście należy do Ciebie
Pozdr
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 17-01-2014, 12:20   

[quote="zenek10"]
pospisz napisał/a:
Przepraszam że lekko sprowokuje sytuację porównajmy co obowiązkowo powinno się
wymienić po zakupie :
2.0 DiD
1. .....
2. .....

2.2 DiD
1. ...
2. ....

Porównajmy koszty na bazie Waszych doświadczeń.

Witam,
Użytkuję Outka II 2.0 DiD. Kupiony rok temu, od pierwszego właściciela, pochodzenie: salon Polska. Wcześniej też "chorowałem" na 2.2 DiD, ale po lekturze tego forum n/t zamarzających filtrów paliwa oraz AWARII SPRZĘGŁA (zwłaszacza o tym poczytaj), wyleczyłem się :)

Ja osobiście nie wymieniałem nic (miałem "świerzy" rozrząd, wymieniony w ASO z wpisem do książki), ale w samochodach sprowadzanych to w zasadzie podstawa więc:

1. Rozrząd z pompą wody. Oryginalne części VW to koszt ok 700-800 PLN, robocizna 200-300 PLN.
2. Sprawdzić przed zakupem stan sprzęgła i dwumasy (było opisane wcześniej)
3. Turbina (sprawdzić czy jest sucha i równo ciągnie)

Poza tym silnik bez żadnych problemów, chodzi równo, choć kulturą pracy nie grzeszy :) (dość głośny, szczególnie wtedy, kiedy jest zimny). Od wymiany do wymiany oleju (15 tys km) bierze ok 0,5l oleju (ale jak wiadomo to normalna cecha tego silnika)
Reasumując:
2.2 ma na pewno większą kulturę pracy, ale niektóre jego problemy mogą przesłonić radość z jazdy i znacznie uszczuplić portfel :)
2.0 jest jak dla mnie BARDZIEJ PRZEWIDYWALNY. Mniej pali, ma bezobsługowy FAP, części są tańsze i łatwiej trafić na "niezajechany" egzemplarz (bo jest tych silników po prostu dużo więcej).
Wybór oczywiście należy do Ciebie
Pozdr
W traktorze nie ma zadnego FAP :rolleyes:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
zenek10 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 14
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2014, 13:48   

Przepraszam, chodziło mi o DPF :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.