Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Awaria po czyszczeniu nastawnika
Autor Wiadomość
buszmen25811 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 60
Skąd: oława
Wysłany: 29-11-2013, 20:19   Awaria po czyszczeniu nastawnika

witam po czyszczeniu nastawnika autko chodzi idealnie puki nie rusze,jezeli trzymam gaz w jednej pozycji ,np2000obr szarpie i dymi na bialo czasem zapala sie komputer,czasami zapalam mam 900 obr dotkne gaz juz 1100,nastawnik ustawiony na zegar co do setki,to juz drugie podejscie bo za pierwszym tylko wolne obroty i czarny dym ,egr zaslepilem kody bledow to 23,33,34,35,36,37,38,39,40 gosciu nie mogl skasowac,oj spieprzylem robote

[ Dodano: 02-12-2013, 19:12 ]
mozliwe ze to wina zbyt duzej dawki?

[ Dodano: 03-12-2013, 18:20 ]
zrobione autko jak nowe wina byla w zbyt duzej dawce paliwa o dyche przestalo dymic a nierowna praca zamienione wezyki egr z przepustnica
 
 
S1JUMBO 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: TYCHY
Wysłany: 27-12-2013, 20:20   

witam,pozwolisz ze nawiaze do twojego tematu,mianowicie mam niby albo i nie podobny problem,check engine mi się zaswiecil już od jakiegoś czasu około 3/4 m-ce,2 m-ce temu wyczyscilem nastawnik,w/g,porad tutaj forumowiczow,ale wlasnie po wyczszczeniu nastawnika w zasadzie nic to nie dalo,silnik pali od sztrzalu ale po roszeniu jeśli oczywiście dodam gazu tak zwawiej zapala się check engin,i auto normalnie jeździ tak nie jak już przed tym czyszczeniem,ale wmiare chodzi,napomne ze czyscilem już zbiornik,oczywiscie ponownie pojawila się ta farba zluszczona,a nie jak tu niektórzy pisza jakies opilki,i jak tak jezdze to ten check engin swieci non stop,i już niemam pomysłu co to może być bo nadal nie dopuszczam myśli ze to jest pompa,bo to najprościej powiedzieć ze pompa,a co jeśli nie jest to pompa,,,i bym wywali 3/4 tys,komus mysle niepotrzebnie,,,jeszcze mysle o podjechaniu do jakiegoś konkretnego elektronika,,,ty tu piszesz o jakichś pozamienionych wężykach,ale u mnie nic niebylo zamienione i widzisz nadal kicha,bo byłem u takiego jednego machanika co niby ma computer to pajero i nadal kicha,a tobie to wsio teraz normalnie chodzi,,,pozdr,
_________________
JUMBO
 
 
 
buszmen25811 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 60
Skąd: oława
Wysłany: 29-12-2013, 14:56   

podlacz do pozadnego kompa co czyta azje dowiedz sie co to za blad moze to smieszna pierdola
 
 
S1JUMBO 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: TYCHY
Wysłany: 30-12-2013, 10:30   nastawnik,

no wlasnie,z tym kompem to widze jest roznie,ostatnio jak mi gościu podlaczyl to wyszly dziwne bledy,lacznie z wymiana pompy,i na dzień dobry musialem kupic czujnik doładowania turbo,1000 zl okazało się w dupie,bo niebylo zadnej poprawy,dodam ze mechanik tylko od mitsubishi i porządnego ma kompa niby,tak wiec dalem sobie spokuj od takich dziwnych warsztatowców,auto nadal chodzi dziwnie,po roszeniu i wcisnieciu mocniej gazu zapala się ten check engine,i auto jedzie niby normalnie ale widac ze ma jakies nie domagania,nie kopci prawie nic pali na dotyk,i normalnie już nie wiem kto ma jakies pojecie co to może być,jedynie co teraz mysle to udac się do elektronika ale takiego który nie sugeruje się tylko kompem a glowa i doświadczeniem,,,pozdr,,,
_________________
JUMBO
 
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-12-2013, 18:14   

By odczytać kody błędów, nie trzeba żadnego komputera. Można to zrobić bez niego.
 
 
S1JUMBO 
Forumowicz

Auto: MITSUBISHI DELICA UK
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 31
Skąd: TYCHY
Wysłany: 31-12-2013, 19:15   natawnik,

witam,cos tam slyszalem ale powiem ci ze nie bardzo dochodziłem do tego,bo jak do tej pory to przed walnieciem tego niby nastawnika nic mi się szczególnego nie dzalo z autami,tak wiec nie miałem potrzeby dochodzić do tego,i nie wiem jak się to sprawdza,zawierzylem wieloletniemu mechanikowi który tylko z komputerem jest madry i to się okazało bledem moim i jego,pozdr,
_________________
JUMBO
 
 
 
buszmen25811 
Forumowicz

Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 60
Skąd: oława
Wysłany: 02-01-2014, 19:58   

moge sie mylic ale ja bym sprawdzil uklad paliwowy czy nie lapie powietrza, sprawdzic egr czyli zaslepic ,i moze poprawnosc dzialania tej klapki co jest na dolocie co jest odpowiedzialna za poprawne gaszenie,takie tam sugestie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.