Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
falujące obroty
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 01-01-2014, 12:44   

Spróbuj tak jak zaleca instrukcja obsługi OI:
Cytat:
Jeśli po wymianie akumulatora silnik pracuje nierówno należy zastosować następującą procedurę:
1. Zatrzymać samochód w bezpiecznym miejscu.
2.Dźwignię zmiany biegów ustawić w położeniu neutralnym N. Wyłączyć silnik.
3.Uruchomić ponownie silnik.
4.Wyłączyć klimatyzację.
5.Zagrzać silnik, aż wskazówka wskaźnika temperatury znajdzie się w środkowej części skali.
6.Wyłączyć i ponownie uruchomić silnik.
7.Pozostawić silnik na wolnych obrotach przez około 10 minut.
8.Gdy obroty silnika ustabilizują się oznacza to zakończenie procedury.

Uwaga
W przypadku gdyby obroty silnika nie ustabilizowały się należy dokonać kontroli samochodu w ASO MITSUBISHI.
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-01-2014, 15:56   

NIESTETY PROCEDURA NIE ZADZIAŁAŁĄ :(
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-01-2014, 11:18   

Witam. Tak jak wcześniej pisałem, tak ma być. Uruchamiaj i przytrzymuj na obrotach, jak masz miejsce o małym ruchu to przejedź się. Jak spadają obroty dodawaj gazu, po krótkim czasie powinno być dobrze. kilka razy już tak u mnie było po odłączaniu aku.pozdrawiam.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-01-2014, 13:58   

auto już chodzi, trzeba było przepustnicę przeczyścić
wygląda na to że ostatnio nie ruszono jej wcale :evil:
tak na szybko to wydaje mi się że chyba wyeeliminowało to moje wszystkie objawy, teraz silnik chodzi równiutko, ma tam jakieś delikatne wahnięcia ale umówiłem sie na regulację zaworów,jak schodzi z obrotów to tak wyhamowuje przy ok1200 i się normuje, niema już tego że obroty spadały do ok 300

dzięki za okazaną pomoc

:wink:
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-01-2014, 20:22   

To fajnie że wszystko gra, regulacja zaworów w 2,4 jest istotna, (tylko w pierwszym poście pisałeś, że przepustnice czyściłeś, czegoś nie rozumiem)pozdrawiam.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-01-2014, 20:30   

nie ja czyściłem a warsztat, który robił mi zawieszenie
dzisiaj sie okazało że nie czyścił, lub też pracownik sie nie przyłożył

mam okazję kupić outkaII 2.2did i tak się zastanawiam czy nie zamienić co myślicie?
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 02-01-2014, 21:13   

przemo76 napisał/a:
mam okazję kupić outkaII 2.2did i tak się zastanawiam czy nie zamienić co myślicie?
IMHO jak masz zdrowego O1 to nie warto.
 
 
qbas62 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 63
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-01-2014, 22:05   

Witam. Nie znam akurat tego silnika ale na obecną chwilę z ropniaków się wyleczyłem.
 
 
franc150 
Nowy Forumowicz

Auto: MITSUBISHI OUTLANDER SUV 4X4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Paź 2019
Posty: 1
Skąd: Milówka
Wysłany: 13-10-2019, 13:23   

qbas62 napisał/a:
Witam. Przemo, a jaki masz silnik, czy to sie dzieje tylko w czasie jazdy, czy tez na postoju. pozdrawiam.

Mam autko Benzyna LPG Jak zapale silnik zaczynać falować a jak się zagrzeje to chodzi normalnie
 
 
miron 
Forumowicz

Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 326
Skąd: Świlcza
Wysłany: 14-10-2019, 19:23   

Sprawdz kable.
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 14-10-2019, 19:36   

Wyczyść przepustnicę.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.