Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
słaby ręczny
Autor Wiadomość
zarzys 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer kombi 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: warszawa
Wysłany: 25-01-2009, 20:50   słaby ręczny

mam pytanko jak podciągnąć ręczny w lancer kombi 2003r

[ Dodano: 23-02-2009, 19:44 ]
Koledzy może ktoś podpowie jak podciągnąć ręczny , zaglądałem od spodu i nie mam pojęciak jak do tego sie zabrać. czy trzeba rozebrać połowe tapicerki w kabinie czy jest jakiś sposób ? serdeczne dzięki za pomoc.
 
 
Jacek Jabłoński
[Usunięty]

Wysłany: 25-02-2009, 22:57   

Hej zarzys musisz zdjąć tylne koła.Przy szpilkach będzie okrągła gumowa zaślepka,trzeba ją wudłubać wkrętakiem.Następnie bierzesz do ręki płaski wkrętak,i obracając piastą,świecąc przy tym latarką w ten otwór szukasz takiej małej zębatki(dolna część),Następnie przy pomocy tego wkrętaka kręcisz ową zębatką do czasu aż stanie,po czy odpuszczasz dwa zęby spowrotem,i ręczny masz jak nowy.Powodzenia.
 
 
zarzys 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer kombi 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 12
Skąd: warszawa
Wysłany: 26-02-2009, 13:28   

serdeczne dzieki za pomoc .pozdrwaiam
 
 
B0RYS 
Forumowicz

Auto: CS0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-01-2014, 16:24   

Czy w CS0 jest regulacja naciągu/długości linki przy dźwigni hamulca ręcznego? Jak się do niej zabrać, gdy ręczny łapie zbyt wysoko?
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-01-2014, 16:37   

Jest tam śrubka do podciągnięcia, ale ciężko się do niej dostać bez rozmontowania tunelu środkowego (podobno się da). Można odkręcić tylne koła i tam wyciągnąć gumkę i śrubokrętem podciągnąć regulator.
 
 
B0RYS 
Forumowicz

Auto: CS0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-01-2014, 17:09   

Niby tak, ale jak łapią równo tylko wysoko wolałbym tu, bo tam mogą mi się rozjechać strony.
 
 
cefaloid 
Forumowicz

Auto: 1.6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Maj 2010
Posty: 388
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-01-2014, 12:37   

krzychu napisał/a:
Jest tam śrubka do podciągnięcia, ale ciężko się do niej dostać bez rozmontowania tunelu środkowego (podobno się da).

Ale przecież rozmontowanie tego tunelu to są 2 śrubki w schowku po czym podnosimy plastik tunelu do góry i tyle. W okolicach drążka zmiany biegów jest na 2 spinkach które łatwo schodzą.

Natomiast nie można tam wyregulować linek prawa - lewa. Można podciągnąć całość już w rączce ręcznego (widać śrubkę w lewym górnym rogu):
 
 
B0RYS 
Forumowicz

Auto: CS0 4G63
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Paź 2012
Posty: 93
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-01-2014, 16:24   

Dzięki za rady. Spróbuję się tam dobrać, zobaczę jak duża jest regulacja. Jak nie to trzeba grzebać przy tarczach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.