Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Tylne zawieszenie
Autor Wiadomość
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 02-01-2014, 17:54   [E33A 2.0] Tylne zawieszenie

Witam wszystkich MitsuManiaków.

Moje dzisiejsze pytanie jest następujące.
Jak z tyłu można by było albo podnieść albo utwardzić zawieszenie? Może sprężyny z jakiegoś innego modelu?
Mój misiek to E33A 2.0 z LPG + hak holowniczy Hatchback.
Chodzi o to że tył w miśku siedzi mi strasznie nisko i czasami zawadzam o progi zwalniające itp.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-01-2014, 08:32   

Sprężyny na zamówienie. Też mam hak, bez LPG i zmieniłem na nowe sprężyny do tego modelu i nowe amory KYB i się tył ładnie podniósł - tyle, ile powinien.
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 06-01-2014, 15:02   

Rozumiem. To teraz drugie moje pytanie ale odnośnie przodu.

Wymieniłem w Galu wszystko, czyli: maglownicę, obydwa drążki kierownicze na nowe, końcówki drążków na nowe, nowe wahacze z wszystkimi gumami. a Problem polega na tym że gdy jadę po prostej drodze to samochód skręca mi albo na prawo albo na lewo. Dodam że zbieżność również była ustawiana. Czy może to być wina np.: zużytych przednich amortyzatorów?
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-01-2014, 20:08   

misio-1992 napisał/a:
Dodam że zbieżność również była ustawiana. Czy może to być wina np.: zużytych przednich amortyzatorów?


Objaw zatartej lub uszkodzonej przekładni kier. Opisz dokładniej objaw skręcania , czy dzieje sie to np. ja skręcasz czy kierownica nie wraca do położenia pierwotnego czyli na wprost ?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2014, 20:24   

A w jakim stanie łożyska skrętne amortyzatorów :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-01-2014, 22:33   

deejay to dzieje się tylko jak jadę np.: po autostradzie. Prosta droga a misiek raz w prawo delikatnie skręca raz w lewo. Maglownica nowa.
robertdg a co do łożysk to powiem Ci szczerze że nikt ani amorów ani łożysk nie wymieniał nikt od nowości.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 06-01-2014, 22:47   

Zatem warto to sprawdzic
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-01-2014, 08:05   

maglownica nowa nowa czy nowa używana?
bo używana to wiadomo, że może mieć wady a nowa to pewnie regenerowana i też może mieć wady
amory rzecz jasna też są podejrzane
 
 
misio-1992 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant GLSi E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2008
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-01-2014, 11:26   

Nowa używana. Ogólnie wygląda przyzwoicie w porównaniu z moją starą wyjętą z samochodu. A amory od nowości w samochodzie ze sprężynami.
_________________
Mitsubishi Galant GLSi 2.0 89
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6101
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-01-2014, 22:26   

Spr jak obracają sie koła przedniej osi na podnośniku , oczywiście przednia oś uniesiona :wink: fotka poniżej do wglądu . Obracaj raz w lewo raz w prawo , czy nie ma oporów przy skręcaniu w każdym kierunku . Przy okazji kręcenia spr czy z górnych poduszek amortyzatorów nie dochodzą dzwięki typu trzaski, zgrzyty itp. jesli tak to uszkodzone ( zatarte) sa łożyska poduszek McPersona .

http://www.jedz-bezpieczn...czy_pojazdu.gif
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.