[CS3A 1.6] zbieżność/geometria po wymianie tulei |
Autor |
Wiadomość |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 13-01-2014, 20:50 [CS3A 1.6] zbieżność/geometria po wymianie tulei
|
|
|
Musiałem wymienić tuleje wahacza tylnego wzdłużnego.
Mechanik zaufany mówi, że nie trzeba robić zbieżności/geometrii bo "idealnie wskoczyło"
Ma rację? |
_________________  |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 13-01-2014, 21:29
|
|
|
Każda ingerencja w zawieszenie może zmienić geometrie pojazdu, warto zatem sprawdzi i w razie potrzeby skorygować zbieznośc |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hornet
Forumowicz

Auto: CB4W 1.6'94 i CS3W 1.6'05
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 889 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13-01-2014, 21:46
|
|
|
Cytat: | Musiałem wymienić tuleje wahacza tylnego wzdłużnego.
Mechanik zaufany mówi, że nie trzeba robić zbieżności/geometrii bo "idealnie wskoczyło"
Ma rację? |
Tak mówią jak nie maja możliwości sprawdzenia, a chcą wyjść na fachowców |
|
|
|
 |
smk
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS3A, 4G18 + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 01 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: Skądinąd
|
Wysłany: 13-01-2014, 22:03
|
|
|
Czy "idealnie wskoczyło" to dowiesz się tylko sprawdzając geometrię |
_________________ SMK |
|
|
|
 |
Bojar
Forumowicz

Auto: Hyundai Tucson
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 17 Lut 2008 Posty: 363 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 14-01-2014, 08:08
|
|
|
Tak myślałem. Dzięki chłopaki. Zobaczę jak zrobili i mykam do dobrego fachowca od geometrii |
_________________  |
|
|
|
 |
|