Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] Mitsubishi Colt - nie wchodzi na wysokie obroty :
Autor Wiadomość
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 17:24   

Wymień ten filtr. Jak jego wymiana nie pomoże, to trzeba się będzie przyjrzeć pompie paliwa, bo różne farfocle mogły coś jej zrobić. Ale najpierw wymień filtr i dopiero później będziemy mogli kombinować dalej.

johnlucas napisał/a:
jak gazuje na luzie to do 3000 czuc ze ma sile a pozniej poowyzej to jest taka pustka i strasznie wyje z filtra powietrza

Czyli albo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa, albo nie ma odpowiedniego "odpływu" spalin, czyli katalizator się zapchał. Ale podkreślam jeszcze raz, zacznij od rzeczy najtańszych i najprostszych, w tym wypadku od wymiany filtra paliwa.
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
Ostatnio zmieniony przez kamilek 24-02-2007, 17:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
johnlucas
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 17:27   

Ok dzieki Ci wielkie - bede pisal jak cos bede wiedzial wiecej - jeszcze raz bardzo dziekuje - bede w kontakcie - Dziekuje
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-02-2007, 17:28   

To od poczatku/ Rafala wcielo/:
1 Czy auto pracuje na wszystkich garach ---jak sprawdzic jezeli jeden nie pracuje tj zimna swieca
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
johnlucas
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 17:29   

tak chodzi na wszystkie cylindry
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 17:29   

Zedytowałem poprzedni post, więc zerknij, co tam ciekawego dopisałem ;)
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
Rafal_Szczecin 
Mitsumaniak


Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Kwi 2005
Posty: 9211
Skąd: s kątowni
Wysłany: 24-02-2007, 17:30   

jestem :D
ja tam bym zaczal od prostych rzeczy tzn wyczyscil przepustnice, wymienil filtr itp :)
 
 
johnlucas
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 17:31   

bede za jakies dwie h - jade na warsztat - bede w kontakcie - dzieki bardzo
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-02-2007, 17:32   

na tym cylindrze ktory nie pracuje ---rozwiazanie sprawdz reka ktory ----sprawdz kable czy sa dobrze podpiete
2 mozesz miec pekniety kolektor wylotowy tzw portki zaluz rekawiczke jezeli pekniety albo wydmuchana uszczelka lub polaczenie elastyczne --- poczujesz przez rekawiczke
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 17:44   

Wojmi, mała uwaga:
wojmi1 napisał/a:
na tym cylindrze ktory nie pracuje

A co napisał Johnlucas?
johnlucas napisał/a:
tak chodzi na wszystkie cylindry
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 24-02-2007, 17:45   

NO to zobaczymy co magiki wymysla i wynajda :mrgreen:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
johnlucas
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 18:16   

Mechanik powiedział, że cofa spaliny

Zauważyłem jadąc, że ma bardzo małe obroty - jak stałem na światłach - to prawie rzadne

Dochodzi tak do 4000 obrotow a dalej nic - nie ma mocy wogole - jednym słowem pierdzi z filtra

:-( wiecznie cos

sił brak
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 24-02-2007, 18:46   

johnlucas napisał/a:
jak gazuje na luzie to do 3000 czuc ze ma sile a pozniej poowyzej to jest taka pustka i strasznie wyje z filtra powietrza
Zapchany filtr powietrza, świece do wymiany lub przestawiony pasek rozrzadu. Jedna z tych 3 rzeczy na bank.
 
 
johnlucas
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 18:54   

świece nówki - pasek nówka - filtr powietrza co prawda do wymiany, ale to nie jest też do - wydaje mi się - jak wszystko zebrałem do kupy - że może katalizator się zapchał - i od stania na mrozie auta mogło się tam jeszcze coś wydarzyć - ehh
 
 
kamilek 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1107
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-02-2007, 19:27   

johnlucas napisał/a:
cofa spaliny

No to wszystko jasne - katalizator.
Hm...a tak sobię myślę...zawory poprawnie wyregulowane?
_________________
Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy :)

Galant E33 - koniec przygody

"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst
 
 
 
pawcio777
[Usunięty]

Wysłany: 24-02-2007, 19:34   

Albo cewka pada i dostaje slaba iskre ale tez raczej bym obstawial zapchany katalizator, najlepiej go wytnij i wstaw strumienice w obudowie katalizatora koszt max 100pln no chyba ze chcesz katalizator to wydatek okolo 300 pln
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.