[CA1A 1.3] Mitsubishi Colt - nie wchodzi na wysokie obroty : |
Autor |
Wiadomość |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:24
|
|
|
Wymień ten filtr. Jak jego wymiana nie pomoże, to trzeba się będzie przyjrzeć pompie paliwa, bo różne farfocle mogły coś jej zrobić. Ale najpierw wymień filtr i dopiero później będziemy mogli kombinować dalej.
johnlucas napisał/a: | jak gazuje na luzie to do 3000 czuc ze ma sile a pozniej poowyzej to jest taka pustka i strasznie wyje z filtra powietrza |
Czyli albo nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa, albo nie ma odpowiedniego "odpływu" spalin, czyli katalizator się zapchał. Ale podkreślam jeszcze raz, zacznij od rzeczy najtańszych i najprostszych, w tym wypadku od wymiany filtra paliwa. |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
Ostatnio zmieniony przez kamilek 24-02-2007, 17:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
johnlucas [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:27
|
|
|
Ok dzieki Ci wielkie - bede pisal jak cos bede wiedzial wiecej - jeszcze raz bardzo dziekuje - bede w kontakcie - Dziekuje |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:28
|
|
|
To od poczatku/ Rafala wcielo/:
1 Czy auto pracuje na wszystkich garach ---jak sprawdzic jezeli jeden nie pracuje tj zimna swieca |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
johnlucas [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:29
|
|
|
tak chodzi na wszystkie cylindry |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:29
|
|
|
Zedytowałem poprzedni post, więc zerknij, co tam ciekawego dopisałem |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
Rafal_Szczecin
Mitsumaniak

Auto: Volvo Amazon, Skoda Superb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Kwi 2005 Posty: 9211 Skąd: s kątowni
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:30
|
|
|
jestem
ja tam bym zaczal od prostych rzeczy tzn wyczyscil przepustnice, wymienil filtr itp |
|
|
|
 |
johnlucas [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:31
|
|
|
bede za jakies dwie h - jade na warsztat - bede w kontakcie - dzieki bardzo |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:32
|
|
|
na tym cylindrze ktory nie pracuje ---rozwiazanie sprawdz reka ktory ----sprawdz kable czy sa dobrze podpiete
2 mozesz miec pekniety kolektor wylotowy tzw portki zaluz rekawiczke jezeli pekniety albo wydmuchana uszczelka lub polaczenie elastyczne --- poczujesz przez rekawiczke |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:44
|
|
|
Wojmi, mała uwaga:
wojmi1 napisał/a: | na tym cylindrze ktory nie pracuje |
A co napisał Johnlucas?
johnlucas napisał/a: | tak chodzi na wszystkie cylindry |
|
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:45
|
|
|
NO to zobaczymy co magiki wymysla i wynajda |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
johnlucas [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:16
|
|
|
Mechanik powiedział, że cofa spaliny
Zauważyłem jadąc, że ma bardzo małe obroty - jak stałem na światłach - to prawie rzadne
Dochodzi tak do 4000 obrotow a dalej nic - nie ma mocy wogole - jednym słowem pierdzi z filtra
wiecznie cos
sił brak |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21955 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:46
|
|
|
johnlucas napisał/a: | jak gazuje na luzie to do 3000 czuc ze ma sile a pozniej poowyzej to jest taka pustka i strasznie wyje z filtra powietrza | Zapchany filtr powietrza, świece do wymiany lub przestawiony pasek rozrzadu. Jedna z tych 3 rzeczy na bank. |
|
|
|
 |
johnlucas [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:54
|
|
|
świece nówki - pasek nówka - filtr powietrza co prawda do wymiany, ale to nie jest też do - wydaje mi się - jak wszystko zebrałem do kupy - że może katalizator się zapchał - i od stania na mrozie auta mogło się tam jeszcze coś wydarzyć - ehh |
|
|
|
 |
kamilek
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 15 Kwi 2006 Posty: 1107 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 24-02-2007, 19:27
|
|
|
johnlucas napisał/a: | cofa spaliny |
No to wszystko jasne - katalizator.
Hm...a tak sobię myślę...zawory poprawnie wyregulowane? |
_________________ Długa historia jeszcze nie mojego Galanta - 100% gotowy, teraz jak nowy
Galant E33 - koniec przygody
"Galant E15 - teraz już nie robią takich samochodów miał 20lat ale takiego komfortu to już nigdy później nie widziałem" - by Burst |
|
|
|
 |
pawcio777 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-02-2007, 19:34
|
|
|
Albo cewka pada i dostaje slaba iskre ale tez raczej bym obstawial zapchany katalizator, najlepiej go wytnij i wstaw strumienice w obudowie katalizatora koszt max 100pln no chyba ze chcesz katalizator to wydatek okolo 300 pln |
|
|
|
 |
|