Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
płyn chłodnica pasek wielorowkowy
Autor Wiadomość
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2007, 20:31   

wojmi1 napisał/a:
odradzam dawac na planowanie
W Mitsu zakres planowania zalecany fabrycznie nie obejmuje jakiegokolwiek prostowania w ten sposob glowicy.
Ale zdjac 0,05 mm trzeba zeby uszczelka lepiej dolegala.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
leszek44
[Usunięty]

Wysłany: 26-02-2007, 11:16   

Z tego co mi wiadomo po zdjęciu głowicy należy ją zplanować , ale jak już zdejmuję głowicę są to koszty dosyć wysokie - komplet uszczelek ok.300zł demontaż głwicy ok .350-400zł plus usterki bieżące które wyjdą podczas naprawy
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 26-02-2007, 15:10   

Cytat:
Z tego co mi wiadomo po zdjęciu głowicy należy ją zplanować , ale jak już zdejmuję głowicę są to koszty dosyć wysokie - komplet uszczelek ok.300zł demontaż głwicy ok .350-400zł plus usterki bieżące które wyjdą podczas naprawy
z tego co wiem to w Reno nie, nie nalezy planowac bo producent tego silnika nie przewiduje takiej operacji. Cos ceny masz za wysokie ale jutro wroce do tematu bo mam w domu opis dla tego silnika - Ksiazka Volvo 340 360 naprawa---- tam tez go montowano- silnik
/Ja uzywalem wersji benzynowej /
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
leszek44
[Usunięty]

Wysłany: 07-03-2007, 17:18   

Nie mam zadnej informacji co do <wibracji> paska wielorowkowego między rolką a kołem pasowym wibracja występuje przy wolnych obrotach proszę o poradę ,czy to jest wina napinacza ,paska, czy też koła pasowego.

[ Dodano: 06-04-2007, 15:02 ]
Proszę o pomoc nie mam żadnej informacji o sposobie naprawy

[ Dodano: 19-06-2007, 17:30 ]
Szukam dobrego warsztatu który wykona mi wymianę uszczelki pod głowicą oczywiście za przystępną cenę :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.