Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
klocki hamulcowe - jakie i skąd?
Autor Wiadomość
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-04-2013, 09:27   

Hamulce przestały piszczeć, nie pyli się też już tak. Generalnie jestem póki co zadowolony.
 
 
alfredo 
Mitsumaniak

Auto: ASX benzyna
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2013, 13:19   

Wedrowiec napisał/a:
Hamulce przestały piszczeć, nie pyli się też już tak. Generalnie jestem póki co zadowolony.

Wędrowcze, jak klocki się sprawują?
Zastnawiam się, czy nie brać ATE, w poprzednim aucie takie miałem i zero problemów.
Warto dopłacać 100% do ATE względem FERODO?

Jeśli ktoś wymieniał na ATE, FERRODO lub TRW, niech napisze swoje spostrzeżenia (pylenie, piszczenie itp.).
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2013, 16:13   

Sprawują się bardzo ładnie.
Właśnie ostatnio przy myciu auta na działce dotarło do mnie, że po jakichś 5K km felgi z przodu mają mniej pyłu niż przy oryginalnych klockach po 1000 km. A w sumie to tego pyłu to praktycznie nie ma (brud tylko zebrany "z zewnątrz" ;) ). Coś tam sobie piskało ostatnio - raz czy dwa - ale to właśnie 1-2 razy na te 10K km przejechane a na oryginalnych zdarzało się to kilka razy w tygodniu.

Nie wiem tylko jak zużycie, za 2 miesiące będę miał przegląd to się dowiem ile zeżarło po przejechaniu ~13K km.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 27-08-2013, 20:27   

To czy pył na klockach jest widoczny czy nie w dużej mierze zależy od wilgotności...
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-08-2013, 20:29   

alfredo napisał/a:
Warto dopłacać 100% do ATE względem FERODO?
nie warto. To klocki podobnej jakości - mowa oczywiście o wersjach std. obydwu firm. TRW też są podobnej jakości. Co prawda nie w ASX, ale miałem wszystkich trzech firm. Ostatnio preferuję EBC Greenstuff - mniej pylą i wyraźnie lepiej hamują.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-08-2013, 22:16   

krzychu klocki kupiłem w styczniu więc w sumie praktycznie każdą pogodę odbębniły, auto myję raz na pół roku, ostatni raz na Wielkanoc bodajże - i od tego czasu praktycznie zero pyłu. Na oryginalnych 2 tygodnie po myjni potrafiło już się sporo uzbierać.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 28-08-2013, 07:45   

Wedrowiec napisał/a:
Na oryginalnych 2 tygodnie po myjni potrafiło już się sporo uzbierać.
takie badziewie, jakie idzie na pierwszy montaż w Mitsu ti naprawdę trudno znaleźć. W tym przedziale cenowym to tylko w ASO ;) . W Outkach gratisowo były jeszcze efekty akustyczne - buczenie klocków. Zalecana reakcja przez Mitsu - zamiana miejscami klocków i prowadniczek - skuteczność <1000km. Po zamianie na zamienniki skuteczność dożywotnia ;) . O różnicy skuteczności hamowania i cenowej to już nawet nie wspominam
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
quarniento 
Forumowicz

Auto: ASX diesel na cztery łapcie
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Maj 2012
Posty: 33
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-09-2013, 17:54   

UWAGA, dla kogoś kto jeszcze nie zmieniał klocków.....dla mnie szok, 28kkm i hamowałem blachą o tarcze, stokowe klocki chyba z szarego mydła robią.
Przez swoją "pewność", że to wszystko inne stuka, puka tylko nie klocki zafundowałem sobie dwa tygodnie wcześniej przegląd (się zajrzy przy okazji) oraz nowe tarcze. Całe szczęście, że ASO z ludzką twarzą, zakręcili się i wyjechałem tego samego dnia na komplecie TRW bo ceny oryginałów doprowadzają do płaczu.
 
 
Krzych1 
Mitsumaniak

Auto: ASX 1,8 HP 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-01-2014, 12:10   

Wątek dotyczy klocków hamulcowych. Chyba nie ma sensu zakładać kolejnego w temacie tarcz hamulcowych, więc zapytam tutaj. Czy zmienialiście już przednie tarcze? Jeśli tak to po jakim przebiegu?.
Pozdrawiam
 
 
wlodbial
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2014, 11:01   

Dzień dobry
Czy ktoś z Klubowiczów ma jakieś informacje o zamiennikach tarcz hamulcowych (przednie i tylne) dla ASX DiD (150 kM). Serdecznie pozdrawiam.
 
 
Krzych1 
Mitsumaniak

Auto: ASX 1,8 HP 4WD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Lut 2011
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-07-2014, 11:33   

Na przód kupiłem EBC D7380 (czekają na wymianę).
 
 
wlodbial
[Usunięty]

Wysłany: 14-07-2014, 12:07   

Dziekuje za super szybką odpowiedź.
Serdecznie pozdrawiam
wlodbial
 
 
BaRiBaL 
Nowy Forumowicz

Auto: ASX 1.6 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-01-2015, 21:23   

37500km przebiegu i zmiana klocków z przodu na FERODO FDB4388. Wydaje się, że faktycznie mniej pylą ale ciężko to stwierdzić z całą pewnością ze względu na pogodę (wilgoć). Najważniejsze jednak, że jak na razie, czyli po przejechaniu ponad tysiąca kilometrów, NIE piszczą podczas hamowania. Błoga cisza :)
Zobaczymy jak z trwałością...
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 08-01-2015, 21:24   

BaRiBaL napisał/a:
37500km przebiegu i zmiana klocków z przodu na FERODO FDB4388 (...) Najważniejsze jednak, że jak na razie, czyli po przejechaniu ponad tysiąca kilometrów, NIE piszczą podczas hamowania

Wymieniłem na te same klocki (pierwsza wymiana przy 92 000 km), przejechałem na nich do tej pory 30 000 km i nie piszczą.
 
 
Wedrowiec 
Forumowicz

Auto: ASX DID LP Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 310
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2015, 21:34   

vavoom przejechałeś na fabrycznych klockach 92 000 km??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.