Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Easy select w Pajero Sport 3.0 2002
Autor Wiadomość
konrad.klusek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013
Posty: 26
Skąd: Brzesko
Wysłany: 26-01-2014, 19:59   [3.0 V6] Easy select w Pajero Sport 3.0 2002

Witam,
Od 3 lat użytkuję pajero 3.2 did z 2005r. W zeszłym tygodniu kupiłem Sporta z silnikiem 3.0 i nie do końca wiem czy przyzwyczajenia z PIII mogę wprowadzić podczas jazdy Sportem. Mianowicie z wiedzy jaką posiadam domyślam się że jest to napęd Easy Select. Wiem że z ES nie mogę jeździć z napędem 4H po czarnym - ale czy w momencie kiedy na drodze jest ślisko, czy podczas jazdy mogę przełączyć z 2H na 4H czy muszę się zatrzymać, wrzucić lewarek na N i dopiero przełączyć napęd? Swoją drogą migająca kontrolka napędu to chyba spora bolączka Sporta - w tym egzemplarzu po przełączeniu na 4H miga bez przerwy - sprawdzę elektrozaworki oraz węże jak podpowiadaliście w innym temacie i może samemu uda mi się z tym uporać.
 
 
 
michoł 
Forumowicz


Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 179
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 28-01-2014, 20:22   

2h na 4h możesz wrzucać bez problemu w czasie jazdy (na śliskim) chyba do 80 km, albo 60 nigdy nie pamiętam. Reduktor wrzucasz po zatrzymaniu
 
 
btomek 
Mitsumaniak


Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 53
Skąd: Białystok
Wysłany: 30-01-2014, 09:50   

Jeśli masz automat to przełączanie reduktora najlepiej dokonywać podczas postoju na N.
Co do zastosowań w skrócie:
4H - ślisko, mokro, śnieg do 100km/h
4L - błoto, śnieg do 60 km/h (w automacie w połączeniu z przełożeniami 3, 2 lub L)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.