 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Easy select w Pajero Sport 3.0 2002 |
Autor |
Wiadomość |
konrad.klusek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero III 3.2 long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 26 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: 26-01-2014, 19:59 [3.0 V6] Easy select w Pajero Sport 3.0 2002
|
|
|
Witam,
Od 3 lat użytkuję pajero 3.2 did z 2005r. W zeszłym tygodniu kupiłem Sporta z silnikiem 3.0 i nie do końca wiem czy przyzwyczajenia z PIII mogę wprowadzić podczas jazdy Sportem. Mianowicie z wiedzy jaką posiadam domyślam się że jest to napęd Easy Select. Wiem że z ES nie mogę jeździć z napędem 4H po czarnym - ale czy w momencie kiedy na drodze jest ślisko, czy podczas jazdy mogę przełączyć z 2H na 4H czy muszę się zatrzymać, wrzucić lewarek na N i dopiero przełączyć napęd? Swoją drogą migająca kontrolka napędu to chyba spora bolączka Sporta - w tym egzemplarzu po przełączeniu na 4H miga bez przerwy - sprawdzę elektrozaworki oraz węże jak podpowiadaliście w innym temacie i może samemu uda mi się z tym uporać. |
|
|
|
 |
michoł
Forumowicz

Auto: Pajero Sport 2,5 TD 2002r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Cze 2011 Posty: 179 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 28-01-2014, 20:22
|
|
|
2h na 4h możesz wrzucać bez problemu w czasie jazdy (na śliskim) chyba do 80 km, albo 60 nigdy nie pamiętam. Reduktor wrzucasz po zatrzymaniu |
|
|
|
 |
btomek
Mitsumaniak

Auto: MONTERO SPORT AWD 3.0V6 '03
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lut 2012 Posty: 53 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-01-2014, 09:50
|
|
|
Jeśli masz automat to przełączanie reduktora najlepiej dokonywać podczas postoju na N.
Co do zastosowań w skrócie:
4H - ślisko, mokro, śnieg do 100km/h
4L - błoto, śnieg do 60 km/h (w automacie w połączeniu z przełożeniami 3, 2 lub L) |
|
|
|
 |
|
|