Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[MSS ALL] Przyczyna upadku MSS - Co skośnoocy zrobili źle ?!
Autor Wiadomość
Moominek 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 24 Mar 2005
Posty: 999
Skąd: Legionowo
Wysłany: 14-09-2010, 17:55   

Mam wrażenie, że największą wadą MSSa to fabryka i to, że to trochę składak. :( Parę przykładów:
- mechanizm tylnej wycieraczki - BOSH - coś się przytarło i stoi, raz w tygodniu WD40 wspomaga :(
- zaciski hamulców - LUCAS - przeoczenie wymiany klocków grozi pozostaniem tłoczka w pozycji wysuniętej,
- skrzynia - podobno "ze Francji" (?) - synchronizatory czasem nie nadążają,
- nie wiem co jest w zawieszeniu ale od jutra łączniki stabilizatorów będę miał wszystkie nowe, urwały się,

Poza tym, niemalże 8lat spejsik jeździł bezawaryjnie. Pierwsza awaria to pęknięcie wężyka hamulcowego. Lałem paliwko, wymieniałem olej, klocki i jeździłem. Wymiana rozrządu zalecana przy 90tys. km przebiegu. W tej chwili brakuje paru tys. do 150.000 i jeździ na fabrycznym :) Jutro wymiana. Akumulator też nadal fabryczny :shock: , a przypominam, 8 lat :) Blaszki, 5 lat temu odprysł mi lakier na klapie bagażnika. Do dziś w tym miejscu świeci gołą blachą w kolorze srebrnym :) Na nadkolu niestety ruda wlazła parę dni po przyrysowaniu :(
Poważną wadą jest to, że nie mogę się przemóc by oddać go w obce ręce :D
_________________
EA5W 2.5 V6 - - już nie pali :( Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉
 
 
 
kazan 
Nowy Forumowicz

Auto: MSS 1.9 DiD Comfort
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 17
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-10-2010, 23:02   

Mnie w tym samochodzie przeraża jago brak wyważenia. Hiper podsterowność i niemożność ruszenia pod górę na lekko oblodzonej powierzchni to fakty, które wpieniły mnie na maxa
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 07-10-2010, 14:08   

kazan napisał/a:
Mnie w tym samochodzie przeraża jago brak wyważenia. Hiper podsterowność i niemożność ruszenia pod górę na lekko oblodzonej powierzchni to fakty, które wpieniły mnie na maxa
Ta wypowiedź w połączeniu z Twoim postem o padniętych sprężynach wcale mnie nie dziwi ;)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 07-10-2010, 21:45   

kazan napisał/a:
Mnie w tym samochodzie przeraża jago brak wyważenia. Hiper podsterowność...
Dziwne. U siebie nie przypominam sobie takiej sytuacji.
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
lucxxx 
Forumowicz

Auto: Mazda Premacy 2.0 Sportive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 135
Skąd: Krosno
Wysłany: 08-10-2010, 08:06   

kazan napisał/a:
Hiper podsterowność

a juz przez chwilę zacząłem się zastanawiać co z moim miśkiem jest nie tak bo od początku uważałem że prowadzi się całkiem poprawnie. Dzieki chłopaki że mnie uspokoiliście :)
_________________
był MSS DID / jest Mazda Premacy 2.0 Sportive
 
 
pablo eldiablo 
Forumowicz


Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 414
Skąd: WPI
Wysłany: 08-10-2010, 10:00   

kazan napisał/a:
Mnie w tym samochodzie przeraża jago brak wyważenia. Hiper podsterowność i niemożność ruszenia pod górę na lekko oblodzonej powierzchni to fakty, które wpieniły mnie na maxa


kazan, może oprócz sprężyn przyjrzyj się stabilizatorowi/łącznikom, amortyzatorom i swoim oponom (a'propos ruszania)... u mnie żaden z wymienionych problemów nie występuje.

Jedyna rzecz, jaką bym zmienił w konstukcji MSS, to francuska skrzynia biegów w moim 1.3 - moim zdaniem to jest pięta achillesowa tego modelu. Pozostałe mankamenty są mało istotne ;)
 
 
Mobili 
Forumowicz

Auto: MSS 1,9 DID-2003
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 58
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 09-10-2010, 23:33   

to co jest złe w mss to że się to auto sprzeda.
i tyle w temacie...
 
 
 
irekmiecz 
Mitsumaniak


Auto: hultaj ix20 był MSS 1.3GLX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 470
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-10-2010, 13:04   

Na pytanie o przyczynę upadku MSS mogłaby odpowiedzieć analiza zakładanej produkcji w momencie jej rozpoczęcia a późniejszej sprzedaży tego modelu. Możliwym jest że producent wychodził z założenia znacznie większej sprzedaży niż miało to miejsce. Co skośnoocy zrobili źle? W tym momencie powiedział bym że marketing i reklama. Innymi słowy to auto jest nie znane.
Tak sądzę ponieważ sam nie wiedziałem o istnieniu tego auta. Gdy na początku 2008r. zaczęliśmy szukać auta dla siebie (Astra lub Almera) będąc daleko od domu miałem dobre łącze internetowe podałem w otomoto parametry jakie mnie interesują na którejś dalszej stronie trafiłem na Space Stara :?: co to jest? i tak to się zaczęło. Znalazłem ciekawy egzemplarz i poprosiłem by żona przy okazji będąc w drodze z zaprzyjaźnionym taksówkarzem obejrzeli to auto. Taksówkarz (nie oglądając auta) nagadał żonie niestworzonych rzeczy, że gdy połączyliśmy się na necie ta na mnie naskoczyła " kto to zna, kto tym jeździ, ile muszą kosztować naprawy" i temu podobne, innymi słowy była na mnie zła że szukam takiego dziwoląga. Kilka tygodni później z tym samym taksówkarzem zajrzeliśmy do kilku komisów (obejrzeliśmy kilka różnych aut) i do wcześniej umówionego (już innego) Space Stara. Taksiarz najpierw wytykał wszystkie zauważone mankamenty a po jeździe próbnej i krótkich negocjacjach cenowych sam namawiał bym nie przedobrzył z targowaniem i dał już zaliczkę.
Już ponad rok rozglądamy się za fabrycznie nowym autem które mogło by godnie zastąpić naszego poczciwego "misia" i niestety zawsze czegoś brakuje, coś jest nie tak. Nie twierdzę że Space Star jest idealny, lecz jak w tym artykule ( http://www.motofakty.pl/a...1998_2005_.html ) Mitsubishi Space Star to samochód, który niczym szczególnym się nie wyróżnia, ale z drugiej strony trudno mu też coś zarzucić. Przyzwoicie jeździ i jest funkcjonalny.
 
 
emjot 
Mitsumaniak


Auto: Space Star '02 Family 1.6 LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sie 2011
Posty: 66
Skąd: Wawa
Wysłany: 23-01-2014, 13:50   

Wątek nieco leciwy, ale dopiszę swoje 3gr:
- słabiutkie światła przednie
- nisko siedzący tył
- skłonność to bujania przód tył przy progach zwalniających
- nieprecyzyjna skrzynia biegów
- głośny powyżej 100-110kmh
- dość podatny na rdzewienie (nadkola, klapa, podwozie)
- mało dynamiczny silnik (1.6)
- średnia widoczność do tyłu
Mam równolatkę Zafirę 1.8 i choć ma ona swoje wady, to w każdej z tych kategorii jest lepsza.
_________________

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 23-01-2014, 15:01   

emjot napisał/a:
- słabiutkie światła przednie
Faktycznie. Ale dobre żarówki dają radę.
emjot napisał/a:
- nisko siedzący tył
- skłonność to bujania przód tył przy progach zwalniających
- nieprecyzyjna skrzynia biegów
- głośny powyżej 100-110kmh
Nie potwierdzam, a wręcz zaprzeczam, ale ja miałem diesla :)
emjot napisał/a:
mało dynamiczny silnik (1.6)
Jak wyżej :)
emjot napisał/a:
- średnia widoczność do tyłu
Zastanawiam się czego tu oczekiwałeś, bo większość HTB ma gorszą widoczność.

emjot napisał/a:
Mam równolatkę Zafirę 1.8 i choć ma ona swoje wady, to w każdej z tych kategorii jest lepsza.
Ja mam Zafirę B i mimo 140 KM jeśli chodzi o dynamikę to przegrywa z MSS. Głośniejsza jest przy 130-150 i ma mniej precyzyjną skrzynię niż ta z diesla :)
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-01-2014, 18:03   

emjot napisał/a:
- nieprecyzyjna skrzynia biegów

Tutaj się nie zgodzę, u mnie biegi wchodzą jak w masełko :mrgreen: .

emjot napisał/a:
- średnia widoczność do tyłu

Ja jeżdżę bez środkowego zagłówka i nie narzekam :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 23-01-2014, 19:58   

miałem carisme zamieniłem na space stara ze względu na lepsze wykorzystanie wnętrza. cari w porównaniu do space stara jest ciasna. przyczyna małej sprzedaży była cena i brak dobrej prasy ( nie widziałem artykułu który by oczernił passata B5 mimo ze jest niewygodny ciasny i awaryjny ) ze strony zachodnich gazet branżowych (niemieckich)
 
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 23-01-2014, 22:42   

marecki338, teraz już wiesz dlaczego :wink: .
http://www.dw.de/skandal-...nymi/a-17373411
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 24-01-2014, 07:52   

marecki338 napisał/a:
miałem carisme zamieniłem na space stara ze względu na lepsze wykorzystanie wnętrza. cari w porównaniu do space stara jest ciasna.
Miałem MSS i mam nadal Carismę. Całkowicie się zgadzam.

marecki338 napisał/a:
przyczyna małej sprzedaży była cena
Dokładnie. W 2003 roku mój kosztował po dobrych rabatach 66.040,00 zł. Nominalna cena powyżej 70 tys. z tym wyposażeniem.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
sznaps78 
Forumowicz


Auto: Colt 2006 1.3 Pb
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 59
Skąd: Wojkowice
Wysłany: 31-01-2014, 08:30   

emjot napisał/a:

- słabiutkie światła przednie
- nisko siedzący tył
- skłonność to bujania przód tył przy progach zwalniających
- nieprecyzyjna skrzynia biegów
- głośny powyżej 100-110kmh
- dość podatny na rdzewienie (nadkola, klapa, podwozie)
- mało dynamiczny silnik (1.6)
- średnia widoczność do tyłu


Światła słabe alre po zmianie żarówek na np. Tungsramy Megalight 120% to już inna bajka.
Tył stoi wysoko!!! Bardzo wysoko
Bujania nie ma.
Fakt- skrzynka zwłaszcza jak zimna to troszku szaleje.
Moje 1.8GDI jest ciche jak "wprowadzanie podwyżek VAT'u"
1999r. a jedna mała dziurka w lewym błotniku.
Mnie ta widoczność nie przeszkadza, bo jeździło się z budą i nauczyłem się praktycznie nie korzystać z wstecznego lusterka.

Mam nadzieję, że zachwyt jaki mi towarzyszy od dnia zakupu długo przy mnie zostanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.