3.2 did przerywa, szarpie |
Autor |
Wiadomość |
ers
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21-01-2014, 21:09 3.2 did przerywa, szarpie
|
|
|
Panowie,
Mam auto juz ponad rok, wszystko było ok, ale wczoraj po zostawieniu na godzinę i po odpaleniu zaczęło przerywać, nie delikatnie, bardzo wyraźnie jakby co najmniej chodził na 3 gary. Przeglądam wszystkie tematy, ale może ktoś szybciej coś podpowie. Czy moze to b c jakiś inny powód czy raczej pompa CR?
Pytanie nr dwa - jaki program diagnostyczny wystarczy dla własnego zastosowania. Kabel mam po innym aucie, z instrukcji wynika ze powinien pasować. |
|
|
|
 |
Sebastian_T
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 26 Lut 2009 Posty: 229 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-01-2014, 07:58
|
|
|
Kiepskie paliwko i "wosk" w filtrze? Jak kupiłem swojego Misia parę lat temu, w listopadzie, okazało się, że miał zalane letnie jeszcze i podczas jazdy zaczął szarpać, po ogrzaniu w garażu, wymianie filtra i zalaniu zimowego ON szarpanie zniknęło i jeździ do tej pory |
_________________ Sebastian_T |
|
|
|
 |
ers
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-01-2014, 17:57
|
|
|
Raczej nie, filtr czysty. Parę noewych informacji:
- jest check engine i błąd kontroli trakcji,
- jest tryb awaryjny (max dwa tysiące obrotów),
- mocno przerywa na niskich obrotach, po dodaniu gazu i przytrzymaniu silnik zaczyna chodzić równo,
- nie mam kodów błędów, mój kabel nie zadziałał, postaram się namierzyć dobry warsztat w okolicy i podjadę na zczytanie błędów.
Czy te objawy to może być nastawnik pompy? |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:18
|
|
|
A który to rocznik i czy miał wymieniony zbiornik? |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
ers
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:23
|
|
|
2004, zbiornik nie wymieniany. Pali na dotyk, ale po uruchomieniu skacze do 1500 obrotów. Po paru sekundach przestaje przerywać, obroty spadają do 900-1000 i przez chwile chodzi równo, a później znowu przerywa i rzuca silnikiem. |
|
|
|
 |
TangoKK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 28 Lip 2011 Posty: 359 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 22-01-2014, 18:27
|
|
|
To może i warto sprawdzić nastawnik czy nie ma syfu. U mnie skończyło się wymianą pompy |
_________________ HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-01-2014, 16:15
|
|
|
Cytat: | - nie mam kodów błędów, mój kabel nie zadziałał, postaram się namierzyć dobry warsztat w okolicy i podjadę na zczytanie błędów. |
Do odczytania kodów błędów silnika, nie trzeba żadnego kabla. Odczytuje się licząc błyski, uprzednio zwierając do masy odpowiedni pin w złączu diagnostycznym. |
|
|
|
 |
ers
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 10 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-02-2014, 11:51
|
|
|
błędy 26 i 48. Ktoś pomoże rozszyfrować? |
|
|
|
 |
czortunio
Forumowicz
Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Sty 2013 Posty: 199 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 01-02-2014, 12:10
|
|
|
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 01-02-2014, 13:42
|
|
|
ers napisał/a: | błędy 26 i 48. Ktoś pomoże rozszyfrować? |
Doszło do zwarcia w nastawniku dawki paliwa. Jest tam cewka i ona przyciąga opiłki.
Jest też możliwe że łożysko w nastawniku jest zatarte. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|