Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
3.2 did przerywa, szarpie
Autor Wiadomość
ers 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21-01-2014, 21:09   3.2 did przerywa, szarpie

Panowie,

Mam auto juz ponad rok, wszystko było ok, ale wczoraj po zostawieniu na godzinę i po odpaleniu zaczęło przerywać, nie delikatnie, bardzo wyraźnie jakby co najmniej chodził na 3 gary. Przeglądam wszystkie tematy, ale może ktoś szybciej coś podpowie. Czy moze to b c jakiś inny powód czy raczej pompa CR?

Pytanie nr dwa - jaki program diagnostyczny wystarczy dla własnego zastosowania. Kabel mam po innym aucie, z instrukcji wynika ze powinien pasować.
 
 
Sebastian_T 
Forumowicz


Auto: Pajero 3.2, 2011
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 26 Lut 2009
Posty: 229
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2014, 07:58   

Kiepskie paliwko i "wosk" w filtrze? Jak kupiłem swojego Misia parę lat temu, w listopadzie, okazało się, że miał zalane letnie jeszcze i podczas jazdy zaczął szarpać, po ogrzaniu w garażu, wymianie filtra i zalaniu zimowego ON szarpanie zniknęło i jeździ do tej pory ;-)
_________________
Sebastian_T
 
 
ers 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-01-2014, 17:57   

Raczej nie, filtr czysty. Parę noewych informacji:
- jest check engine i błąd kontroli trakcji,
- jest tryb awaryjny (max dwa tysiące obrotów),
- mocno przerywa na niskich obrotach, po dodaniu gazu i przytrzymaniu silnik zaczyna chodzić równo,
- nie mam kodów błędów, mój kabel nie zadziałał, postaram się namierzyć dobry warsztat w okolicy i podjadę na zczytanie błędów.

Czy te objawy to może być nastawnik pompy?
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-01-2014, 18:18   

A który to rocznik i czy miał wymieniony zbiornik?
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
ers 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22-01-2014, 18:23   

2004, zbiornik nie wymieniany. Pali na dotyk, ale po uruchomieniu skacze do 1500 obrotów. Po paru sekundach przestaje przerywać, obroty spadają do 900-1000 i przez chwile chodzi równo, a później znowu przerywa i rzuca silnikiem.
 
 
TangoKK 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Pajero III Long 3.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 28 Lip 2011
Posty: 359
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 22-01-2014, 18:27   

To może i warto sprawdzić nastawnik czy nie ma syfu. U mnie skończyło się wymianą pompy :axe:
_________________
HEAVEN CAN WAIT I'M BUSY
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-01-2014, 16:15   

Cytat:
- nie mam kodów błędów, mój kabel nie zadziałał, postaram się namierzyć dobry warsztat w okolicy i podjadę na zczytanie błędów.


Do odczytania kodów błędów silnika, nie trzeba żadnego kabla. Odczytuje się licząc błyski, uprzednio zwierając do masy odpowiedni pin w złączu diagnostycznym.
 
 
ers 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero V68 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013
Posty: 10
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-02-2014, 11:51   

błędy 26 i 48. Ktoś pomoże rozszyfrować?
 
 
czortunio 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Sty 2013
Posty: 199
Skąd: Lublin
Wysłany: 01-02-2014, 12:10   

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 01-02-2014, 13:42   

ers napisał/a:
błędy 26 i 48. Ktoś pomoże rozszyfrować?

Doszło do zwarcia w nastawniku dawki paliwa. Jest tam cewka i ona przyciąga opiłki.
Jest też możliwe że łożysko w nastawniku jest zatarte.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.