 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA0] - Zacisk "plywa" |
Autor |
Wiadomość |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2007, 11:02
|
|
|
troche sie nie rozumiemy chyba
tak, zmierzyl mi bicie na osiach (czy jak to sie tam nazywa) i ono wystepowalo i to duze, a gdy zalozylismy tarcze i zmierzylismy bicie na gorze tarczy to prawie ze skali brakowalo, wiec nie wiem co tu ma do tego tarcza. Jesli bicie wystepuje "ponizej" to jest przenoszone na tarcze, chocby nie wiem jak prosta ta tarcza i gruba byla, to i tak bedzie bic. Pozatym tarcze juz toczylem i nie dalo to zadnego efektu, ale jak piszesz, dla pewnosci sprawdze grubosc tarczy jaka mam i jaka powinna byc. |
|
|
|
 |
Serek
Mitsumaniak

Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 1597 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:40
|
|
|
To jest Colt a nie Eclipse piotruś |
_________________
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 24-02-2007, 17:52
|
|
|
kurde nie wiem juz kompletnie co robic ;/
komukolwiek mowie ze musze zmienic piaste + lozysko, to sie dziwi 'po co piaste" kazdy twierdzi ze piaste to tylko jesli jest urwana/pęknięta itd. Kazdy, poza moim mechanikiem, ktory napewno sie zna na rzeczy i wie co mowi, no ale troche mnie to jednak zastanawia;/
dzwonilem do JC, filipowicza i do japaneze
JC:
piasta - brak
łożysko oryginal - 150
łożysko zamiennik - 97
Filipowicz:
piasta - 470 zl
łożysko oryginal - 260
Japaneze:
piasta - 430
łożysko oryginal - 112
łożysko zamiennik - ~70
tak czy inaczej koszt piasty jest duzy i raczej nie mam zamiaru tyle wydawac, bo na same czesci bede musial wydac okolo 600 zl + robocizna.
Zastanawiam sie nad kupnem uzywanej piasty, ktora moge dostac z lozyskiem za okolo 30-40 zl, oczywiscie do takiej kupic nowe oryginalne lozysko co bylo by 150-200 zl, wiec duzo taniej.
Nie wiem czy jest sens wymieniac ta piaste, doradzcie cos prosze |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 24-02-2007, 18:40
|
|
|
karolgt napisał/a: | Zastanawiam sie nad kupnem uzywanej piasty, ktora moge dostac z lozyskiem za okolo 30-40 zl, oczywiscie do takiej kupic nowe oryginalne lozysko co bylo by 150-200 zl, wiec duzo taniej. | Ja bym tak zrobił. |
|
|
|
 |
piotruś
Forumowicz ,DZIECI KWIATY.''
Auto: ford S-Max.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 11 Gru 2005 Posty: 243 Skąd: ZGIERZ
|
Wysłany: 25-02-2007, 18:27
|
|
|
Też bym dla świetwgo spokoju kupił drugą piastę już z łożyskiem -byc może będzie idealna i nie będzie biła .
[ Dodano: 27-02-2007, 13:56 ]
Wiem ,wiem ..........ale nikt nic nie napisał więc tak dowiedziałem się w firmie która przetacza - że minimalna grubość tarczy hamulcowej to 22,4 mm .tak więc jeśli masz poniżej tej grubości swoje tarcze to powinneś je zmienić .........pozdrawiam Piotr. |
|
|
|
 |
|
|