Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
całkiem niezły kąt przechyłu...
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 02-02-2014, 20:11   

motif napisał/a:
w sumie moze to i dobrze ze sie rozpetala taka burza bo sie forum ozywilo, inaczej wygladalo jakby wymieralo powoli...


Z kim on sobie pogada teraz jak prawie wszystkich zbanowal...? :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-02-2014, 20:12   

motif, zapamiętaj zasadę obowiązującą na tym Forum:
"Nie masz nic do dodania to nie pisz", a jak Cię interesują statystyki Forum to zerknij tez do innych działów, bo nie jesteś zbyt aktywny :wink:
 
 
motif 
Forumowicz

Auto: octavia
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2014
Posty: 43
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-02-2014, 21:05   

mkm napisał/a:
motif, zapamiętaj zasadę obowiązującą na tym Forum:
"Nie masz nic do dodania to nie pisz", a jak Cię interesują statystyki Forum to zerknij tez do innych działów, bo nie jesteś zbyt aktywny :wink:


i patrz kto to mowi...ten co mial najwiecej do dodania tutaj :badgrin:
ze outlander powinien nie istniec... Raz juz mowilem wracaj do Pajero forum,
po co sie masz denerwowac chlopie.
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 02-02-2014, 21:21   

motif, nie wiem co Ty z tym Pajero.
Jakbyś się zastosował do mojej sugestii i włączył przynajmniej część mózgu może byś zobaczył mój podpis i zrozumiałbyś, że Pajero to nie moja bajka.
 
 
loczek 
Forumowicz

Auto: OutlanderII 2,2DID177KM,manual
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-02-2014, 21:53   

Panowie a jesli chodzi ponownie wracam do kwestii wyjazdu ze śniegu kopnego:

1 - wyłączam ESP
2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).


proszę o dalsze wyjaśnienia szanownych kolegów.
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 02-02-2014, 22:02   

loczek napisał/a:
Panowie a jesli chodzi ponownie wracam do kwestii wyjazdu ze śniegu kopnego:

1 - wyłączam ESP
2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).


proszę o dalsze wyjaśnienia szanownych kolegów.

Generalnie zasada jest taka i wypadaloby zawsze sie tego trzymac aby oszczedzic sobie niepotrzebnych klopotow:
ESP zawsze wylaczamy jesli zapuszczasz sie w kopny snieg/piach. LOCK ustawiasz tez zanim tam wjedziesz i jesli to mozliwe staraj sie z rozpedu pokonac odcinek. Jesli juz sie mimo wszystko tak zakopiesz ze auto stoi i mieli, to nie katuj silnika bo w autach 4x4 z dymem idzie sprzeglo wtedy, jesli to manual. W przypadku oski takiego ryzyka nie majak w autach 4x4, choc i tam mozna upalic jesli sie postarasz....
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-02-2014, 06:56   

loczek napisał/a:

2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???


To znaczy, że dałeś albo za mało gazu albo jeszcze masz tak dużą przyczepność a jedynie śnieg Ci zablokował auto (nie usiadłeś na podwoziu). Więc wtedy powinno iść spokojnie do tyłu. Ale dziwne to jest bo na śniegu to powinien bez problemu zamielić kołami, a nie gasnąć... Jak przytrzymasz 1-2 razy po 1-2 sec na sprzęgle ruszając to nic się nie stanie. Ale jak zaczniesz nim operować pośrednio to w takich warunkach szybko go spalisz.

loczek napisał/a:
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).


Nie mam takiego przycisku co to za przycisk?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-02-2014, 09:18   

loczek napisał/a:
Panowie a jesli chodzi ponownie wracam do kwestii wyjazdu ze śniegu kopnego:

1 - wyłączam ESP
2 - ruszam z jedynki bez pół-sprzegła, ale w tym momencie jest problem, mianowicie jeśli puszczam szybko sprzęgło to auto gwałtownie gaśnie z dużym łomotem to chyba koło dwumasowe tak głośno przestaje pracować.???
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).
proszę o dalsze wyjaśnienia szanownych kolegów.
Możesz jeszcze spróbować rozbujać auto - przód/tył.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-02-2014, 12:47   

Czy wyłączyłeś esp ,Musisz dłużej przytrzymać guzik esp aż pojawi się napis esp off.Pamiętaj że po każdym wyłączeniu silnika esp autom.się aktywuje
_________________

 
 
elektri 
Mitsumaniak
elektri

Auto: O III INTENSE CVT 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Paź 2013
Posty: 121
Skąd: Obrzeża puszczy ;)
Wysłany: 06-02-2014, 12:46   

loczek napisał/a:
3- pod kierownica jest jeszcze drugi przycisk systemu nie pamiętam jakiego (do czego to coś służy).

A którą wersję Outlandera posiadasz?
W opisie masz O II, więc być może z tego powodu my nie widzimy tego przycisku ;)
Możesz opisać, co jest na nim narysowane?
mitsu00 napisał/a:
Z kim on sobie pogada teraz jak prawie wszystkich zbanowal...?

Z posiadaczami O III ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.