[Cari 1.8 GDI] Regenereacja przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 22-01-2014, 15:38
|
|
|
Naprawa polega na powrocie do ustawienia fabrycznego magnesu i przyklejeniu go do rdzenia stalowego. Nie jest ani skomplikowana ani droga (zwłaszcza w porównaniu do nowej ) ale wymaga ustawienia magnesu tak jak zrobiła to fabryka z tolerancją 1-2 stopnie. Dodatkowo poprawiam fabrykę na tyle, że żadnej recydywy jeszcze nie miałem , a niestety jak przepustnica trafia do mnie po "Mietku", który przykleił magnes na oko (jeszcze pół biedy jak Poxipolem ), lub połamał magnes przy próbie wyjęcia rdzenia, to nie mam możliwości pomóc - taki magnes jest bezpowrotnie zniszczony. |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
carisma2000
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma 1.8GDI 2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Gru 2013 Posty: 50 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: 05-02-2014, 15:51
|
|
|
Okazalo sie ze przepustnica nadaje sie na zlom (..moze i dalo by sie ja naprawic ale czujnika juz nie a nowy to koszt okolo 1000zl) takze zamowlem uzywana za 600zl z demontazu po rozbitku i mam nadzieje ze auto wkoncu odzyje.. Dzięki wielkie wszystkim ktorzy starali sie pomodz. Pozdrawiam.
_________________ |
_________________
 |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20-02-2014, 22:47
|
|
|
Witam
Jestem nowy na forum i mam problem z carismą 1.8 GDI 1999 po lifcie.Zaczęła mi pojawiać się kontrolka silnika i automatycznie problemy podczas jazdy polegające na braku reakcji na pedał gazu. Oddałem samochód do zaufanego warsztatu gdzie stwierdzili na ukomputerze problem z przepustnicą, przepustnicę wysłano do regeneracji.Teraz już nie tak często ale znów pojawia się check i komputer już nie pokazuje na przepustnicę lecz z tego co mówił mechanik na błąd w przekazie sygnału do przepustnicy. Niestety ja nie mam na ten temat pojęcia, a w warsztacie nie zajmują się elektroniką. Czy jest szansa na to, że spokojnie będę mógł pojechać w trasę bez żadnych problemów z check engine?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-02-2014, 22:57
|
|
|
Porozmawiaj z użytkownikiem Bartek - regeneruje takowe. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-02-2014, 09:15
|
|
|
markun napisał/a: | Teraz już nie tak często ale znów pojawia się check |
http://forum.mitsumaniaki...?t=1981&start=0
Sprawdź błędy zgodnie z opisem w podanym przeze mnie temacie. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
markun
Nowy Forumowicz
Auto: carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2014 Posty: 20 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 21-02-2014, 15:44
|
|
|
Chciałbym jednak porozmawiać z użytkownikiem Bartkiem może by podjął się ewentualnej naprawy. |
|
|
|
 |
|