Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MSW 2,4GDI 4x4 przekładka na 2,5V6
Autor Wiadomość
cojac 
Nowy Forumowicz
cojac

Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Damasławek
Wysłany: 24-02-2014, 11:55   MSW 2,4GDI 4x4 przekładka na 2,5V6

Witam. Mam zamiar przerzucić silnik w moim MSW 2,4GDI 4x4 (łyka olej w ilości podobnej do paliwa, znaczy death). Dylemat polega na tym, czy ładować z powrotem taką samą jednostkę, czy załadować 2,5V6, pod LPG oczywiście. Czytałem na forum, że ktoś to już uczynił. Prosiłbym o sugestie czy ten drugi pasuje do skrzyni i czy da się go w Wagonie zmieścić. Co ze sterownikiem? czy podejdzie od automatu. Pozdrawiam
_________________
"...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego ;-)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-02-2014, 12:08   

Przekładkę na forum robił Bartek .
Tutaj temat jego MSW.
Napisz do niego PW, pewnie poradzi co jest do ogarnięcia :D .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
cojac 
Nowy Forumowicz
cojac

Auto: MSW 2,4 GDI 4x4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 13
Skąd: Damasławek
Wysłany: 24-02-2014, 12:27   MSW 2,4GDI 4x4 przekładka na 2,5V6

Dzięki. Pozdrawiam
_________________
"...i rzekł Bóg..." Mitsubishi synu. No to kupiłem, potem rzekł znów i kupiłem następnego ;-)
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10724
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 24-02-2014, 14:57   

Z tego co kiedyś się kontaktowałem z Bartkiem to niestety 4x4 ma inną skrzynię biegów i połączysz tak łątwo silnika 2.5.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.