Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: akbi
05-07-2007, 12:55
[CK1A 1.3] bierze olej;/
Autor Wiadomość
mjsystem 
Forumowicz

Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 11637
Skąd: ...
Wysłany: 26-02-2014, 07:58   

Kod:
W jakim tempie silnik może spalać olej? Wiele firm zabezpiecza się, uznając za górną, dopuszczalną granicę 0,5-1 l/1000km. Taki ubytek odpowiada przejściu poziomu oleju na bagnecie z pozycji oznaczonej jako „Max” w okolice „Min”

Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/poradniki-dla-kierowcy/spalanie-oleju-silnikowego-norma-czy-oznaka-usterki/#ixzz2uPPTBghc

Obywatel napisał/a:

mjsystem napisał/a:
Obywatel napisał/a:
Producenci w instrukcjach dopuszczają nawet spalanie 1l oleju na 1000 km

W silnikach HDI ale nie w benzynie? Miałeś na myśli 10000 kilometrów?


No właśnie nie, wcale się nie pomyliłem o jedno zero

Ale tam nie ma nic, że to benzyna czy diesel. :wink:
Więc co do diesla to się zgodzę 8)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 26-02-2014, 08:00   

herr_flick napisał/a:
Obawiam się kupić w promocji z allegro
wiem - też miałem obawy, że olej ze sklepu po 200 zł nie może być tym samym co olej z netu za 110 zł
dopóki nie wgryziesz się w handel a szczególnie w psychomanipulacje na klientach, to tak będzie
 
 
herr_flick 
Forumowicz


Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 236
Skąd: Łódź
Wysłany: 18-07-2014, 15:03   

Zmiana oleju na teoretycznie lepszy nic nie dała, obecnie testuje produkt STP wlewany do oleju ale za malo km przejechalem by wszystko zagrało jak jest napisane na opakowaniu, obawiam sie jednak powaznjejszej sprawy u mnie żeby to pomogło.
Po odpaleniu samochodu i przygazowaniu pojawia się chmurka z lekka domieszką błekitu, ale nie tak jak w typowym VW - czyli uszczelniacze...
a co jeśli po trasie zatrzymam samochód, przygazuje i znów poleci chmura bardziej grafitowa niż niebieska - pierścienie?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.