 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: akbi 05-07-2007, 12:55 |
[CK1A 1.3] bierze olej;/ |
Autor |
Wiadomość |
mjsystem
Forumowicz
Auto: ...
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 11637 Skąd: ...
|
Wysłany: 26-02-2014, 07:58
|
|
|
Kod: | W jakim tempie silnik może spalać olej? Wiele firm zabezpiecza się, uznając za górną, dopuszczalną granicę 0,5-1 l/1000km. Taki ubytek odpowiada przejściu poziomu oleju na bagnecie z pozycji oznaczonej jako „Max” w okolice „Min”
Czytaj więcej na: http://www.autocentrum.pl/poradniki-dla-kierowcy/spalanie-oleju-silnikowego-norma-czy-oznaka-usterki/#ixzz2uPPTBghc |
Obywatel napisał/a: |
mjsystem napisał/a:
Obywatel napisał/a:
Producenci w instrukcjach dopuszczają nawet spalanie 1l oleju na 1000 km
W silnikach HDI ale nie w benzynie? Miałeś na myśli 10000 kilometrów?
No właśnie nie, wcale się nie pomyliłem o jedno zero |
Ale tam nie ma nic, że to benzyna czy diesel.
Więc co do diesla to się zgodzę |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 26-02-2014, 08:00
|
|
|
herr_flick napisał/a: | Obawiam się kupić w promocji z allegro | wiem - też miałem obawy, że olej ze sklepu po 200 zł nie może być tym samym co olej z netu za 110 zł
dopóki nie wgryziesz się w handel a szczególnie w psychomanipulacje na klientach, to tak będzie |
|
|
|
 |
herr_flick
Forumowicz

Auto: Lancer CK1A i CS3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2008 Posty: 236 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18-07-2014, 15:03
|
|
|
Zmiana oleju na teoretycznie lepszy nic nie dała, obecnie testuje produkt STP wlewany do oleju ale za malo km przejechalem by wszystko zagrało jak jest napisane na opakowaniu, obawiam sie jednak powaznjejszej sprawy u mnie żeby to pomogło.
Po odpaleniu samochodu i przygazowaniu pojawia się chmurka z lekka domieszką błekitu, ale nie tak jak w typowym VW - czyli uszczelniacze...
a co jeśli po trasie zatrzymam samochód, przygazuje i znów poleci chmura bardziej grafitowa niż niebieska - pierścienie? |
|
|
|
 |
|
|