Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] szarpanie, brak przyspieszenia, mocy
Autor Wiadomość
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-08-2008, 21:27   

O to chodzi ? - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=77035
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 14:25   

tak dzieki :) jeszcze jedno poniewaz wyglada to tak jak problem z zapłonem według Mitsubishi Carisma Workshop Manuala moze to byc czujnik połozenia wału tylko nie moge go zlokalizowac gdzie sie w aucie znajduje bo mam okrojona wersje Workshop Manuala :) czy to prawdopodobna teoria ?? co myslicie ?
 
 
Manysh
[Usunięty]

Wysłany: 05-08-2008, 20:19   

ja to zrobiłem inaczej troche...

1 zimny silnik ( wydaje mi sie ze to wazne )
2 odpiełem kleme ( na czas czyszczenia przepustnicy )
3 po operacji czyszczenia otworzyłem okno wyłaczyłem wszystko co mogło pobierac prąd
4 odpaliłem silnik ( przy zamknietych dzwiach przez okno :lol: )........ i chodził sobie tak długo az wiatrak w chłodnicy sie właczył
5 wyłaczyłem silnik
6 właczyłem
7 potem właczałem pewne rzeczy: nawiew radio swiatła itp
8 pojechałem testowac co dało czyszczenie :D

aha i wydaje mi sie ze po jakims czasie wszystko sie stabilizuje bo misio sie uczy :)

ale niech ktos kto sie zna powie ci jak to ma byc
 
 
siwek 
Mitsumaniak


Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 3382
Skąd: Kozłów Biskupi
Wysłany: 05-08-2008, 20:52   

Aby nauczyć obrotów należy:

odpiąć klemy na kilka minut, podpiąć, wyłąćzyć wszystkie odbiorniki i odpalić auto bez ingerencji w gaz, niech tak chodzi ok 15 minut lub do włączenia wiatraka, następnie włącz wszystkie odbiorniki i niech jeszcze pochodzi ok 5 minut. A teraz to już zależnie jak kto robi, albo wyłączasz silnik i jedziesz albo robisz jeszcze 20 km i koniec. A pózniej tylko nauka szyb skrajnego położenia :)
_________________
"Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 
 
 
Konop44 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 102
Skąd: Lublin/Naas
Wysłany: 26-08-2008, 19:39   

No to i ja sie podepne. Objawy te same; problemy z wkrecaniem sie na obroty(rzadziej ale jednak,jak popuszcze gaz i znowu dodam jest ok) i szarpanie przy stalej predkosci kiedy chce przyspieszyc,tzn.zadlawi sie jakby tracila moc,odpuszcze,dodam,uspokaja sie i wkreca. Wspomnialem juz w innym poscie: nowe ngk,wymienione cewki,wymieniona pompa niskiego cisnienia,przepustnica czysciutka a objawy jak byly tak sa. Po wymianie pompy na troche ustalo ale pozniej znowu. To samo po czyszczeniu przepustnicy i resecie kompa wiec what the fuck???
obrotow nauczyla sie bezproblemowo choc na zegarze na moje oko jest przeklamanie,efekt mojego szponcenia z wymiana silniczka z 1.6:oops: tak przy okazji;wygladal identycznie,czy to ma jakies znaczenie?
_________________

 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 27-08-2008, 08:14   

A czy ciśnienie paliwa i pompa wysokiego ciśnienia było mierzone/sprawdzane? Bo to mi wygląda na braki w dostawie paliwa.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
kwiatek 
Nowy Forumowicz
kwiatek


Auto: CARISMA 1.8 GDI LX 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 11
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 15-02-2014, 15:05   

mam ten sa problem mechanik nie może dojść szarpie przy wymijaniu lub na prostej gdy dodaje więcej gazu i pod górkę po mieście gdy jeżdżę wolno nic się nie dzieje
 
 
Grosso 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1996r 1.6 16v Hathback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 10
Skąd: Toruń
Wysłany: 04-03-2014, 03:01   

mialem te same objawy w cari 96r tylko ze mam gaz benzyna, szarpalo nie bylo mocy, czasami nawet gubil obroty i silnik gasł, co sie okazalo, po wymianie filtra powietrza, wymienia swiec, kabli, termostatu (gdyz to ma wplyw na temperature podawanego gazu) musialem szarpnac sie na najdrozszy wydatek w tej sprawie i zakuplem nowe swiece, okazalo sie to gwiazdką w tunelu poniewaz od momentu wymiany swiec auto chodzi jak nowe ;) coz nie jestem pewny jak jest w waszych przypadkach ale skoro objawy sa praktycznie te same to moze warto sprobowac, u mnie pomoglo natychmiast :) zycze powodzenia gdyz nic wiecej nie jestem w stanie powiedziec :P
_________________

 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 04-03-2014, 21:12   

Grosso, GDI ma troche inne zasady działania.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.