 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.8 GDI] szarpanie, brak przyspieszenia, mocy |
Autor |
Wiadomość |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2008, 14:25
|
|
|
tak dzieki jeszcze jedno poniewaz wyglada to tak jak problem z zapłonem według Mitsubishi Carisma Workshop Manuala moze to byc czujnik połozenia wału tylko nie moge go zlokalizowac gdzie sie w aucie znajduje bo mam okrojona wersje Workshop Manuala czy to prawdopodobna teoria ?? co myslicie ? |
|
|
|
 |
Manysh [Usunięty]
|
Wysłany: 05-08-2008, 20:19
|
|
|
ja to zrobiłem inaczej troche...
1 zimny silnik ( wydaje mi sie ze to wazne )
2 odpiełem kleme ( na czas czyszczenia przepustnicy )
3 po operacji czyszczenia otworzyłem okno wyłaczyłem wszystko co mogło pobierac prąd
4 odpaliłem silnik ( przy zamknietych dzwiach przez okno )........ i chodził sobie tak długo az wiatrak w chłodnicy sie właczył
5 wyłaczyłem silnik
6 właczyłem
7 potem właczałem pewne rzeczy: nawiew radio swiatła itp
8 pojechałem testowac co dało czyszczenie
aha i wydaje mi sie ze po jakims czasie wszystko sie stabilizuje bo misio sie uczy
ale niech ktos kto sie zna powie ci jak to ma byc |
|
|
|
 |
siwek
Mitsumaniak

Auto: Cari 1.6 GL + LPi, Mazda 6 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy Dołączył: 18 Lis 2007 Posty: 3382 Skąd: Kozłów Biskupi
|
Wysłany: 05-08-2008, 20:52
|
|
|
Aby nauczyć obrotów należy:
odpiąć klemy na kilka minut, podpiąć, wyłąćzyć wszystkie odbiorniki i odpalić auto bez ingerencji w gaz, niech tak chodzi ok 15 minut lub do włączenia wiatraka, następnie włącz wszystkie odbiorniki i niech jeszcze pochodzi ok 5 minut. A teraz to już zależnie jak kto robi, albo wyłączasz silnik i jedziesz albo robisz jeszcze 20 km i koniec. A pózniej tylko nauka szyb skrajnego położenia |
_________________ "Nie mam nic przeciwko przychodzeniu do pracy, ale te osiem godzin czekania na wyjście to już totalny absurd."
 |
|
|
|
 |
Konop44
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2A Avance 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Kwi 2008 Posty: 102 Skąd: Lublin/Naas
|
Wysłany: 26-08-2008, 19:39
|
|
|
No to i ja sie podepne. Objawy te same; problemy z wkrecaniem sie na obroty(rzadziej ale jednak,jak popuszcze gaz i znowu dodam jest ok) i szarpanie przy stalej predkosci kiedy chce przyspieszyc,tzn.zadlawi sie jakby tracila moc,odpuszcze,dodam,uspokaja sie i wkreca. Wspomnialem juz w innym poscie: nowe ngk,wymienione cewki,wymieniona pompa niskiego cisnienia,przepustnica czysciutka a objawy jak byly tak sa. Po wymianie pompy na troche ustalo ale pozniej znowu. To samo po czyszczeniu przepustnicy i resecie kompa wiec what the fuck???
obrotow nauczyla sie bezproblemowo choc na zegarze na moje oko jest przeklamanie,efekt mojego szponcenia z wymiana silniczka z 1.6:oops: tak przy okazji;wygladal identycznie,czy to ma jakies znaczenie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 27-08-2008, 08:14
|
|
|
A czy ciśnienie paliwa i pompa wysokiego ciśnienia było mierzone/sprawdzane? Bo to mi wygląda na braki w dostawie paliwa. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
kwiatek
Nowy Forumowicz kwiatek

Auto: CARISMA 1.8 GDI LX 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008 Posty: 11 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 15-02-2014, 15:05
|
|
|
mam ten sa problem mechanik nie może dojść szarpie przy wymijaniu lub na prostej gdy dodaje więcej gazu i pod górkę po mieście gdy jeżdżę wolno nic się nie dzieje |
|
|
|
 |
Grosso
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1996r 1.6 16v Hathback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 10 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-03-2014, 03:01
|
|
|
mialem te same objawy w cari 96r tylko ze mam gaz benzyna, szarpalo nie bylo mocy, czasami nawet gubil obroty i silnik gasł, co sie okazalo, po wymianie filtra powietrza, wymienia swiec, kabli, termostatu (gdyz to ma wplyw na temperature podawanego gazu) musialem szarpnac sie na najdrozszy wydatek w tej sprawie i zakuplem nowe swiece, okazalo sie to gwiazdką w tunelu poniewaz od momentu wymiany swiec auto chodzi jak nowe coz nie jestem pewny jak jest w waszych przypadkach ale skoro objawy sa praktycznie te same to moze warto sprobowac, u mnie pomoglo natychmiast zycze powodzenia gdyz nic wiecej nie jestem w stanie powiedziec |
_________________
 |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 04-03-2014, 21:12
|
|
|
Grosso, GDI ma troche inne zasady działania. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|