Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
problemy przy zmianie biegow
Autor Wiadomość
matt4 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 9
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 27-02-2014, 23:10   

zbyszekm2 napisał/a:
prawdopodobnie stuki potęguje (co za tym idzie, powoduje drgania) rozwalone albo regenerowane wcześniej koło dwumasowe. Wymień koło na jednomasowe i zobaczysz czy minie.


Witam, u mnie też takie drgania powstają i już nie wiem gdzie szukać przyczyny, robi sie taki rezonans że wszystko drży pod obciążeniem między ok 1300-1600 obr/min na każdym biegu

mam jednomasę, dziś wymieniłem poduszki na moście z tyłu i zero poprawy, pomóżcie proszę

PS lata mi jeszcze dziwnie gałka zmiany biegów, nie ma odpowiedniej precyzji zmiany, włączam bieg a gałka wraca jakby na luz, biegi wchodzą i nie wyskakują, co może być przyczyną
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-02-2014, 07:28   

Takie drgania może generować sprzędło, poduszka pod skrzynią (popuść śruby od poduszek pod skrzynią, zapal silnik, poprzerzucaj biegi i wyłącz. Dokręć śruby). Czasem pomaga.
Lewarek ci lata bo pod lewarkiem masz pęknięty plastik lub go nie ma wcale.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-03-2014, 01:57   

Podepnę się pod temat aczkolwiek problem trochę inny. Misiek przestał hamować silnikiem/skrzynią? biegi przerzuca nadal bezproblemowo w górę i w dół ale po puszczeniu gazu gdy skrzynia redukuje, toczy się jak zwykła osobówka na luzie :(
Jedyny który hamuje to jedynka.
Wiecie co sie zepsulo?
_________________
[img]http://img114.imageshack.us/img114/3454/7nvu7vm7.gif[img]
Ostatnio zmieniony przez zeeb 07-03-2014, 20:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Martynapce 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Lut 2014
Posty: 22
Skąd: Polkowice
Wysłany: 07-03-2014, 10:23   

zbyszekm2 napisał/a:

Lewarek ci lata bo pod lewarkiem masz pęknięty plastik lub go nie ma wcale.

Niby wszystko się zgadza z tym, że nie do końca :mrgreen: rozebrałam wszystko do samego spodu i nic nie znalazłam co by mogło powodować latanie. Może "pod lewarkiem" znaczy na skrzyni a pod budą? bo z kabiny nic takiego chyba nie ma ... :|
Widać tu ten element?
 
 
 
wojtyszka 
Mitsumaniak


Auto: Pajero III 3.2DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2012
Posty: 95
Skąd: siemiatycze
Wysłany: 07-03-2014, 11:28   

plastik o którym pisał Zbyszek, to pewnie nr23108 tak mi sie wydaje,
bo miedzy skrzynią a budą nie ma innych elementow niz na załączonym przez Ciebie rysunku
_________________
30cm ponad chodnikami :)
02869/KMM
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-03-2014, 11:28   

Martynapce napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:

Lewarek ci lata bo pod lewarkiem masz pęknięty plastik lub go nie ma wcale.

Niby wszystko się zgadza z tym, że nie do końca :mrgreen: rozebrałam wszystko do samego spodu i nic nie znalazłam co by mogło powodować latanie. Może "pod lewarkiem" znaczy na skrzyni a pod budą? bo z kabiny nic takiego chyba nie ma ... :|
Widać tu ten element?
Obrazek

chodzi o plastikową osłonę zbiornika paliwa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
matt4 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 9
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 07-03-2014, 20:16   

o plastikową osłonę zbiornika paliwa? co to ma wspólnego z biegami? nie łape, gdzie ten plastik można kupić ten do biegów?
 
 
Martynapce 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Lut 2014
Posty: 22
Skąd: Polkowice
Wysłany: 07-03-2014, 21:50   

matt4 napisał/a:
o plastikową osłonę zbiornika paliwa? co to ma wspólnego z biegami?
też nie bardzo rozumie, ale sprawdzę to jak będę wymieniać zbiornik.

[ Dodano: 17-03-2014, 14:57 ]
Jestem po wymianie i niestety nie znalazłam wspólnego mianownika dla latającego lewarka i zbiornika :mrgreen:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.