Cari [1.8 GDI] Gorące tarcze pytanie. |
Autor |
Wiadomość |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 15-03-2014, 12:09
|
|
|
Prawidłowo powinno dac się tłoczek wcisnąc palcami, często jednak przez zużycie uszczelniaczy gumowych powstaje osad który to nieco utrudnia, jednakże przy próbie wcinięcia np kluczem do rur sam tłoczek powinien w miare lekko się wcisnąć (najlepiej podłożyć coś pod tłoczek aby nie uszkodzić osłony przeciwpyłowej) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
remi
Forumowicz
Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Wrz 2010 Posty: 810 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 15-03-2014, 14:48
|
|
|
Raczej nie. Ja swoje wciskałem zawsze ściskiem stolarskim, a ostatnio nastawnymi kombinerkami - żabką. Nie wiem jak to fachowo się nazywa. Ale takie co je maksymalnie otwierasz i wtedy możesz je przesunąć, żeby kręcić większe śruby. U mnie poszło bez problemu. A jeśli chodzi o ścisk stolarski, to dokręcałem do oporu, chwilę czekałem i znowu dokręcałem. |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 15-03-2014, 20:06
|
|
|
wyruszylem dzisiaj w droge i niestety ta operacja nie pomogla, piszczy jak piszczalo. Przeczytalem na roznych forach roznych marek aut i pisali tam ze moze byc to łozysko czy jest to mozliwe czy mozna wykluczyc ta opcje i skupic sie na hamulcach ? Rowniez wyczytalem ze klocki jakiejs slabej firmy moga wydawac taki dzwiek jak sie nagrzeja. Juz sam nie wiem heh
PS. klocki mam firmy ABE cos takiego mechanik mi je zalatwial i zakladal wiec nawet nie wiedzialem jakie mam az do teraz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 15-03-2014, 20:14
|
|
|
Łożysko też może powodować grzanie się koła, być może mój test mógłby to potwierdzić lub wykluczyć. Jeśli na podniesionym aucie nadal koło by się grzało, to mogły by to być hamulce a jeśli nie grzało by się, to mogło by to być łożysko gdyż raczej większe tarcie będzie na obciążonym łożysku. Możesz też sprawdzić czy łożysko nie ma luzu bo raczej przy takich objawach luz już powinien być wyczuwalny. |
|
|
|
 |
eve1988
Forumowicz
Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 580 Skąd: Łochów
|
Wysłany: 15-03-2014, 21:20
|
|
|
nie można tego wykluczyc. podnies przod i szarpnij kolem czy nie ma luzu, najlepiej gora dol. a piszczy przy hamowaniu rozumiem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 15-03-2014, 21:53
|
|
|
nie przy hamowaniu wlasnie piszczenie ustaje. Piszczy tylko przy normalnej jezdzie bez hamowania. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 16-03-2014, 09:38
|
|
|
Pablinho1990 napisał/a: | klocki mam firmy ABE | One potrafią piszczeć podczas jazdy, dla pewności można rozebrać, ponownie przesmarowac zaciski, ale jeżeli klocek jest felerny to mu to nie pomoże |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 16-03-2014, 15:21
|
|
|
robertdg jezeli mowisz ze te klocki takie sa ze moga piszczec wiec poprostu bede musial tak z tym jezdzic w nadziejii ze sie w jakis sposow dotra i przestana |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 16-03-2014, 16:12
|
|
|
A sprawdziles poziom płynu hamulcowego? Jeżeli ktoś dolal na maksa przy zużytych klockach teraz nie ma miejsca zeby plyn się cofnął i stąd mogą być tezvtskie problemy. |
|
|
|
 |
Pablinho1990
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013 Posty: 52 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 16-03-2014, 20:30
|
|
|
rasiak1980 plyn patrzylem i jest ok nie ma go za duzo ani za malo |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 16-03-2014, 21:03
|
|
|
To jedyne co mi przychodzi do głowy to to że tloczek się cofa a klocek blokuje się w jarzmie, mogą być też krzywe prowadnice, musisz generalnie zrewidowac cały układ. |
|
|
|
 |
|