Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cari [1.8 GDI] Gorące tarcze pytanie.
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 15-03-2014, 12:09   

Prawidłowo powinno dac się tłoczek wcisnąc palcami, często jednak przez zużycie uszczelniaczy gumowych powstaje osad który to nieco utrudnia, jednakże przy próbie wcinięcia np kluczem do rur sam tłoczek powinien w miare lekko się wcisnąć (najlepiej podłożyć coś pod tłoczek aby nie uszkodzić osłony przeciwpyłowej)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 15-03-2014, 14:48   

Raczej nie. Ja swoje wciskałem zawsze ściskiem stolarskim, a ostatnio nastawnymi kombinerkami - żabką. Nie wiem jak to fachowo się nazywa. Ale takie co je maksymalnie otwierasz i wtedy możesz je przesunąć, żeby kręcić większe śruby. U mnie poszło bez problemu. A jeśli chodzi o ścisk stolarski, to dokręcałem do oporu, chwilę czekałem i znowu dokręcałem.
 
 
Pablinho1990 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: Włocławek
Wysłany: 15-03-2014, 20:06   

wyruszylem dzisiaj w droge i niestety ta operacja nie pomogla, piszczy jak piszczalo. Przeczytalem na roznych forach roznych marek aut i pisali tam ze moze byc to łozysko czy jest to mozliwe czy mozna wykluczyc ta opcje i skupic sie na hamulcach :) ? Rowniez wyczytalem ze klocki jakiejs slabej firmy moga wydawac taki dzwiek jak sie nagrzeja. Juz sam nie wiem heh :)

PS. klocki mam firmy ABE cos takiego mechanik mi je zalatwial i zakladal wiec nawet nie wiedzialem jakie mam az do teraz :)
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-03-2014, 20:14   

Łożysko też może powodować grzanie się koła, być może mój test mógłby to potwierdzić lub wykluczyć. Jeśli na podniesionym aucie nadal koło by się grzało, to mogły by to być hamulce a jeśli nie grzało by się, to mogło by to być łożysko gdyż raczej większe tarcie będzie na obciążonym łożysku. Możesz też sprawdzić czy łożysko nie ma luzu bo raczej przy takich objawach luz już powinien być wyczuwalny.
 
 
eve1988 
Forumowicz

Auto: carisma 1.6 benzyna+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 580
Skąd: Łochów
Wysłany: 15-03-2014, 21:20   

nie można tego wykluczyc. podnies przod i szarpnij kolem czy nie ma luzu, najlepiej gora dol. a piszczy przy hamowaniu rozumiem?
_________________

 
 
Pablinho1990 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: Włocławek
Wysłany: 15-03-2014, 21:53   

nie przy hamowaniu wlasnie piszczenie ustaje. Piszczy tylko przy normalnej jezdzie bez hamowania.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23646
Skąd: KSSE
Wysłany: 16-03-2014, 09:38   

Pablinho1990 napisał/a:
klocki mam firmy ABE
One potrafią piszczeć podczas jazdy, dla pewności można rozebrać, ponownie przesmarowac zaciski, ale jeżeli klocek jest felerny to mu to nie pomoże
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Pablinho1990 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-03-2014, 15:21   

robertdg jezeli mowisz ze te klocki takie sa ze moga piszczec wiec poprostu bede musial tak z tym jezdzic w nadziejii ze sie w jakis sposow dotra i przestana :D
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-03-2014, 16:12   

A sprawdziles poziom płynu hamulcowego? Jeżeli ktoś dolal na maksa przy zużytych klockach teraz nie ma miejsca zeby plyn się cofnął i stąd mogą być tezvtskie problemy.
 
 
Pablinho1990 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2013
Posty: 52
Skąd: Włocławek
Wysłany: 16-03-2014, 20:30   

rasiak1980 plyn patrzylem i jest ok nie ma go za duzo ani za malo :)
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 16-03-2014, 21:03   

To jedyne co mi przychodzi do głowy to to że tloczek się cofa a klocek blokuje się w jarzmie, mogą być też krzywe prowadnice, musisz generalnie zrewidowac cały układ.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.