 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Z 1.8 GLSi na 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 22-03-2014, 13:54 Z 1.8 GLSi na 2.0
|
|
|
witam:)
mam pytanie czy silnik 2.0 pasował by na miejsce 1.8? chodzi mi czy podejdzie skrzynia, sprzęgło, instalacja gazowa itp czy trzeba coś przerabiać? I ile mniej więcej by kosztował taki zabieg łącznie z kupnem silnika może ktoś coś takiego robił:) |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11179 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 23-03-2014, 21:28
|
|
|
Chodzi o silnik 2.0 136 KM?? czy może o 2.0 V6 150 KM??
Tak czy siak,sam silnik i skrzynia siądzie w nadwoziu.Do tego musisz zmienić wiązkę silnika,oraz ECU.Instalacja gazowa do regulacji,jeśli jest zwykła,oraz sekwencja,jeśli zmienisz na 2.0 136 KM.Jeśli zmienisz na ten mocniejszy,niestety nie podejdzie.
Koszta? Hmmm.tutaj też trzeba podzielić na wersję silnika.Do tej słabszej,podejdzie skrzynia od 1.8.Nie wiem jak sprzęgło.do V-ki inna skrzynia,nie wiem jak z półośkami.
Do każdego z nich nowy rozrząd,zapewne sprzęgło,trzeba sprawdzić osprzęt,kolektory,tłumik...
Lepiej chyba kupić całe auto(jakiegoś zgnitka,albo po kolizji),i wtedy masz wszystkie potrzebne części. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-03-2014, 21:46
|
|
|
albo kupić 1.8 140KM wersje z wiązką i zamontować plug and play |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11179 Skąd: Radomsko

|
Wysłany: 23-03-2014, 22:26
|
|
|
Wszyc napisał/a: | albo kupić 1.8 140KM wersje z wiązką i zamontować plug and play |
Kolega chciał zmienić na 2.0
A na poważnie,to wydaje mi się,że nie ma sensu ładować się w koszta dla paru koni chyba,że kolega ma super nadwozie bez oznak korozji,to wtedy warto pomyśleć o jakiejś dobrej jednostce napędowej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 23-03-2014, 22:43
|
|
|
jacek11 napisał/a: | chyba,że kolega ma super nadwozie bez oznak korozji |
Nie ma takich
Po co się ładować w koszta pff za późno kupił galanta 7 generacji |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
Kapsel22
Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GLSi 16V 1996r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2012 Posty: 52 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 24-03-2014, 13:05
|
|
|
skoro tak sie sprawa ma to się zastanawie nad kupnem innego;) dzięki za odpowiedzi:) |
|
|
|
 |
|
|