Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana całego wahacza czy tylko sworznia?
Autor Wiadomość
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 14-04-2014, 22:27   

Jeśli jest bez gwintu i nakrętki, to w zwrotnicy powinna być śruba ściskająca czpień sworznia jeśli byłby z nakrętką, to od strony przegubu wyraźnie powinno być widać nakrętkę na klucz 17 lub 19.
 
 
radek8622 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Lis 2011
Posty: 521
Skąd: wrocław
Wysłany: 14-04-2014, 22:53   

jak miałem cari także latał mi sworzeń więc postanowiłem wprasować nowy.Gniazdo nie było rozjechane więc nowy ładnie wszedł i nie latał (kupiłem ashika) ale po przejechaniu zaledwie 2 tys. znowu się obluzował być może najechałem na jakąś dziurę i to było przyczyną. Wiec przy okazji zmiany tłumiku poprosiłem aby przyłapali mi go spawem w 4 punktach i tak załatwiłem sprawę że sworzeń siedział i nie latał.Nie wiam jak później patrzą na przeglądzie na to ale ja nie miałem z tym problemu.Ogólnie jeśli wymieniasz sworzeń to lepiej go przyłap punktowo.
_________________
carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 15-04-2014, 10:19   

Dla potomnych, w Cari 2002 1,6 103 KM występuje sworzeń wahacza na wcisk.
Kupiłem MOOG MI-BJ-8860 własnie taki za 76,80 zł w IC, koszt wymiany to 60 zł.
Teraz wkońcu cisza. Wcześniej zanim się za niego zabrałem wymieniłem łączniki stabilizatora z przodu i końcówki drążka kierowniczego. Niestety miesiąc temu po wymianie końcówek drążka kierowniczego ustawiona była zbieżność, a dzisiaj po wymianie sworznia wahacza, zauważyłem że kierownica jest skręcona lekko w prawo i chyba czeka mnie ponownie ustawienie zbieżności :evil:
Na razie zrobiłem kilka km więc pojeżdżę trochę i zobaczę jak się autko spisuje.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 15-04-2014, 11:06   

Ustawienie się zmieniło bo było ustawiane na wyrobionym sworzniu, pewnie różnica niewielka ale warto poprawić.
 
 
Kris1980_147 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 16v + sekwencja
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 334
Skąd: Rogoźnik
Wysłany: 15-04-2014, 17:43   

Zrobiłem dzisiaj jeszcze jakieś 80km, kierownica lekko przekrzywiona w prawo, auto po puszczeniu kierownicy jedzie prosto, nie ściąga, przy hamowaniu też wszystko ok.
W przyszłym tygodniu pojadę jeszcze raz na zbieżność :ANAL:
Dzięki wszystkim za porady :finga:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.