[Cari 1.8 GDI] wysokie spalanie (strona 2) |
Autor |
Wiadomość |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-03-2014, 17:26
|
|
|
Ale te GDI oszczędne...miałem cari z przed liftu i jazda po Wrocławiu 10L normalka jazda normalna tzn zmiana biegu ok 2500-3000tys obr. W trasie schodziłem do 6l przy prędkości 130km/h |
_________________ carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-03-2014, 22:58
|
|
|
Mi w GDI kiedyś w zimie na trasie przy prędkości okło 70km/h na 4 biegu komp pokazał średnie 4,2 a jak zaraz po resecie kompa depnąłem na jedynce do podłogi, to komp pokazał 90 kilka Ale w mieście to GDI spali jak inne podobne auto o podobnej mocy. |
|
|
|
 |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 140 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 21-04-2014, 03:02
|
|
|
Ja na całym baku tj 65l przejeżdżam ok 700km 90% małe miasto a więc odcinki co 2-3km.
Średnia wychodzi jakieś 9,5litra i myślałem że to dużo, bo na trasie spokojnie schodzi poniżej 7 litrów.
Chyba jednak nie jest źle Komp wskazuje 8,4 litra. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-04-2014, 07:49
|
|
|
W korkach w Lublinie GDI palił mi około 12l/100km.
Teraz jeżdże przeważnie odcinki po około 12km po między Świdnikiem a Lublinem i w obecnym aucie mam spalanie średnio około 9 - 10l/100km ale teraz LPG i wcale tej zamiany nie żałuję. |
|
|
|
 |
Recive
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 21 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 21-04-2014, 12:08
|
|
|
To musiałeś mieć coś nie tak z silnikiem albo piłować do 6 tyś jak sie zwoliło 60m miejsca. Mi w Wawie pali w mega korkach max 9.5 l/100 km. Teraz jeżdżąc codziennie 34 km z czego 18 trasą S2 pali gdzieś 7.8 l/100 km. Olej zmienialem ostatnio na Motorex GDI i sie poprawia jeszcze. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-04-2014, 12:34
|
|
|
Z autem było wszystko ok i miejmy nadzieję, że obecny właściciel dalej jest z niego zadowolony.
Nie lubię jeździć emerycko i zawsze przy GDI to mnie denerwowało, że aby spalanie było w miarę ok, to trzeba było się pilnować z pedałem gazu. A, teraz więcej jak 12 LPG nie udało mi się osiągnąć. |
|
|
|
 |
thefirm
Forumowicz
Auto: Cari 1,8 GDI '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lis 2011 Posty: 140 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 21-04-2014, 21:55
|
|
|
Dodam że jeżdżę bardzo dynamicznie, choć na zimnym nigdy mu nie daję.
Mam do perfekcji opanowane hamowanie silnikiem - ciekawostka klocki nie zmieniane od 40tys a wątpię że sprzedający zmienił przed sprzedażą, więc mogą mieć i z 70tys.
Są w stanie dobrym, więc pewnie jeszcze z 20tys zrobię |
|
|
|
 |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 22-04-2014, 17:31
|
|
|
Recive napisał/a: | Olej zmienialem ostatnio na Motorex GDI i sie poprawia jeszcze. |
Masz rację na sobie przetestowałem tylko ja zmieniłem na Fuchsa
Teraz o innym aucie ale chodzi o znaczenie oleju, otóż wczoraj wróciliśmy z trasy tata Leganzą 2.0 133KM, która jest zalana Amsoilem z dodatkiem Archoila a w baku Shell V-Power Racing, spalanie na tej konfiguracji wyszło 6,8l/100km z punktu A do B, z punktu B do A na Shell V-Power 7,4l/100km. Ta sama trasa jakiś czas temu z Magnatec'iem 5W40 w silniku i BP 98 Ultimate w baku kosztowała nas więcej ponieważ spalanie wychodziło 8-8,5l\100km! Tak więc jeżeli ktoś dalej twierdzi, że paliwo i olej nie ma znaczenia to pozdrawiam serdecznie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Recive
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Wrz 2013 Posty: 21 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 27-04-2014, 10:57
|
|
|
@up
Oczywiście, że olej ma duże znaczenie. U mnie pewnie już nie spadnie bo sie ustabilizowało ale ze spalania jestem zadowolony. Natomiast jak jest ~22 C i więcej a silnik jest juz porządnie nagrzany obroty mi spadają do 500 RPM i samochód muli jak sie masz.....musze teraz to rozgryźć |
|
|
|
 |
|