[E54A 2.0 V6] różnice w alternatorach? |
Autor |
Wiadomość |
Undercover
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 63 Skąd: Górowo Iławeckie
|
Wysłany: 16-04-2014, 16:48 [E54A 2.0 V6] różnice w alternatorach?
|
|
|
Witam.
Szalało mi ostatnio napięcie w aucie i wszystko wskazywało na uwalony regulator napięcia. Dziś niestety mój znajomy (mechanik ) zabrał mi autko i wykręcił alternator. Telefon był już nie miły - regulator uwalony, łożysko, szczotki i coś jeszcze, ale z nerwów nie zapamiętałem. Powiedział, że jak by miał to naprawiać to nie wie czy w 300 zł się zamknę i polecił poszukać używki.
Teraz pytanie, szukać konkretnie pod ten silnik czy pasuje może od innych modeli? |
_________________ Mitsumaniak |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11178 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 16-04-2014, 23:59
|
|
|
Po co kombinować z innymi? Do E54 kupisz bez problemu Dla pewności sprawdzić czy jest ok.i po kłopocie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Undercover
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 63 Skąd: Górowo Iławeckie
|
Wysłany: 17-04-2014, 08:19
|
|
|
No tak, na chwilę obecną pozostaje mi tylko alledrogo więc sprawdzenie tylko jak przyjdzie |
_________________ Mitsumaniak |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11178 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 17-04-2014, 14:20
|
|
|
O takim sprawdzaniu piszę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Undercover
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 63 Skąd: Górowo Iławeckie
|
Wysłany: 29-04-2014, 18:08
|
|
|
Kupiłem z rozbitka przez alledrogo i o dziwo mój znajomy mechanik aż zapytał czy to nie regenerowany Ładowanie już idealne i kontrolka wreszcie świeci. |
_________________ Mitsumaniak |
|
|
|
 |
tpodsiadlo
Forumowicz

Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Mar 2010 Posty: 430 Skąd: sokolow mlp
|
Wysłany: 29-04-2014, 20:34
|
|
|
Ja mam baaardzo stary i mocno eksploatowany alternator (mam sporo odbiornikow duzej mocy lacznie z 200watowym czajnikiem) i laduje 14.4 czy to na luzie, czy na obrotach, czy pod obciazeniem- stale jest 14.4... |
_________________ To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych
========================= |
|
|
|
 |
|