Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] różnice w alternatorach?
Autor Wiadomość
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 16-04-2014, 16:48   [E54A 2.0 V6] różnice w alternatorach?

Witam.
Szalało mi ostatnio napięcie w aucie i wszystko wskazywało na uwalony regulator napięcia. Dziś niestety mój znajomy (mechanik ) zabrał mi autko i wykręcił alternator. Telefon był już nie miły - regulator uwalony, łożysko, szczotki i coś jeszcze, ale z nerwów nie zapamiętałem. Powiedział, że jak by miał to naprawiać to nie wie czy w 300 zł się zamknę i polecił poszukać używki.
Teraz pytanie, szukać konkretnie pod ten silnik czy pasuje może od innych modeli?
_________________
Mitsumaniak
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 16-04-2014, 23:59   

Po co kombinować z innymi? Do E54 kupisz bez problemu :) Dla pewności sprawdzić czy jest ok.i po kłopocie :wink:
_________________

 
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 17-04-2014, 08:19   

No tak, na chwilę obecną pozostaje mi tylko alledrogo więc sprawdzenie tylko jak przyjdzie :)
_________________
Mitsumaniak
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11178
Skąd: Radomsko
Wysłany: 17-04-2014, 14:20   

O takim sprawdzaniu piszę. :)
_________________

 
 
 
Undercover 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2014
Posty: 63
Skąd: Górowo Iławeckie
Wysłany: 29-04-2014, 18:08   

Kupiłem z rozbitka przez alledrogo i o dziwo mój znajomy mechanik aż zapytał czy to nie regenerowany ;) Ładowanie już idealne i kontrolka wreszcie świeci.
_________________
Mitsumaniak
 
 
tpodsiadlo 
Forumowicz


Auto: Galant V 2.0 V6-24 a/t
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 430
Skąd: sokolow mlp
Wysłany: 29-04-2014, 20:34   

Ja mam baaardzo stary i mocno eksploatowany alternator (mam sporo odbiornikow duzej mocy lacznie z 200watowym czajnikiem) i laduje 14.4 czy to na luzie, czy na obrotach, czy pod obciazeniem- stale jest 14.4...
_________________
To nic ze mam stare auto. czesci do niego sa tak drogie jak do nowych :)
=========================
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.