|
Autko kompatkowe do 5 tys |
| Autor |
Wiadomość |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 12-05-2014, 09:57
|
|
|
Cewka została wymieniona przez poprzedniego właściciela (w zasadzie cała listwa bo tak to tam jest zrobione).
O pedale czytałem ponoc pomaga wyczyszczenie potencjometru a jak nie to wymiana potencjometru.
O kratce też wiem
A akustyczne efekty z klimatyzacji to normalka ? |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 12-05-2014, 12:33
|
|
|
| sampler napisał/a: | | Cewka została wymieniona przez poprzedniego właściciela (w zasadzie cała listwa bo tak to tam jest zrobione). | Nic nie szkodzi. Ty też wymienisz. Może nawet nie raz |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 12-05-2014, 13:49
|
|
|
Jak padnie w trasie da rade jechac np na 3 cylindrach? Czy trzeba wozic w bagazniku na wymiane |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-05-2014, 14:07
|
|
|
| A może podobnie jak przy LPG aby cewki za szybko nie padły wystarczy odrobinę zmniejszyć przerwę po między elektrodami świec. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 12-05-2014, 14:13
|
|
|
| sampler napisał/a: | Jak padnie w trasie da rade jechac np na 3 cylindrach? Czy trzeba wozic w bagazniku na wymiane | Da radę. One nie padają tak na amen tylko jak padnie to delikatnie poszarpuje i można kilka tysięcy jeszcze przejechać.
| plecho1 napisał/a: | | A może podobnie jak przy LPG aby cewki za szybko nie padły wystarczy odrobinę zmniejszyć przerwę po między elektrodami świec. | Nie pomaga a wręcz szkodzi. Zużycie paliwa rośnie i lambda szybciej pada. Jest ryzyko spalania stukowego jak przesadzisz. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: NX300h
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-05-2014, 14:27
|
|
|
| Myślałem o jakichś 10 - 20% co raczej nie powinno przenieść negatywnych skutków jeśli oryginalnie przerwa była ustawiona na 1 - 1.1mm. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 12-05-2014, 19:30
|
|
|
Dzisiaj trochę podziałalem przy zakupie i:
- pilot już działa wystarczyło go na nowo wprogramować
- pedał jest na linkę i trzeba będzie przesmarować oś na której jest mocowany bo nie chodzi płynnie |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 13-05-2014, 06:39
|
|
|
| Cytat: | | Myślałem o jakichś 10 - 20% co raczej nie powinno przenieść negatywnych skutków jeśli oryginalnie przerwa była ustawiona na 1 - 1.1mm. | Być może nie. Tylko tam ECU ma bardzo małą możliwość korekty wyprzedzenia zapłonu i trzeba na to uważać. W pierwszych rocznikach gdzie ECU pochodziło jeszcze z AX/BX w ogóle nie było takiej możliwości i jedyne co ono potrafiło to zmieniać dawkę paliwa.
| sampler napisał/a: | | pedał jest na linkę i trzeba będzie przesmarować oś na której jest mocowany bo nie chodzi płynnie | Częsta przypadłość i smarowanie nie zawsze pomaga. Czasem to wina pancerza linki i wtedy trzeba to zrobić sposobem motocyklowym
Co do klimy to ja tylko słyszałem sprzęgiełko kompresora, ale czynnika nie słyszałem
Najbardziej w tym samochodzie denerwowało mnie umiejscowienie pedałów. Są tak blisko siebie że wielokrotnie pocałowałem kierownicę wciskając sprzęgło |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
sampler
Forumowicz

Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2005 Posty: 2355 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 13-05-2014, 07:08
|
|
|
| Moze to kwestia butów. Przy pedale sprzegła denerwuje mnie ze można czupkiem buta dotknąć jakiejs sprężyny przy wcisnięciu. |
_________________ BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i
SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI |
|
|
|
 |
|
|