Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-02-2007, 15:44
Zamiast robaka, zalewa świece
Autor Wiadomość
inferno 
Mitsumaniak
Jednostka aspołeczna


Auto: Volvo S80 '01 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 680
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2007, 13:10   

OK. Bede wdzieczny :mrgreen: I moze nawet uda mi sie niczego nie zepsuc ;)
_________________
1. Volvo S80 '00 /B5244S/
2. Volvo S80 '01 /B5244S/
3. Mitsubishi Galant E55A '93 /4G63/
4. Mitsubishi Galant E52A '93 /4G93/
_____________________________

:king: Mistrz Drużynowego Typera Mitsumaniaków 2008 :king:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-02-2007, 14:16   

Wymiana kondensatorów w ECU Powodzenia
 
 
inferno 
Mitsumaniak
Jednostka aspołeczna


Auto: Volvo S80 '01 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 680
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-02-2007, 14:37   

Sprobujemy zatem. Mam nadzieje, ze pomoze. Poki co - serdeczne Bog zaplac :D
_________________
1. Volvo S80 '00 /B5244S/
2. Volvo S80 '01 /B5244S/
3. Mitsubishi Galant E55A '93 /4G63/
4. Mitsubishi Galant E52A '93 /4G93/
_____________________________

:king: Mistrz Drużynowego Typera Mitsumaniaków 2008 :king:
 
 
 
Maryjon 
Forumowicz

Auto: MSR99 2.0 Colt1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Maj 2005
Posty: 201
Skąd: W-wa (Ostrowiec Św.)
Wysłany: 28-02-2007, 11:40   

Jesteś z W-wy
Jeśli tak to skontaktuj sie ze mną...
Może być GG.
_________________
Pozdro
M.
MSR 2.0 1999
Colt 1.3 2000
Było
Lancer 1.5 GLi 1991
 
 
 
inferno 
Mitsumaniak
Jednostka aspołeczna


Auto: Volvo S80 '01 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 680
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-03-2007, 22:55   

Wymienilem te kondensatory. Zaczal odpalac bez problemu. W sobote trafil sie kupiec, wiec puscilem Miska w obieg ;) (chyba jakos nie przypadlismy sobie do gustu). Facet dzwoni do mnie wieczorem i mowi, ze zaczal mu schodzic z obrotow np. przy dojezdzaniu do skrzyzowania (czasami silnik zdychal). Najpierw pomyslalem o resecie ECU i ponownym "uczeniu" go obrotow. Ale przeciez akumulator nie byl odlaczany, a wczesniej chodzil dobrze. To taka drobna dygresja, ale jesli ktos wie co moglos sie stac, to prosze sie podzielic - przekaze sugestie nowemu wlascicielowi Miska...

Baj de łej - kupię Miska (E52A lub EA. Ewentualnie Colt. Ale ze wskazaniem na EA) :mrgreen: Jesli ktos mialby na oku zadbany egzemplarz - prosze o cynk ;)

Raz jeszcze dziekuje wszystkim za zainteresowanie tematem i wszelkie sugestie.

Pozdrawiam.
_________________
1. Volvo S80 '00 /B5244S/
2. Volvo S80 '01 /B5244S/
3. Mitsubishi Galant E55A '93 /4G63/
4. Mitsubishi Galant E52A '93 /4G93/
_____________________________

:king: Mistrz Drużynowego Typera Mitsumaniaków 2008 :king:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21948
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 06-03-2007, 01:30   

inferno napisał/a:
Wymienilem te kondensatory. Zaczal odpalac bez problemu.
O proszę jak trafiłem :mrgreen:
inferno napisał/a:
Ale przeciez akumulator nie byl odlaczany
Podczas odłączania ECU zawsze trzeba odłączyć akumulator! Zrobić porządny reset ECU.
 
 
inferno 
Mitsumaniak
Jednostka aspołeczna


Auto: Volvo S80 '01 2,4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 680
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-03-2007, 07:20   

Ja wiem, ze trzeba odlaczyc - resetowalem ECU nie raz. Rzecz w tym, ze nie wiem dlaczego zaczal te obroty tracic, bo akumulator nie byl odlaczany (a objawy sa wlasnie takie jak przy odlaczeniu akumulatora).

No nic, powiedzialem facetowi, zeby to zrobil. Zobaczymy, moze pomoze.
_________________
1. Volvo S80 '00 /B5244S/
2. Volvo S80 '01 /B5244S/
3. Mitsubishi Galant E55A '93 /4G63/
4. Mitsubishi Galant E52A '93 /4G93/
_____________________________

:king: Mistrz Drużynowego Typera Mitsumaniaków 2008 :king:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.