Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
21-03-2007, 02:02
Olej w filtrze powietrza.
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24511
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-03-2007, 12:19   

endriu24 - to na poczatek zmien tylko uszczelniacze trzonkow zaworow wraz z prowadnicami. Jak poszukasz na forum, to znajdziesz opis Bartka jak za pomoca kompresora zrobic to nie sciagajac glowicy. Mozna - sprawdzone wlasnie w 4G15 kolegi. Moze przestanie brac i okaze sie, ze wymiana pierscieni nie bedzie konieczna.
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2007, 13:49   

Cześć koledzy.
Byłem właśnie w sklepach popytać się o części i zaproponowali mi takie:
1.Uszczelka pod głowicę firmy ERLING lub AJUSA
2.Uszczelka pod pokrywę zaworów ERLING lub AJUSA
3.Uszczelniacze trzonków zaworów ERLING na sztuki lub AJUSA komplet
4.Filtr powietrza BOSCH FILTRON KAGER
5.Pierścienie GOETZ.
CO O TYM MYŚLICIE?
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 652 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24511
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-03-2007, 14:34   

1-2-3 - Elring
4. a Maxx'a nie bylo? - tanszy i super wykonany
5. jak najbardziej Goetze

mistrzu - jeszcze PROWADNICE!!!!
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2007, 14:39   

Krzyżak a te prowadnice to koniecznie trzeba wymieniać.?
Ile sztuk i ile mogą kosztować a i jakiej firmy najlepiej?
Mistrzu
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 522 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21973
Skąd: Wolsztyn

Wysłany: 06-03-2007, 14:50   

Krzyzak napisał/a:
mistrzu - jeszcze PROWADNICE!!!!
Ja bym dał głowicę do splanowania i sprawdzenia czy zawory i prowadnice trzeba w ogóle ruszać. Może nie trzeba.

[ Dodano: 06-03-2007, 14:52 ]
Aha filtr powietrza polecam wyprodukowany przez Hyundai'a. Oryginalny koreański do 4G13 kosztuje ok. 30 zł i jest pierwszej jakości.
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2007, 18:59   

Cześć wszystkim.
Chciałem się jeszcze zapytać jak wyglądają świece jeżeli są uszkodzone pierścienie.
Bo ja jak oglądałem swoje to są zabarwione na kolor taki brązowawy i są suche a jakby były uszkopdzone pierścienie to były by chyba mokre.

Proszę o opis.

[ Dodano: 07-03-2007, 08:43 ]
Witam wszystkich.
Czy ma ktoś może jakieś materiały dotyczące wymiarów pierścieni, tłoków itp. do mojego miśka.
pozdrawiam
 
 
ROMEL 
Mitsumaniak
wariat...misiowy


Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 904
Skąd: Strzelin
Wysłany: 07-03-2007, 13:39   

Helloo

Coś w tym jest co pisze przedmówca... ale...
Co do pierścieni to bym mocno sie zastanowił - pierścienie w silnikach o jakich tu mowa nie zużywaję sie w szybkim tempie, moim skromnym zdaniem pierścionki (przy normalnym użytkowaniu) nie wymienia sie przed 300kkm - prędzej mogą polecieć prowadnice zaworów, i uszczelniacze... a na bank do wymiany są uszczelniacze koło 200kkm...

Z drugiej strony - nie wiem na jakim poziomie plasuje sie u Ciebie zużycie oleju - ale jeżeli zużycie jest do 1,5 - 2 litra na 10kkm przy ostrzejszej jeździe to jedyne co bym zrobił wymieniłbym uszczelniacze na zaworach - a reszty bym nie ruszał... i zrobił porządek z odpowietrzeniem pokrywy zaworów - zawór PCV to jedno - ale czystośc wygłuszenia pokrywy to drugie bo z wygłuszenia wychodzi otwór na PCV...jak dobrze pamiętam...

Jeżeli z innej strony okażesz sie UPARTYM człowiekiem zawsze możesz przed podjęciem decyzji zrobić spadki ciśnień - przy dobrze wykonanym badaniu można dokładnie określić drogę przedmuchów...

Najważniejsze... pamiętajcie że każde rozebranie - rozkręcenie silnika - niszczy go... a jeszcze trzeba pamiętać że części czy tez uszczelniacze jakie mu wciśniemy nigdy nie będą takie jak ori....

POZDRAWIAM
_________________
COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0

CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.