Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
świece...
Autor Wiadomość
matkat
[Usunięty]

Wysłany: 06-01-2007, 17:08   świece...

zakładał koś inne świece niż platynowe? jest duża różnica? co ile lat sie je wymienia
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-01-2007, 19:07   

Różnicy w działaniu nie ma. Zwykłe świece wymienia się co 30 tys. km. a platynowe co 90 tys. km. Problemem w V6 jest wymiana, bo trzeba zdjąć kolektor ssący aby dostac się do części swiec. A przy platynowych robi się to trzy razy rzadziej.
Platynowe są dość drogie, ale np na Allegro można kupić po 45zł za szt, więc przy trzy razy rzadszej wymianie to napewno się opłaca.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Derpin
[Usunięty]

Wysłany: 07-01-2007, 22:04   

a czy platynowe świece są dostępne tylko do Sigmy czy Galanciorkowi też można coś takiego sprezentować :D ?
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-01-2007, 09:12   

Platynowe stosuje się głównie do V6 chyba z uwagi na utrudniony dostęp i wymianę.
Myślę, że do rzędowej czwórki też można takie świece zakładać, tylko trzeba znaleźć takie o odpowiednich parametrach.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
zulu
[Usunięty]

Wysłany: 08-01-2007, 23:31   

A może kolega pytał o irydowe?
Zamienniki : http://www.spark-plugs.co...iridiumxref.htm
Sklep: sklep
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2007, 08:33   

Co do konieczności zdjęcia kolektora - to zupełna bzdura. Bez urazy, ale zrobiłem to nawet bez użycia specjalnego klucza.
Trzeba siępołozyć na silniczku, na głowę lampka a'la górnik i mieć zgrabną rękę.
nic nie demontowałem a wymieniłem.

Pozdrawiam!
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 09-01-2007, 12:53   

Tylko pozazdrościć zgrabnej ręki :D
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
pc
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2007, 14:59   

BA!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24323
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-01-2007, 16:49   

pc pisze o 6G72 a xracing o 6A13 - to jednak inne silniki
 
 
rafal j
[Usunięty]

Wysłany: 11-01-2007, 15:06   

Ja na zyklych przejechalem juz 27000, ostatnio sprawdzilem i sa ok. Pewnie sprawdze jeszcze przy 30000. Jak poznac czy przewodow nie trzeba wymienic?

Pozdrawiam
Rafal J
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-01-2007, 21:20   

skrob przewody woda najlepiej z sola - zgas swiatlo w garazu odpal silnik skrop przewody woda- pedzel albo spryskiwacz do kwiatkow, jak zacznie sie dyskoteka lub silnik zgasnie to przewody do wymiany.
Sprawdz nowe po wymianie jesli wszystko ok to na dlugo ci posluza. :mrgreen:

[ Dodano: 11-01-2007, 21:21 ]
Test na przewody w/n
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Chi-Man
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2007, 01:36   

pc napisał/a:
Co do konieczności zdjęcia kolektora - to zupełna bzdura. Bez urazy, ale zrobiłem to nawet bez użycia specjalnego klucza.
Trzeba siępołozyć na silniczku, na głowę lampka a'la górnik i mieć zgrabną rękę.
nic nie demontowałem a wymieniłem.

Pozdrawiam!


Hah, chciał bym to zobaczyć :shock: zresztą z wielu względów raczej nie polecam naśladownictwa... :?

Pozdrawiam.
 
 
matkrk1996
[Usunięty]

Wysłany: 02-02-2007, 16:54   

Sam też jeżdże na zwykłych świecach bo przy wymianie nie miałem tyle kasy żeby kupić platynki ale jezdze juz 10000 i nic sie nie dzieje.Faktem jest że problem sa swiece pod kolektorem ssacym ale mechanik dał sobie rade bez sciagania go całkowicie
 
 
RIPek
[Usunięty]

Wysłany: 04-03-2007, 02:47   

Mam 12V i wymienilem bez zdejmowania kolektora co prawda slowa cenzurowane na tylnych cylindrach sypaly sie ostro. Trza miec raczki ginekologa :badgrin:
Ale w 24V ten numer nie wydaje mi sie zeby przeszedl.
Moj wniosek 12V mozna jezdzic na normalych swiecach z tym ze przy wymianie nie unikniemy laciny podworkowej. :D
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 06-03-2007, 17:56   

Aktualna cena Champion platynowe do Sigmy 24V 36,50zł/szt a kable KAGER'A 105zł ceny dzisiaj FOTA Tarnów
Po :) zdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.