Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odczyt kodu błędu
Autor Wiadomość
Rafald 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 13
Skąd: Nysa
Wysłany: 04-02-2013, 21:31   

Dzięki bardzo. Ten błąd 48 to coś poważnego ? Może to być spowodowane zaślepieniem zaworu EGR ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 04-02-2013, 21:33   

Problem wielokrotnie opisywany, jest to błąd nastawnika dawki paliwa. Trzeba go rozkręcić, rozlutować, wyczyścić. Najlepiej wymienić łożysko i uszczelnienia po czym skalibrować pompę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Rafald 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 13
Skąd: Nysa
Wysłany: 04-02-2013, 21:35   

OK. Dzięki za pomoc.
 
 
Poldek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: kruszyna
Wysłany: 30-04-2014, 15:47   

Witam , PAJERO 3 , 2001 ( egr elektroniczny) błąd nr 25 , stały i nie do skasowania , co zrobić i gdzie szukać. POMOCY.
_________________
rafi
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-04-2014, 18:35   

Pekniety Pts, lub stoi tłoczek w pompkę.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
Ostatnio zmieniony przez zbyszekm2 01-05-2014, 08:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Poldek 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Long DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Kwi 2014
Posty: 2
Skąd: kruszyna
Wysłany: 30-04-2014, 21:03   

zgoda , tylko co to jest PTS , i czy chodzi o tłoczek ręcznej pompce paliwa ?? , czy brak ciśnienia po filtrze paliwa może to powodować ??
pozdrawiam

[ Dodano: 06-05-2014, 20:41 ]
Witam ponownie. Problem błędu nr 25 odczytanego za pomocą mrugnięć lampki rozwiązany.
Okazało się że to tzw. czujnik PTS był uszkodzony, a konkretnie jego obudowa. Rezystancja dobrego wynosi po ok 80 OHM między pojedyńczym a każdym z dwóch pozostałych pinów. Umnie była przerwa w jednym z obwodów. Pomógł oczywiście Pan Zbyszek , bardzo aktywny i pomocny forumowicz. DZIĘKUJĘ. Oczywiście uszkodzenia TPS mogą mieć różny charakter , u mnie było akurat to oraz zatarty tłoczek który popsikałem i rozruszałem. Dostanie się do TPS też nie jest bardzo trudne , trzeba zdjąć akumulator , podstawę jego , i widać pompę. Sam TPS jest na samym dole i ma jako jedyny trójkątną wtyczkę. Po wymianie usterka ustąpiła , wyłączył się tryb awaryjny i wszystko ( jak na razie ) działa jak należy. ( przyznam że się nie spodziewałem) Podejrzewam że nie jeden taki przypadek skończył się wcześniej wymianą całej pompy , a to na pewno bolało.
Kolejny punkt dla P. Zbyszka . Spirytualia typu SELBST ARBEIT najepszego sorta niedługo będą nadane do BYTOWA, . Serdecznie DZIĘKUJĘ i pozdrawiam.
p.s. Przepraszam za ciągłe nękania telefonem podczas majówki.
_________________
rafi
 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12-05-2014, 22:04   

Witam

Niestety dzis pojara znowu zastrajkowała przy próbie odpalenia :(
Błąd 21 i 43.

Co to pompa znowu :( ?
 
 
atego815 
Forumowicz


Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 73
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 30-05-2014, 19:54   

Taaa. A u mnie po spince na stałe mruga Check i pomarańczowa mostów. (liczyłem do tysiąca, potem zasnąłem...:) A zrobiłem spinkę, aby dojść czemu zapalił mi się ABS ESP i Poślizg. Ale widzę że tą metodą chyba nie dojdę :( Wspomaganie hamulców działa, pompa chodzi. :shock:
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 30-05-2014, 20:29   

Jeżeli kontrolki mrugają równo to znaczy ze nie ma błędów.
 
 
atego815 
Forumowicz


Auto: pajero 3.2did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 73
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: 03-06-2014, 22:50   

buchaj napisał/a:
Jeżeli kontrolki mrugają równo to znaczy ze nie ma błędów.

Dzięki :)
To już chyba tylko Zbyszek pozostaje :)
 
 
piotr_e 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3,2 D-ID Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 8
Skąd: Żytowań
Wysłany: 12-07-2014, 20:13   

Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum, bo auto jeździło niezawodnie od 4 lat.
W ostatnim czasie pojawił się problem z włączaniem napędów. Po przełączeniu na napęd na 4 koła kontrolka pomarańczowa skrzyni rozdzielczej zaczyna mrugać i napęd się nie załącza.
Udało mi się wymrugać kod błędu skrz. rozdzielczej 33. Niestety nigdzie nie mogę znaleźć interpretacji tego kodu.

Będę wdzięczny za rozkodowanie

33

Innych błędów brak.

________________________________________

Problem kodu 33 rozwiązany jeszcze tego samego dnia, albo następnego :)
Definicje błędu udało się rozszyfrować na którymś zagranicznym forum.
Za błąd 33 był odpowiedzialny niesprawny czujnik na skrzyni rozdzielczej. Dokładnie to tez z białą wtyczką. Po rozebraniu paru elementów w kabinie i gimnastyce pod autem udało się dostać do czujników na skrzyni rozdzielczej. Dwa są świetnie widoczne, pozostałe są schowane głębiej. Udało się oba wykręcić od góry. Pierwszy działał bez zastrzeżeń. Drugi w pozycji wyłączonej zachowywał się jak włączony. W środkowym zakresie było OK. Przepłukanie WD-40 pomogło, zaczął pracować prawidłowo. Przy okazji wymieniłem gumową osłonę dźwigni zmiany biegów ( guma ze starości zmurszała i popękała ).

Przy okazji wymienione oba akumulatory ( były jeszcze fabryczne :D ) i rozrusznik oddany do pełnej regeneracji. Silnik pali od pierwszego obrotu, żadnego dłuższego kręcenia już nie ma :D Przebieg obecnie 160 tyś km, udokumentowany od nowości, jestem drugim właścicielem, pierwszego znałem jeszcze zanim zaczęto sprzedawać Pajero III :D

Pełna petarda :)

Pzdr.
 
 
klepa 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3,2 did 2001r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Nysa
Wysłany: 05-10-2014, 15:09   

witam
pomożecie zdiagnozować błąd 25 skrzyni automatycznej i 33 reduktora
dzięki z góry
pozdrawiam
 
 
Martynapce 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Lut 2014
Posty: 22
Skąd: Polkowice
Wysłany: 05-10-2014, 16:30   

Witam
Dzisiaj wypatrzyłam u siebie błąd 16, ale niestety nie znalazłam co on oznacza. Prosiła bym o rozszyfrowanie .
_________________

 
 
 
macko32167 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2 DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 2
Skąd: Podkarpacie :)
Wysłany: 10-11-2015, 16:52   

Witam
Odkopuje temat błędy 37, 65, 66, 72, 74, 44, 51 wie może ktoś co one oznaczają.
Samochód to Pajero III 3.2 did 2003r.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 10-11-2015, 17:05   

Czym skanowany?
Jakie sa objawy?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.