Montaż siłowników tylnej klapy. |
Autor |
Wiadomość |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 18-05-2014, 21:01 Montaż siłowników tylnej klapy.
|
|
|
Jaki jest prawidłowy montaż siłowników tylnej klapy?
Tak jak na zdjęciu czy odwrotnie?
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 18-05-2014, 21:06
|
|
|
Tak jak masz jest dobrze |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 18-05-2014, 21:24
|
|
|
Tak myślałem ale zastanawia mnie fakt, że w ten sposób klapa leci mocno do góry, gdy zamontuje odwrotnie klapa przy końcu wyhamowuje i delikatnie dochodzi do końca. Co może być przyczyną? |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-05-2014, 21:48
|
|
|
A czy masz spojler na klapie? Jeśli nie masz i zastosowałeś sprężyny przeznaczone do klapy ze spojlerem, to może być taki efekt ale przynajmniej w zimie nie będziesz miał problemów z opadającą klapą. |
|
|
|
 |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 18-05-2014, 21:49
|
|
|
Mam spojler i siłowniki 520N.
Jakie są konsekwencje odwrotnego montażu? |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 19-05-2014, 06:07
|
|
|
Niektórzy twierdzą, że szybciej się zużyją ale ja potwierdzenia w praktyce nie mam.
Ja bym nie zmieniał na odwrót bo w zimie przy większych mrozach może być problem z opadaniem klapy. Na forum widziałem temat, że ktoś omyłkowo dostał od Vectry o sile 560N i był bardzo zadowolony. |
|
|
|
 |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 30-05-2014, 20:05
|
|
|
Przyczyną były kiepskie siłowniki, przestrzegam przed zakupem POLCAR 5210AB1D importowane przez POLCAR bez logo producenta. Wymieniłem je na POLCAR 5210AB1 z logiem producenta i klapa chodzi jak za nowości |
_________________
 |
|
|
|
 |
radek8622
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5v6 elegance 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Posty: 521 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 31-05-2014, 16:23
|
|
|
ja miałem 520 i nic się nie działo.kupiłem krosno. Siłowniki te ciut mocniej podbijaja klapę ale nie bój sie nie wyrwie ci klapy:D z czasem trochę osłabną. |
_________________ carisma GDI 98,Galant elegance 2,5v6
 |
|
|
|
 |
sebkin
Mitsumaniak

Auto: CARISMA 1.8 GDI LS 98'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Maj 2011 Posty: 216 Skąd: Tomaszów Lubelski
|
Wysłany: 31-05-2014, 21:39
|
|
|
Z czasem na pewno osłabną. Moje też są 520N ale nie szarpią ani trochę nie miałem z Krosna więc nie mam porównania, POLCAR nasz rodowity jak najbardziej polecam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 313 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 31-05-2014, 22:11
|
|
|
sebkin napisał/a: | Z czasem na pewno osłabną. Moje też są 520N ale nie szarpią ani trochę nie miałem z Krosna więc nie mam porównania, POLCAR nasz rodowity jak najbardziej polecam. | Ja mam z Krosna i po dwóch latach tej zimy przy mrozie były słabe, a teraz jest dobrze. |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
|