 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Jak podnieść Sporta |
Autor |
Wiadomość |
piotr277
Forumowicz

Auto: Pajero III V75 6G74
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Lis 2011 Posty: 172 Skąd: Warszawa-Ursynów
|
Wysłany: 11-03-2014, 09:02
|
|
|
A moim zdaniem zakładanie dłuższych sprężyn do amorów o seryjnej długości to słaby pomysł. W drugą stronę, tj. dłuższy amor (o większym skoku) + krótsza sprężyna, można. |
_________________ PIII LWB (V75) 6G74
PII SWB (V23) 6G72
 |
|
|
|
 |
mrs
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport'13, Vitara'90
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 7 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 11-03-2014, 20:32
|
|
|
piotr277 napisał/a: | A moim zdaniem zakładanie dłuższych sprężyn do amorów o seryjnej długości to słaby pomysł. W drugą stronę, tj. dłuższy amor (o większym skoku) + krótsza sprężyna, można. |
Nie liftowałem na razie Sporta (mam 23 cm prześwitu pod przednią osłoną) , ale doświadczenia z Vitarą wskazują, że amortyzatory o dłuższym skoku założone do starych (krótkich) sprężyn powodują ich wypadanie na wykrzyżu i przy skokach. Sytuacja odwrotna, zbyt mocne (długie) sprężyny przy zbyt krótkim skoku amortyzatora w powyższych sytuacjach skutkują uszkodzeniem cylindra amortyzatora (maksymalne rozciągnięcie). Chyba że w Twoim Sporcie to nie amortyzator tylko np. taśma ogranicza skok zawieszenia. |
_________________ Pozdrawiam Marek |
|
|
|
 |
krasa
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-06-2014, 12:57
|
|
|
zdjęcie ukazuje różnice miedzy standartem a ironman+2"
A tu auto po podniesieniu:
 |
|
|
|
 |
|
|