 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[3.0 V6] Check engine i spalona cewka- przyczyna?? |
Autor |
Wiadomość |
krasa
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-06-2014, 18:24 [3.0 V6] Check engine i spalona cewka- przyczyna??
|
|
|
Koledzy potrzebuje pomocy z cewka w moim sporcie, spaliła mi sie cewka wytopiły sie z niej bebechy, mysle sie skonczyla zamawiam nową. Nowa przyszla zalozylem odpalam ok po 15 minutach smrod ja pod maske a tam powrorka z rozrywki....
Znajomy twierdzi ze to moze byc wina swiec, bo gazownicy przy okazji zmiany wtryskow zmienili mi swiece i zalozyli zwykle zamiast platynowych |
Ostatnio zmieniony przez krasa 04-06-2014, 13:19, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 02-06-2014, 19:08
|
|
|
A nie jest to czasami wina ... gazowników???
W świece nie chce mi się wierzyć
Nawet zamiana na zwykłe , chyba że porobili zwarcia ??? |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 02-06-2014, 19:13
|
|
|
Świece nie mogą być przyczyną. Raczej niewłaściwy kąt zwarcia (dwell-angle) spowodowany uszkodzeniem w module/wzmacniaczu zapłonu.
- Pozdrawiam |
|
|
|
 |
krasa
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 02-06-2014, 20:22
|
|
|
Nie doprecyzowałem po odebraniu od gazmajstrow kolo 2000 km zrobiłem także w gazowników raczej nie wierze. Check engine pomaranczowe sie rozblysnelo, obroty spadły jakby nie wszystkie gary rabotaly
[ Dodano: 04-06-2014, 13:22 ]
Georg napisał/a: | Raczej niewłaściwy kąt zwarcia (dwell-angle) spowodowany uszkodzeniem w module/wzmacniaczu zapłonu. |
Ale tylko jedną cewkę by sfajczyło??
[ Dodano: 04-06-2014, 15:41 ]
prośba do MODa o przeniesienie postu do działu warsztat może tam mi ktoś pomoże,
Kolejnej cewki boje sie spalić a nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny |
|
|
|
 |
|
|