Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] Check engine i spalona cewka- przyczyna??
Autor Wiadomość
krasa 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-06-2014, 18:24   [3.0 V6] Check engine i spalona cewka- przyczyna??

Koledzy potrzebuje pomocy z cewka w moim sporcie, spaliła mi sie cewka wytopiły sie z niej bebechy, mysle sie skonczyla zamawiam nową. Nowa przyszla zalozylem odpalam ok po 15 minutach smrod ja pod maske a tam powrorka z rozrywki....

Znajomy twierdzi ze to moze byc wina swiec, bo gazownicy przy okazji zmiany wtryskow zmienili mi swiece i zalozyli zwykle zamiast platynowych
Ostatnio zmieniony przez krasa 04-06-2014, 13:19, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 02-06-2014, 19:08   

A nie jest to czasami wina ... gazowników???
W świece nie chce mi się wierzyć
Nawet zamiana na zwykłe , :wink: chyba że porobili zwarcia ???
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 02-06-2014, 19:13   

Świece nie mogą być przyczyną. Raczej niewłaściwy kąt zwarcia (dwell-angle) spowodowany uszkodzeniem w module/wzmacniaczu zapłonu.

- Pozdrawiam :wink:
 
 
krasa 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Sport 3.0 V6 '00
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2013
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 02-06-2014, 20:22   

Nie doprecyzowałem po odebraniu od gazmajstrow kolo 2000 km zrobiłem także w gazowników raczej nie wierze. Check engine pomaranczowe sie rozblysnelo, obroty spadły jakby nie wszystkie gary rabotaly

[ Dodano: 04-06-2014, 13:22 ]
Georg napisał/a:
Raczej niewłaściwy kąt zwarcia (dwell-angle) spowodowany uszkodzeniem w module/wzmacniaczu zapłonu.


Ale tylko jedną cewkę by sfajczyło??
:roll:

[ Dodano: 04-06-2014, 15:41 ]
prośba do MODa o przeniesienie postu do działu warsztat może tam mi ktoś pomoże,
Kolejnej cewki boje sie spalić a nie bardzo wiem gdzie szukać przyczyny
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.