Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Carisma] Problem z klimatyzacją w GDI
Autor Wiadomość
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 13-06-2014, 22:40   

teraz sobie do końca nie przypominam ale chyba sterowanie w przekaźnikach masz masą. Więc masz mieć tylko jeden plus na przekaźniku. Przekaźnik sterowany masą dostaje drugą masę i puszcza dalej "plusa na sprężarkę. Ciekawe jest to, no chyba, że nie opisałeś tego do końca, bo masz trzy przekaźniki, Ty napisałeś, że jak zwarłeś jeden, to załączyła się sprężarka i dmuchawa.
Co do sterownika klimy to jest on przykręcony od spodu pod dmuchawę nawiewu, jak otworzysz całkiem schowek, to go widać, W klimie manualnej jest do niego tylko jedna kostka podpięta, jedno wejście jest puste. Jeśli chodzi o czujnik na parowniku, to jest on na końcu tego niebieskiego kabelka, też pod schowkiem, pamiętam, że zmieniałem jego położenie bez demontażu konkretnego, teraz nie pamiętam już jak się do niego dokładnie dostaje, ale da się bez rozbierania wszystkiego. Pamiętaj, że klima załączy się tylko wtedy jak masz włączony nawiew dmuchawy.
zacznij od sprawdzenia połączeń, poodpychaj i wyczyść wszystkie kostki: stojąc od przodu masz jedną dużą na dole po lewej stronie chłodnicy, tam też odchodzi jedna masa. Następna na ścianie grodziowej w okolicach nr VIN, tylko niżej.
Jak to nie pomoże, to odczep wtyczkę od osuszacza, zepnij ją na krotko i załącz klimę. Jak się załączy, to lepiej ją wyłącz, bo może padł czujnik, a może uciekł czynnik.
Jak to nie podziała, to trzeba kopać dalej.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 14-06-2014, 17:40   

sprawdź jeszcze kabelek dochodzący do sprężarki klimy często lubi się urwać bo przebiega pod spodem auta i efekt jest własnie taki że lampka się świeci a klima nie rusza to z tego co pamiętam jednożyłowy kabel chyba od czujnika ciśnienia. do naprawy lutownica z cyną albo zaciskarka ze skuwką i rurka termokurczliwa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.