Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Rolki prowadzące i napinające w Lancer 1,8
Autor Wiadomość
Riva 
Forumowicz
Lancer

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 39
Skąd: Sucha
Wysłany: 14-06-2014, 13:12   [CY3A 1.8] Rolki prowadzące i napinające w Lancer 1,8

Witam wszystkich.
Zmuszony jestem wymienić pasek wielorowkowy w Lancerze 1,8 benzyna.
Szukałem w necie i ceny rolek INA, Gates powalają z nóg .
Dotarłem do oferty firmy Caffaro , która jak twierdzi ich przedstawiciel produkuje w Polsce na japońskich łożyskach chyba NACHI .
Poszedłem do sklepu i pan pokazał mi rolkę HART jeden z tańszych zamienników - podejrzewam że był to wyrób właśnie w/w firmy Caffaro.
Czy ktoś stosował tego typu rolki , jakie są różnice jakosciowe .
Dlaczego za łożysko w plastiku firmy INA trzeba tyle zapłacić. Czy tego typu rolki są tak drogie bo mają jakieś szczególne właściwości.
Dodatkowo proszę o informację czy mocowanie rolki kierunkowej bądź rolki napinacza posiada lewy gwint . Dzięki za podpowiedź.
Pozdrawiam.
 
 
superges 
Forumowicz


Auto: Mittsubishi Lancer 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 142
Skąd: Śląsk
Wysłany: 15-06-2014, 20:08   

z ciekawości zapytam ile kosztuje ta rolka?
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 15-06-2014, 20:33   

Pozwolę sobie zapytać. Jaki jest powód wymiany rolek?
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Riva 
Forumowicz
Lancer

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 39
Skąd: Sucha
Wysłany: 16-06-2014, 22:28   

Witam zainteresowanych.
Dzisiaj zamówiłem rolki u producenta. Firma Cafarro produkuje pod w/w nazwą oraz Elsterman. Te pierwsze robione są na łożyskach NASHI te drugie na łożyskach FAG.
wybrałem te drugie - troszkę droższe .
Ceny za rolki prowadzące plus rolka napinacza to około 90 zł. Cena jednej rolki kierunkowej np. INA to koszt pow. 200zł.Masakra
Rolki zmuszony jestem wymienić gdyż piszczy od czasu do czasu pasek klinowy.
W ubiegłym roku wymieniłem pasek - pomogło na 10 tys. W tym roku problem wrócił.
Nie pomogła wymiana sprzęgiełka alternatora. Pozostały jeszcze rolki.
Czy ktoś przerabiał taką sytuację.
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 16-06-2014, 23:12   

Kurde wymieniać Wszystkie rolki dlatego że coś piszczy ?
Zapytam sie czy piszczy na zimnym czy zawsze piszczy ?
Ja kiedyś przerabiałem piszczący napinacz w galancie
_________________
pablo diablo
 
 
 
Riva 
Forumowicz
Lancer

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 39
Skąd: Sucha
Wysłany: 17-06-2014, 00:07   

Zupełny brak reguły. Podejrzewam że przyczyna może leżeć po stronie bieżni rolek a prawdopodobnie prowadzącej . Samochód przed zakupem długo stał , ciągły jednostajny nacisk na pow. bieżni rolki mógł doprowadzić do ich minimalnej deformacji.
Jak był nowy pasek i był on na tyle elastyczny że kompensował ew. mikro uślizgi i piszczenie. Było OK. Po roku pasek stracił swoje pierwotne właściwości i zaczęło się
najbardziej denerwujące piskanie.
 
 
rybirek 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 12
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-06-2014, 21:12   Re: Rolki prowadzące i napinające w Lancer 1,8

Riva napisał/a:
Witam wszystkich.
Zmuszony jestem wymienić pasek wielorowkowy w Lancerze 1,8 benzyna.
Szukałem w necie i ceny rolek INA, Gates powalają z nóg .

Witam, a może wiecie gdzie za rozsądną cenę można kupić pasek ?
 
 
Riva 
Forumowicz
Lancer

Auto: Lancer Sportback
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 39
Skąd: Sucha
Wysłany: 27-06-2014, 19:43   

Witam.
Panowie pomocy - czy może ktoś wrzucić zdjęcie z komory silnika głównie chodzi o zdjęcie rolek prowadzących i rolki napinacza . Czy pasek wieloklinowy jest nieco przesunięty na rolkach czy pracuje centrycznie.
Dzięki za pomoc.
 
 
tutoslaw 
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.5 Invite
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Wrz 2014
Posty: 98
Skąd: Kraków
Wysłany: 28-10-2014, 15:12   

Ja w 1,5 mam problem z piszczeniem, szczególnie rano na zimnym, ale czy to oznacza problem z rolkami od razu? Może po prostu pasek jest luźny albo zużyty...czy jest jakiś sposób polecany sprawdzenia czy naciąg jest ok czy za luźno?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.