MIVEC i LPG |
Autor |
Wiadomość |
Old JDM
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 151 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 03-03-2014, 17:40
|
|
|
Fragu napisał/a: | Old JDM - 15tys km na zwykłych irydówkach właśnie mija - wszystko gra |
To tylko potwierdza moja teze - ze jedne autka do LPG sie absolutnie nadaja a inne nie.. Lepszych dowodow juz chyba nie ma |
_________________ 02832/KMM
 |
|
|
|
 |
Komandor
Mitsumaniak
Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Cze 2009 Posty: 493 Skąd: Z morza
|
Wysłany: 03-03-2014, 18:43
|
|
|
OK. Chyba już wszystko zostało powiedziane za i przeciw. Przejdźmy do konkretów - jakie warsztaty polecacie do montażu lpg do O2? |
_________________ Wolność ma zapach benzyny... |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 03-03-2014, 19:57
|
|
|
Komandor napisał/a: | jakie warsztaty polecacie do montażu lpg do O2? |
Solidne. Pojeździj po okolicznych warsztatach, poprzyglądaj jak montują gaz do innych aut. Czy wiercą sobie na luzie bez ogródek, czy jednak demontują kolektory, jak łączą kable, czy izolacja i trytytka to jedyne materiały. To wszystko można zauważyć podvzas wizyty informacyjnej o instalacji. Zwracaj uwagę co tłumaczy szeryf (przeważnie szef rozmawia o kosztach i instalacjach) i na co naciska. Do wniosków dojdziesz sam. |
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
qbota
Forumowicz

Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 140 Skąd: Czerniejewo
|
Wysłany: 04-03-2014, 09:38
|
|
|
i9i napisał/a: | Pojeździj po okolicznych warsztatach, poprzyglądaj jak montują gaz do innych aut. |
...jeśli masz czas.
Ja gdy już zdecydowałem się na BRC, postanowiłem zakładać w Czakramie jako, że są importerem/dystrybutorem i mają największe doświadczenie. Zadzwoniłem do nich 3 razy rozmawiając z różnymi ludźmi na różnych stanowiskach za każdym razem trochę inaczej ściemniając. Każdy mówił, że akurat z Poznania nie ma sensu do nich jechać, bo na miejscu jest macher który robi lepiej od nich. Po uzyskaniu tej informacji poszukałem opinii w sieci, potem odwiedziłem warsztat. Gość jest pozytywnym maniakiem na punkcie instalacji gazowych - chcąc sprawdzić jego kompetencje zapytałem o jakiś szczegół techniczny i dostałem 20 minutowy wykład w temacie. Sam jeździ dieslem... nie no żartuję ma chyba Mazdę, na pewno V6. Na lpg rzecz jasna.
Firma Rodan z Poznania z ul. Tymienieckiego.
I jakby ktoś do niego trafił to proszę mówić, że polecał ten od czarnego rocznego OII to może mi da dychę rabatu na przegląd |
|
|
|
 |
Old JDM
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012 Posty: 151 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 04-03-2014, 12:28
|
|
|
Z mojej strony moge polecic 2 miejsca montazu. Oba sprawdzone i chwalone. Tyle tylko, ze ja mieszkam na poludniu PL - wiec i fachowcy tez sa z poludnia
1. GCAUTOGAZ Czeladz (http://www.gcautogaz.pl/) - chlopaki dawniej pracowali dla ElpiGazu, ale poszli na swoje. Bardzo dokladni i bardzo krytyczni jak zobacza jakis "shit" zalozony w silniku. Mozna powiedziec - perfekcjonisci. Samochod nie wyjedzie dopoki nie bedzie jezdzil jak sie nalezy.
2. EKO-CAR Jastrzebie Zdroj (http://www.eko-car.com/) - czlowiek legenda polskiego LPG. Jezdzil na warsztaty do Reichu, dobrych ponad 20 lat temu w tym temacie. Przyjezdzaja do niego samochody wysokiej polki z Niemiec (np nowe S-Klasy). Posiada wlasna hamownie MAHA. Czesto samodzielnie dociaga mape - zeby osiagnac jak najlepsze rezultaty.
Z obiema firmami (ludzmi) mialem przyjemnosc i bardzo sobie chwale. |
_________________ 02832/KMM
 |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 30-05-2014, 13:51
|
|
|
Old JDM napisał/a: |
2. EKO-CAR Jastrzebie Zdroj (http://www.eko-car.com/) - czlowiek legenda polskiego LPG. Jezdzil na warsztaty do Reichu, dobrych ponad 20 lat temu w tym temacie. Przyjezdzaja do niego samochody wysokiej polki z Niemiec (np nowe S-Klasy). Posiada wlasna hamownie MAHA. Czesto samodzielnie dociaga mape - zeby osiagnac jak najlepsze rezultaty.
Z obiema firmami (ludzmi) mialem przyjemnosc i bardzo sobie chwale. |
Ja zakładałem w u nich w 4G63 - jednak pojawiało się CE z którym nie mogli sobie poradzić mimo hamowni. Dopiero podjechałem do Pana Sebastiana który mnie skasował 150zł ale CE się już nie pojawiło. Z plusów EKO-CAR mogę powiedzieć iż założyli mi wlew od gazu obok wlewu PB, no i zatankowali do pełna . |
_________________
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 30-05-2014, 14:08
|
|
|
A jaki pojawiał Ci się błąd bo paląca się kontrolka może informować o wielu problemach? |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 20-06-2014, 14:33
|
|
|
Numeru błędu nie pamiętam bo było to kilka lat temu. Poszukaj na forum może o tym pisałem kiedyś? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szulman
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander Sport 2,4 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 29 Skąd: Pomorze
|
Wysłany: 20-06-2014, 16:33
|
|
|
Witam. Mam na liczniku 189000 km, cały czas na gazie BRC montowany fabrycznie we Włoszech. żadnych problemów z zaworami czy głowicą. Kiedyś zadałem pytanie o kontakt z osobami, które miały problem w swoich samochodach ale do dzisiaj nikt mi nie dał takich informacji. myślę że to jakiś mit wyssany z jakichś niepewnych informacji. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
elmundialo
Forumowicz elmundialo
Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lis 2014 Posty: 136 Skąd: lesna
|
Wysłany: 08-11-2014, 14:26
|
|
|
Witam.
Mariusz 20 50 czy jeździsz jeszcze na lpg, minęło prawie 5 lat od montażu i jestem ciekawy jaki przebieg wykręciłeś na lpg oraz jak ci się sprawuje.A może sprzedałeś swoje auto.Panowie czy ktoś wykręcił ponad 100tys km na lpg,wysiadły wam głowice czy jeździcie dalej bezawaryjnie?Proszę o wasze doświadczenia z lpg w MIVEC W użytkowaniu.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
tomeksek
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2012 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009 Posty: 10 Skąd: polska
|
Wysłany: 11-03-2015, 21:54
|
|
|
Witam
Odgrzewam temat.
Czy ktos kto ma LPG w mivec 2.0 mial jakies powazniejsze problemy po przejechaniu >100tys na LPG ? |
|
|
|
 |
dhadrys
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 2,4MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2015 Posty: 57 Skąd: Lubuskie
|
Wysłany: 11-03-2015, 23:05
|
|
|
A gdzie dobrze montuja instalacje w lubuskim?gorzów , zielona? |
|
|
|
 |
RaVciO
Mitsumaniak

Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 06 Kwi 2009 Posty: 1254 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 12-03-2015, 16:02
|
|
|
dhadrys napisał/a: | A gdzie dobrze montuja instalacje w lubuskim?gorzów , zielona? |
Zielona Góra - Eko Auto Gas - Lech Okorski na Chynowie (ul. Poznańska 32)
BRC |
|
|
|
 |
michal84
Forumowicz
Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 102 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 12-12-2015, 23:21
|
|
|
Jakie instalacje zakładacie do silników Mitsu (MIVEC)? Co się lepiej sprawdzi Stag czy włoskie BRC lub Lovato? Gazownik poleca mi sterownik StagQbox Plus, wtryskiwacze Barracuda i reduktor KME Tur, tak instalacja składak. Czy taki zestaw będzie dobry, zrobił ktoś na takim zestawie więcej niż 100 tys. km i nie miał z silnikiem problemów, doradźcie jako praktycy? |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 13-12-2015, 05:43
|
|
|
Moim zdaniem ten zestaw co napisałeś jest bardzo dobry. Śmiało możesz instalować. Ogólnie wg mnie zarówno reduktory jak i sterowniki STAG i KME to dobre rozwiązanie. |
|
|
|
 |
|