Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
MIVEC i LPG
Autor Wiadomość
Old JDM 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 151
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 03-03-2014, 17:40   

Fragu napisał/a:
Old JDM - 15tys km na zwykłych irydówkach właśnie mija - wszystko gra :roll:


To tylko potwierdza moja teze - ze jedne autka do LPG sie absolutnie nadaja a inne nie.. Lepszych dowodow juz chyba nie ma :mrgreen:
_________________
02832/KMM
 
 
Komandor 
Mitsumaniak

Auto: OII 2.4 cvt, Romet Ogar 125 ;)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 493
Skąd: Z morza
Wysłany: 03-03-2014, 18:43   

OK. Chyba już wszystko zostało powiedziane za i przeciw. Przejdźmy do konkretów - jakie warsztaty polecacie do montażu lpg do O2?
_________________
Wolność ma zapach benzyny...
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 03-03-2014, 19:57   

Komandor napisał/a:
jakie warsztaty polecacie do montażu lpg do O2?

Solidne. Pojeździj po okolicznych warsztatach, poprzyglądaj jak montują gaz do innych aut. Czy wiercą sobie na luzie bez ogródek, czy jednak demontują kolektory, jak łączą kable, czy izolacja i trytytka to jedyne materiały. To wszystko można zauważyć podvzas wizyty informacyjnej o instalacji. Zwracaj uwagę co tłumaczy szeryf (przeważnie szef rozmawia o kosztach i instalacjach) i na co naciska. Do wniosków dojdziesz sam. :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
qbota 
Forumowicz


Auto: OII 2.4 CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 140
Skąd: Czerniejewo
Wysłany: 04-03-2014, 09:38   

i9i napisał/a:
Pojeździj po okolicznych warsztatach, poprzyglądaj jak montują gaz do innych aut.

...jeśli masz czas.
Ja gdy już zdecydowałem się na BRC, postanowiłem zakładać w Czakramie jako, że są importerem/dystrybutorem i mają największe doświadczenie. Zadzwoniłem do nich 3 razy rozmawiając z różnymi ludźmi na różnych stanowiskach za każdym razem trochę inaczej ściemniając. Każdy mówił, że akurat z Poznania nie ma sensu do nich jechać, bo na miejscu jest macher który robi lepiej od nich. Po uzyskaniu tej informacji poszukałem opinii w sieci, potem odwiedziłem warsztat. Gość jest pozytywnym maniakiem na punkcie instalacji gazowych - chcąc sprawdzić jego kompetencje zapytałem o jakiś szczegół techniczny i dostałem 20 minutowy wykład w temacie. Sam jeździ dieslem... nie no żartuję :) ma chyba Mazdę, na pewno V6. Na lpg rzecz jasna.
Firma Rodan z Poznania z ul. Tymienieckiego.
I jakby ktoś do niego trafił to proszę mówić, że polecał ten od czarnego rocznego OII to może mi da dychę rabatu na przegląd :)
 
 
Old JDM 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant 1.8 TD GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 151
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 04-03-2014, 12:28   

Z mojej strony moge polecic 2 miejsca montazu. Oba sprawdzone i chwalone. Tyle tylko, ze ja mieszkam na poludniu PL - wiec i fachowcy tez sa z poludnia :mrgreen:

1. GCAUTOGAZ Czeladz (http://www.gcautogaz.pl/) - chlopaki dawniej pracowali dla ElpiGazu, ale poszli na swoje. Bardzo dokladni i bardzo krytyczni jak zobacza jakis "shit" zalozony w silniku. Mozna powiedziec - perfekcjonisci. Samochod nie wyjedzie dopoki nie bedzie jezdzil jak sie nalezy.

2. EKO-CAR Jastrzebie Zdroj (http://www.eko-car.com/) - czlowiek legenda polskiego LPG. Jezdzil na warsztaty do Reichu, dobrych ponad 20 lat temu w tym temacie. Przyjezdzaja do niego samochody wysokiej polki z Niemiec (np nowe S-Klasy). Posiada wlasna hamownie MAHA. Czesto samodzielnie dociaga mape - zeby osiagnac jak najlepsze rezultaty.

Z obiema firmami (ludzmi) mialem przyjemnosc i bardzo sobie chwale. :p
_________________
02832/KMM
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 30-05-2014, 13:51   

Old JDM napisał/a:


2. EKO-CAR Jastrzebie Zdroj (http://www.eko-car.com/) - czlowiek legenda polskiego LPG. Jezdzil na warsztaty do Reichu, dobrych ponad 20 lat temu w tym temacie. Przyjezdzaja do niego samochody wysokiej polki z Niemiec (np nowe S-Klasy). Posiada wlasna hamownie MAHA. Czesto samodzielnie dociaga mape - zeby osiagnac jak najlepsze rezultaty.

Z obiema firmami (ludzmi) mialem przyjemnosc i bardzo sobie chwale. :p


Ja zakładałem w u nich w 4G63 - jednak pojawiało się CE z którym nie mogli sobie poradzić mimo hamowni. Dopiero podjechałem do Pana Sebastiana który mnie skasował 150zł ale CE się już nie pojawiło. Z plusów EKO-CAR mogę powiedzieć iż założyli mi wlew od gazu obok wlewu PB, no i zatankowali do pełna :) .
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-05-2014, 14:08   

A jaki pojawiał Ci się błąd bo paląca się kontrolka może informować o wielu problemach?
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 20-06-2014, 14:33   

Numeru błędu nie pamiętam bo było to kilka lat temu. Poszukaj na forum może o tym pisałem kiedyś?
_________________

 
 
 
Szulman 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander Sport 2,4 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 29
Skąd: Pomorze
Wysłany: 20-06-2014, 16:33   

Witam. Mam na liczniku 189000 km, cały czas na gazie BRC montowany fabrycznie we Włoszech. żadnych problemów z zaworami czy głowicą. Kiedyś zadałem pytanie o kontakt z osobami, które miały problem w swoich samochodach ale do dzisiaj nikt mi nie dał takich informacji. myślę że to jakiś mit wyssany z jakichś niepewnych informacji. Pozdrawiam
 
 
elmundialo 
Forumowicz
elmundialo

Auto: outlander 2.4 MIVEC CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lis 2014
Posty: 136
Skąd: lesna
Wysłany: 08-11-2014, 14:26   

Witam.
Mariusz 20 50 czy jeździsz jeszcze na lpg, minęło prawie 5 lat od montażu i jestem ciekawy jaki przebieg wykręciłeś na lpg oraz jak ci się sprawuje.A może sprzedałeś swoje auto.Panowie czy ktoś wykręcił ponad 100tys km na lpg,wysiadły wam głowice czy jeździcie dalej bezawaryjnie?Proszę o wasze doświadczenia z lpg w MIVEC W użytkowaniu.
pozdrawiam
 
 
tomeksek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2012 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: polska
Wysłany: 11-03-2015, 21:54   

Witam

Odgrzewam temat.
Czy ktos kto ma LPG w mivec 2.0 mial jakies powazniejsze problemy po przejechaniu >100tys na LPG ?
 
 
dhadrys 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 2,4MIVEC
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2015
Posty: 57
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 11-03-2015, 23:05   

A gdzie dobrze montuja instalacje w lubuskim?gorzów , zielona?
 
 
RaVciO 
Mitsumaniak


Auto: był MSS 1.6 jest Superb II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 1254
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 12-03-2015, 16:02   

dhadrys napisał/a:
A gdzie dobrze montuja instalacje w lubuskim?gorzów , zielona?


Zielona Góra - Eko Auto Gas - Lech Okorski na Chynowie (ul. Poznańska 32)

BRC
 
 
michal84 
Forumowicz

Auto: Colt VII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2013
Posty: 102
Skąd: Kraków
Wysłany: 12-12-2015, 23:21   

Jakie instalacje zakładacie do silników Mitsu (MIVEC)? Co się lepiej sprawdzi Stag czy włoskie BRC lub Lovato? Gazownik poleca mi sterownik StagQbox Plus, wtryskiwacze Barracuda i reduktor KME Tur, tak instalacja składak. Czy taki zestaw będzie dobry, zrobił ktoś na takim zestawie więcej niż 100 tys. km i nie miał z silnikiem problemów, doradźcie jako praktycy?
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 13-12-2015, 05:43   

Moim zdaniem ten zestaw co napisałeś jest bardzo dobry. Śmiało możesz instalować. Ogólnie wg mnie zarówno reduktory jak i sterowniki STAG i KME to dobre rozwiązanie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.