 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Błędy P0299 i P2563 |
Autor |
Wiadomość |
mitsujan08
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.0 did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-06-2014, 09:20 Błędy P0299 i P2563
|
|
|
witam wszystkich,
ostatnio po ostrej jeździe autostradą wyskoczyły mi te dwa błędy, auto stało się mułowate, turbina nie załącza się. kontrolka 'check engine' nie pali się.
po wykasowaniu błędy wracają, zachowanie auta bez zmian.
ze wstępnego śledztwa wynika, że przyczyną usterki może być : pompa vacum, gruszka turbiny, zawór ciśnienia turbiny n75, bądź, zabrudzona, przypieczone łopatki turbiny..
-od czego zacząć ?
-w jaki sposób wyciąga się turbo i czy do wymiany gruszki trzeba je wymontować?
- jaki warsztat w Łodzi, okolicach, który poradzi sobie z usterką?
dzięki wielkie i pozdro
jan |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 22-06-2014, 10:03
|
|
|
Zacząłbym od tego mitsujan08 napisał/a: | gruszka turbiny |
|
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
mitsujan08
Nowy Forumowicz
Auto: Grandis 2.0 did 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2014 Posty: 12 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-06-2014, 09:27
|
|
|
dzięki, domyślam sie, że ze względu na utrudniony dostęp, nie można zdemontować samej gruchy, tylko łącznie z turbiną?
pzdr,
Janusz |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 26-06-2014, 08:57
|
|
|
Gruszki nie ruszaj, ani turbiny. W BWC jest inne turbo niż w BSY. Jest skierowane do góry.
Jest lepsze a grucha się nie psuje. ( Gruchy siadają w BSY bo turbo jest nisko i grucha skierowana do dołu i cały syf z ulicy sobie leci do jej środka)
Zacznij od N75 a i wszystkich wężyków od podciśnienia oraz sprawdź szczelność dolotu. Jak to nie pomoże to później vaccum czyli tandem pump do wymiany. |
|
|
|
 |
|
|